SH0T ارسال شده در April 16 اشتراک گذاری ارسال شده در April 16 • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: نیازی نیست • توضیحات: باسلام و درود همینطور که در فیلم میبینید اقای htman100 با ماشینش به ماشین ضربه ضربه زده و non rp کرده در صورت لزوم مدارک بیشتری ارسال میشود • مدارک (فیلم یا عکس): https://punkpaste.ir/f/XRecorder-20260416-0-96xw8f لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/113353-non-rp-hitman100/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
توسعه دهنده Slap ارسال شده در April 16 توسعه دهنده اشتراک گذاری ارسال شده در April 16 سلام و عرض ادب خدمت شما شاکی محترم. شکایت شما رد شد. ضربه زدن به ماشین بقیه فقط در صورتی قابل مجازات است که به صورت عمدی و مکرر انجام بشه. ضمنا این کار اخلاق خارج از زندگی نیست. DB محسوب میشود و مجازات دیگری دارد. موفق باشید. ------------------------------------------------ Lion's Heart ------------------------------------------------ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/113353-non-rp-hitman100/#findComment-1180125 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده