LasTDance ارسال شده در April 20 اشتراک گذاری ارسال شده در April 20 - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید):- - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: با سلام من در دوران اینترنت ملی بازی رو نصب کردم ولی خب ارور directx میده کسایی که هم این مشکل رو داشتن راهنمایی کنن لطفا زیر دیپلم راهنمایی کنید با تشکر اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود 14 دقیقه قبل، Jeffrey7 گفته است: اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود https://arsacia.ir/launch بندهی خدا لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/114071-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-directx/
Bogart ارسال شده در April 20 اشتراک گذاری ارسال شده در April 20 درود؛ برای نصب لانچر شما باید نسخه ی ۹ دایرکت ایکس رو نصب داشته باشید. قابل ذکر است که خود نصب کننده لانچر نسخه دایرکت ایکس شما را چک و در صورت نیاز، آن را آپدیت میکند؛ اما در حال حاضر با وجود اینترانت، امکان استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست. پس شما میتوانید با دانلود و نصب دایرکت ایکس ۹ از این لینک، این ارور را رفع کنید. (در صورت نیاز به کمک برای نصب، در پیام شخصی با بنده ارتباط بگیرید.) در صورتی که ارور رفع نشد، در همین تاپیک، اعلام کنید. ❤️ من از هرچی گذشتم به عشق تو رسیدم, چه نامه عشقی تو چشمای تو دیدم ❤️ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/114071-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-directx/#findComment-1187403
ARMlN ارسال شده در April 21 اشتراک گذاری ارسال شده در April 21 در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 16:58، Jeffrey7 گفته است: - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید):- - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: با سلام من در دوران اینترنت ملی بازی رو نصب کردم ولی خب ارور directx میده کسایی که هم این مشکل رو داشتن راهنمایی کنن لطفا زیر دیپلم راهنمایی کنید با تشکر اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود https://arsacia.ir/launch با سلام به دوست عزیز این مراحل زیر را انجام دهید. مرحله ۱: دانلود و نصب DirectX End-User Runtime این کار شبیه نصب یک “پکیج آپدیت” برای بازیهای قدیمی هستش. البته الان که نت ملی هستش فکر نکنم که امکان بالا آمدن سایت مایکروسافت بالا بیاد ولی یه امحان بکنید اگرکه نشد لز سایت های دیگری مانند soft98.ir استفاده کنید . جستجو و دانلود: در گوگل عبارت DirectX End-User Runtime Web Installer را جستجو کن. اولین نتیجه معمولاً از سایت رسمی مایکروسافت هستش. روی آن کلیک کنید و فایل نصب را دانلود کنید. نصب: فایل دانلود شده را اجرا کنید. مراحل نصب را دنبال کنید. ، این برنامه خودش فایلهای لازم را پیدا میکنه و نصب میکند. ممکن است لازم باشه تیک گزینهی “I accept the agreement” را بزنید. تکمیل نصب: بعد از اتمام نصب، کامپیوتر را یک بار ریستارت (Restart) کنید. مرحله ۲: فعال کردن قابلیت قدیمی (DirectPlay) گاهی اوقات ویندوز ۱۰/۱۱ قابلیتهای قدیمی را غیرفعال میکند. باید آن را دوباره روشن کنین: باز کردن پنجره قابلیتهای ویندوز: روی دکمه استارت (علامت ویندوز پایین صفحه) کلیک راست کنین. گزینه Apps and Features را انتخاب کنید. در پنجرهای که باز میشود، در سمت راست و بالا، دنبال گزینهای مثل “Programs and Features” یا “Related settings” بگردید و روی “Programs and Features” کلیک کنید. در پنجره جدیدی که باز میشود، در سمت چپ، روی “Turn Windows features on or off” کلیک کن. مرحله ۳: تست دوباره بازی بعد از انجام این دو مرحله و ریستارت کردن کامپیوتر، دوباره سعی کنید بازی را اجرا کنید. اگر باز هم خطای DirectX گرفتید، لطفاً دقیقاً متن خطا را اینجا بنویسید. اگر بازی اجرا شد، اما باز هم کرش کرد، مشکل احتمالاً مربوط به فایل اجرایی بازی (gta_sa.exe) یا مودهای نصب شده است . بدرود. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ╗═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╔ -AG- | -GG- ╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/114071-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-directx/#findComment-1189536
FuRyGod ارسال شده در April 22 اشتراک گذاری ارسال شده در April 22 در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 16:58، Jeffrey7 گفته است: - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید):- - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: با سلام من در دوران اینترنت ملی بازی رو نصب کردم ولی خب ارور directx میده کسایی که هم این مشکل رو داشتن راهنمایی کنن لطفا زیر دیپلم راهنمایی کنید با تشکر اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود https://arsacia.ir/launch مشکل ایشون توسط بنذه حل شد. 1 ادامه دارد. لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/114071-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-directx/#findComment-1191987
LasTDance ارسال شده در April 22 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در April 22 (ویرایش شده) در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 18:10، Bogart گفته است: درود؛ برای نصب لانچر شما باید نسخه ی ۹ دایرکت ایکس رو نصب داشته باشید. قابل ذکر است که خود نصب کننده لانچر نسخه دایرکت ایکس شما را چک و در صورت نیاز، آن را آپدیت میکند؛ اما در حال حاضر با وجود اینترانت، امکان استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست. پس شما میتوانید با دانلود و نصب دایرکت ایکس ۹ از این لینک، این ارور را رفع کنید. (در صورت نیاز به کمک برای نصب، در پیام شخصی با بنده ارتباط بگیرید.) در صورتی که ارور رفع نشد، در همین تاپیک، اعلام کنید. تشکر رفع شد در ۱۴۰۵/۲/۱ در 21:15، ARMlN گفته است: با سلام به دوست عزیز این مراحل زیر را انجام دهید. مرحله ۱: دانلود و نصب DirectX End-User Runtime این کار شبیه نصب یک “پکیج آپدیت” برای بازیهای قدیمی هستش. البته الان که نت ملی هستش فکر نکنم که امکان بالا آمدن سایت مایکروسافت بالا بیاد ولی یه امحان بکنید اگرکه نشد لز سایت های دیگری مانند soft98.ir استفاده کنید . جستجو و دانلود: در گوگل عبارت DirectX End-User Runtime Web Installer را جستجو کن. اولین نتیجه معمولاً از سایت رسمی مایکروسافت هستش. روی آن کلیک کنید و فایل نصب را دانلود کنید. نصب: فایل دانلود شده را اجرا کنید. مراحل نصب را دنبال کنید. ، این برنامه خودش فایلهای لازم را پیدا میکنه و نصب میکند. ممکن است لازم باشه تیک گزینهی “I accept the agreement” را بزنید. تکمیل نصب: بعد از اتمام نصب، کامپیوتر را یک بار ریستارت (Restart) کنید. مرحله ۲: فعال کردن قابلیت قدیمی (DirectPlay) گاهی اوقات ویندوز ۱۰/۱۱ قابلیتهای قدیمی را غیرفعال میکند. باید آن را دوباره روشن کنین: باز کردن پنجره قابلیتهای ویندوز: روی دکمه استارت (علامت ویندوز پایین صفحه) کلیک راست کنین. گزینه Apps and Features را انتخاب کنید. در پنجرهای که باز میشود، در سمت راست و بالا، دنبال گزینهای مثل “Programs and Features” یا “Related settings” بگردید و روی “Programs and Features” کلیک کنید. در پنجره جدیدی که باز میشود، در سمت چپ، روی “Turn Windows features on or off” کلیک کن. مرحله ۳: تست دوباره بازی بعد از انجام این دو مرحله و ریستارت کردن کامپیوتر، دوباره سعی کنید بازی را اجرا کنید. اگر باز هم خطای DirectX گرفتید، لطفاً دقیقاً متن خطا را اینجا بنویسید. اگر بازی اجرا شد، اما باز هم کرش کرد، مشکل احتمالاً مربوط به فایل اجرایی بازی (gta_sa.exe) یا مودهای نصب شده است . بدرود. تشکر ممنون بابت زحماتی ک کشیدید با تشکر از @FuRyGod ویرایش شده April 22 توسط Jeffrey7 بندهی خدا لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/114071-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-directx/#findComment-1192081
Tak ارسال شده در May 21 اشتراک گذاری ارسال شده در May 21 در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 18:10، Bogart گفته است: درود؛ برای نصب لانچر شما باید نسخه ی ۹ دایرکت ایکس رو نصب داشته باشید. قابل ذکر است که خود نصب کننده لانچر نسخه دایرکت ایکس شما را چک و در صورت نیاز، آن را آپدیت میکند؛ اما در حال حاضر با وجود اینترانت، امکان استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست. پس شما میتوانید با دانلود و نصب دایرکت ایکس ۹ از این لینک، این ارور را رفع کنید. (در صورت نیاز به کمک برای نصب، در پیام شخصی با بنده ارتباط بگیرید.) در صورتی که ارور رفع نشد، در همین تاپیک، اعلام کنید. سلام منم نصب کردم همین جوری شد با اینکه DirectX رو نصب کردم چه کنم @Bogart @Slap 𝑨𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔𝑻𝒂𝒌 مایه کاکتوسیم توی شهر بادکنکا لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/114071-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-directx/#findComment-1252104
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری