رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

مشکل directx


ارسال‌های توصیه شده

- عکس از محیط کاربری: 

JeffreyEpstin.png

 

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید):-

 

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: 

- توضیحات کامل مشکل: 

با سلام من در دوران اینترنت ملی بازی رو نصب کردم ولی خب ارور directx میده کسایی که هم این مشکل رو داشتن راهنمایی کنن لطفا زیر دیپلم راهنمایی کنید با تشکر

 

اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود

14 دقیقه قبل، Jeffrey7 گفته است:

اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود

https://arsacia.ir/launch

بنده‌ی خدا

                                   0adf-InShot-20260413-083415470.png

JeffreyEpstin.png

 

21d7-InShot-20260414-201317936-1-.gif

 

    a25d-InShot-20260413-091220781.gif

درود؛

برای نصب لانچر شما باید نسخه ی ۹ دایرکت ایکس رو نصب داشته باشید.

قابل ذکر است که خود نصب کننده لانچر نسخه دایرکت ایکس شما را چک و در صورت نیاز، آن را آپدیت میکند؛ اما در حال حاضر با وجود اینترانت، امکان استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست.

پس شما میتوانید با دانلود و نصب دایرکت ایکس ۹ از این لینک، این ارور را رفع کنید. (در صورت نیاز به کمک برای نصب، در پیام شخصی با بنده ارتباط بگیرید.)

 

در صورتی که ارور رفع نشد، در همین تاپیک، اعلام کنید.

Bogart.png

❤️ من از هرچی گذشتم به عشق تو رسیدم, چه نامه عشقی تو چشمای تو دیدم ❤️

در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 16:58، Jeffrey7 گفته است:

- عکس از محیط کاربری: 

JeffreyEpstin.png

 

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید):-

 

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: 

- توضیحات کامل مشکل: 

با سلام من در دوران اینترنت ملی بازی رو نصب کردم ولی خب ارور directx میده کسایی که هم این مشکل رو داشتن راهنمایی کنن لطفا زیر دیپلم راهنمایی کنید با تشکر

 

اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود

https://arsacia.ir/launch

با سلام به دوست عزیز 

این مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله ۱: دانلود و نصب DirectX End-User Runtime

این کار شبیه نصب یک “پکیج آپدیت” برای بازی‌های قدیمی هستش.

البته الان که نت ملی هستش فکر نکنم که امکان بالا آمدن سایت مایکروسافت بالا بیاد ولی یه امحان بکنید اگرکه نشد لز سایت های دیگری مانند soft98.ir استفاده کنید .

جستجو و دانلود: در گوگل عبارت DirectX End-User Runtime Web Installer را جستجو کن. اولین نتیجه معمولاً از سایت رسمی مایکروسافت هستش. روی آن کلیک کنید و فایل نصب را دانلود کنید.

نصب: فایل دانلود شده را اجرا کنید. مراحل نصب را دنبال کنید. ، این برنامه خودش فایل‌های لازم را پیدا میکنه و نصب می‌کند. ممکن است لازم باشه تیک گزینه‌ی “I accept the agreement” را بزنید.

تکمیل نصب: بعد از اتمام نصب، کامپیوتر را یک بار ریستارت (Restart)  کنید.

مرحله ۲: فعال کردن قابلیت قدیمی (DirectPlay)

گاهی اوقات ویندوز ۱۰/۱۱ قابلیت‌های قدیمی را غیرفعال می‌کند. باید آن را دوباره روشن کنین:

 

باز کردن پنجره قابلیت‌های ویندوز:

روی دکمه استارت (علامت ویندوز پایین صفحه) کلیک راست کنین.

گزینه Apps and Features را انتخاب کنید.

در پنجره‌ای که باز می‌شود، در سمت راست و بالا، دنبال گزینه‌ای مثل “Programs and Features” یا “Related settings” بگردید و روی “Programs and Features” کلیک کنید.

در پنجره جدیدی که باز می‌شود، در سمت چپ، روی “Turn Windows features on or off” کلیک کن.

مرحله ۳: تست دوباره بازی

بعد از انجام این دو مرحله و ریستارت کردن کامپیوتر، دوباره سعی کنید بازی را اجرا کنید.

 

اگر باز هم خطای DirectX گرفتید، لطفاً دقیقاً متن خطا را اینجا بنویسید.

اگر بازی اجرا شد، اما باز هم کرش کرد، مشکل احتمالاً مربوط به فایل اجرایی بازی (gta_sa.exe) یا مودهای نصب شده است .

 

بدرود.

eee8-IMG-20260406-095510-913.jpg

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

╗═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╔
      -AG- | -GG-
╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚
 

در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 16:58، Jeffrey7 گفته است:

- عکس از محیط کاربری: 

JeffreyEpstin.png

 

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید):-

 

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: 

- توضیحات کامل مشکل: 

با سلام من در دوران اینترنت ملی بازی رو نصب کردم ولی خب ارور directx میده کسایی که هم این مشکل رو داشتن راهنمایی کنن لطفا زیر دیپلم راهنمایی کنید با تشکر

 

اینم اضافه کنم که این نسخه رو هم نتونستم دانلود کنم چون گزینه نصب غیرفعال بود

https://arsacia.ir/launch

مشکل ایشون توسط بنذه حل شد. 

 

  • مرسی 1

FuRyGod.png

1163677-FuRyGod

ادامه دارد.

ارسال شده در (ویرایش شده)
در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 18:10، Bogart گفته است:

درود؛

برای نصب لانچر شما باید نسخه ی ۹ دایرکت ایکس رو نصب داشته باشید.

قابل ذکر است که خود نصب کننده لانچر نسخه دایرکت ایکس شما را چک و در صورت نیاز، آن را آپدیت میکند؛ اما در حال حاضر با وجود اینترانت، امکان استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست.

پس شما میتوانید با دانلود و نصب دایرکت ایکس ۹ از این لینک، این ارور را رفع کنید. (در صورت نیاز به کمک برای نصب، در پیام شخصی با بنده ارتباط بگیرید.)

 

در صورتی که ارور رفع نشد، در همین تاپیک، اعلام کنید.

تشکر رفع شد

در ۱۴۰۵/۲/۱ در 21:15، ARMlN گفته است:

با سلام به دوست عزیز 

این مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله ۱: دانلود و نصب DirectX End-User Runtime

این کار شبیه نصب یک “پکیج آپدیت” برای بازی‌های قدیمی هستش.

البته الان که نت ملی هستش فکر نکنم که امکان بالا آمدن سایت مایکروسافت بالا بیاد ولی یه امحان بکنید اگرکه نشد لز سایت های دیگری مانند soft98.ir استفاده کنید .

جستجو و دانلود: در گوگل عبارت DirectX End-User Runtime Web Installer را جستجو کن. اولین نتیجه معمولاً از سایت رسمی مایکروسافت هستش. روی آن کلیک کنید و فایل نصب را دانلود کنید.

نصب: فایل دانلود شده را اجرا کنید. مراحل نصب را دنبال کنید. ، این برنامه خودش فایل‌های لازم را پیدا میکنه و نصب می‌کند. ممکن است لازم باشه تیک گزینه‌ی “I accept the agreement” را بزنید.

تکمیل نصب: بعد از اتمام نصب، کامپیوتر را یک بار ریستارت (Restart)  کنید.

مرحله ۲: فعال کردن قابلیت قدیمی (DirectPlay)

گاهی اوقات ویندوز ۱۰/۱۱ قابلیت‌های قدیمی را غیرفعال می‌کند. باید آن را دوباره روشن کنین:

 

باز کردن پنجره قابلیت‌های ویندوز:

روی دکمه استارت (علامت ویندوز پایین صفحه) کلیک راست کنین.

گزینه Apps and Features را انتخاب کنید.

در پنجره‌ای که باز می‌شود، در سمت راست و بالا، دنبال گزینه‌ای مثل “Programs and Features” یا “Related settings” بگردید و روی “Programs and Features” کلیک کنید.

در پنجره جدیدی که باز می‌شود، در سمت چپ، روی “Turn Windows features on or off” کلیک کن.

مرحله ۳: تست دوباره بازی

بعد از انجام این دو مرحله و ریستارت کردن کامپیوتر، دوباره سعی کنید بازی را اجرا کنید.

 

اگر باز هم خطای DirectX گرفتید، لطفاً دقیقاً متن خطا را اینجا بنویسید.

اگر بازی اجرا شد، اما باز هم کرش کرد، مشکل احتمالاً مربوط به فایل اجرایی بازی (gta_sa.exe) یا مودهای نصب شده است .

 

بدرود.

تشکر ممنون بابت زحماتی ک کشیدید

با تشکر از @FuRyGod

ویرایش شده توسط Jeffrey7

بنده‌ی خدا

                                   0adf-InShot-20260413-083415470.png

JeffreyEpstin.png

 

21d7-InShot-20260414-201317936-1-.gif

 

    a25d-InShot-20260413-091220781.gif

  • 4 هفته بعد...
در ۱۴۰۵/۱/۳۱ در 18:10، Bogart گفته است:

درود؛

برای نصب لانچر شما باید نسخه ی ۹ دایرکت ایکس رو نصب داشته باشید.

قابل ذکر است که خود نصب کننده لانچر نسخه دایرکت ایکس شما را چک و در صورت نیاز، آن را آپدیت میکند؛ اما در حال حاضر با وجود اینترانت، امکان استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست.

پس شما میتوانید با دانلود و نصب دایرکت ایکس ۹ از این لینک، این ارور را رفع کنید. (در صورت نیاز به کمک برای نصب، در پیام شخصی با بنده ارتباط بگیرید.)

 

در صورتی که ارور رفع نشد، در همین تاپیک، اعلام کنید.

سلام 

منم نصب کردم همین جوری شد با اینکه  DirectX رو نصب کردم 

چه کنم

@Bogart @Slap

𝑨𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔𝑻𝒂𝒌

Tak.png

  مایه کاکتوسیم توی شهر بادکنکا 

1170239-ImTak.png

 

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...