TAHA29 ارسال شده در April 16 اشتراک گذاری ارسال شده در April 16 • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: و • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ---- • توضیحات: باسلام از جیل که داشتم فرار میکردم این 3 نفر افتادن دنبالم و DM کردن ماشینم رو پنچر کردن و ترکوندن و دمیجم دادن و منو کشتن داخل عکس همه چی کاملا مشخصه هم ماشینم که ترکیده هم دمیج هایی که خوردم هم پیام کال 110 به همراه ایدی اون پلیر ها وانتد 6 هم مشخصه که نشون میده داشتم از جیل فرار میکردم میتونید داخل عکس ببینید بازیکن HeFaZaT به من شلیک میکرد و بازیکن WOLF_BLH راننده بود • مدارک (فیلم یا عکس): [/url] My account: روزی انسان ها خواهند فهمید که کلمات از گوله هم کشنده ترند 🙃🥲 کوره ها سرد شدن!. سبزه ها زرد شدند!.. خنده ها؟ درد شدند.! لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/113436-hefazat-dm/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
توسعه دهنده Slap ارسال شده در April 16 توسعه دهنده اشتراک گذاری ارسال شده در April 16 سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما شاکی محترم شکایت شما رد شد. میتوانید از مجازاتهای اعلامی [Call 110/] استفاده کنید. درصورتی که این کار رو به صورت مکرر انجام میدهند میتوانید با گرفتن مدارک کاملتر (ایجاد مزاحمت مکرر) دوباره شکایت کنید. موفق باشید. ------------------------------------------------ ما با عهد و پیمان زندهایم، نه با ترس از مرگ و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات میکند. وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کردهاند. وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهیایست که فقط با خون تسویه میشود. وفادار بمان! ------------------------------------------------ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/113436-hefazat-dm/#findComment-1180013 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده