رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Arsacia MEME - Rastin PT 1


ارسال‌های توصیه شده

سلام و علیک بر برابچ گل گلاب

 

امروز همراه شما هستیم با یک  میم ناب

 

میدونم کمه ولی برایه شروع خوبه و انشاءالله با حمایت شما عزیزان بیشتر میشه

 

 

از شما دوستان عزیز تقاضا میشه با واکنش و نظرات محترم خود از بنده حمایت کنند 

 

 

من در برابر میمر های خوبه ارساکیا گیم چیزی نیستم و واقعن سازنده های میم عالی هستند

 

برای تماشا: Click 

 

ما پول قرعه کشی نداریم یه واکنش مرامی به ما نمیرسه؟

 

امیدوارم که خوشتون بیاد بدرود

 

  • هاها 1

 

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

Motekhases
KAPlTAN.png

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

461a08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۳۲۵۰۲۶۷۶.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی 

                                                                                      : My AccountYoungNuDy.png

                              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1177842
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش این چی بود کلا ۳ تا😐

                                                             Number One Family Arya.png  :My account

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178105
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Motekhasess گفته است:

میدونم کمه ولی برایه شروع خوبه و انشاءالله با حمایت شما عزیزان بیشتر میشه

 

14 دقیقه قبل، Parsi گفته است:

داش این چی بود کلا ۳ تا😐

همون ۳ تا هم خیلیا نمیتونن

 

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

Motekhases
KAPlTAN.png

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

461a08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۳۲۵۰۲۶۷۶.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178145
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سه تا میم بود ولی خوب بود🤣🤣

چهارشنبه سوری خلاقانه بود

 

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178214
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂👍

                      می گذره درس میشه...

8c18-eksir-horror-no-red.gif

                            Visca Barca          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178255
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، Parsi گفته است:

داش این چی بود کلا ۳ تا😐

4 تا بود باهوش

 

۱ ساعت قبل، BigMeeti گفته است:

😂

😂😂😂

۱ ساعت قبل، AmirBoT گفته است:

سه تا میم بود ولی خوب بود🤣🤣

چهارشنبه سوری خلاقانه بود

 

۴ تا بود اولی کم بود زمانش

49 دقیقه قبل، Eksir گفته است:

😂👍

😂😂👊🤙

 

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

Motekhases
KAPlTAN.png

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

461a08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۳۲۵۰۲۶۷۶.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178352
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، Motekhasess گفته است:

سلام و علیک بر برابچ گل گلاب

 

امروز همراه شما هستیم با یک  میم ناب

 

میدونم کمه ولی برایه شروع خوبه و انشاءالله با حمایت شما عزیزان بیشتر میشه

 

 

از شما دوستان عزیز تقاضا میشه با واکنش و نظرات محترم خود از بنده حمایت کنند 

 

 

من در برابر میمر های خوبه ارساکیا گیم چیزی نیستم و واقعن سازنده های میم عالی هستند

 

برای تماشا: Click 

 

ما پول قرعه کشی نداریم یه واکنش مرامی به ما نمیرسه؟

 

امیدوارم که خوشتون بیاد بدرود

 

سید عالی بود ماشالله ولی تایمش خیلی کم بود ها

  • دوست دارم که 1

ما یادمون نمیره...

خوشگلامون تو آسمونن!

d0ce-images.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178358
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 دقیقه قبل، PeTroX گفته است:

سید عالی بود ماشالله ولی تایمش خیلی کم بود ها

حمایت کنید تایم هم بیشتر میشه یه واکنش به ما نمیرسه؟

 

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

Motekhases
KAPlTAN.png

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

461a08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۳۲۵۰۲۶۷۶.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178411
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، Motekhasess گفته است:

حمایت کنید تایم هم بیشتر میشه یه واکنش به ما نمیرسه؟

فردا ایشالله

ما یادمون نمیره...

خوشگلامون تو آسمونن!

d0ce-images.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178413
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Motekhasess گفته است:

 

همون ۳ تا هم خیلیا نمیتونن

آفرین تو میتونی پسر خوب 

                                                             Number One Family Arya.png  :My account

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178425
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دو تای آخرش خوب بودن

ویرایش شده توسط plays

                                  55c6-4656-InShot-20260506-080710843.gif

x821374_6024d775c51a1.jpg

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1178849
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، sHaFaQ گفته است:

عمو کم بود💔😂

عمو تو جون بخا زیادش میکنم😂🤙

 

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

Motekhases
KAPlTAN.png

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

461a08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۳۲۵۰۲۶۷۶.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1179019
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۲۶ در 21:47، TheRastin گفته است:

 

همون ۳ تا هم خیلیا نمیتونن

مشکل اینه آخه ۲ تاش اسکی بودن از ایده های بقیه 😂😐

ویرایش شده توسط NalenGi

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1180381
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

مشکل اینه آخه ۲ تاش اسکی بودن از ایده های بقیه 😂😐

عه اون بقیه کین اون وقت؟

 

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

Motekhases
KAPlTAN.png

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

461a08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۳۲۵۰۲۶۷۶.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1180409
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، TheRastin گفته است:

عه اون بقیه کین اون وقت؟

میم بیگ متی وقتی یه بچه ریجستر می‌کنه رو خودش تو یه یکی از میماش درست کرده بود واسه کاظم 

اون یکی چهارشنبه سوری در پینت بال هم بجا تو فروم دیده بودم یادم نمیاد کی فرستاده بود 

فک کنم امیرمهدی بود 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1180444
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

43 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

میم بیگ متی وقتی یه بچه ریجستر می‌کنه رو خودش تو یه یکی از میماش درست کرده بود واسه کاظم 

اون یکی چهارشنبه سوری در پینت بال هم بجا تو فروم دیده بودم یادم نمیاد کی فرستاده بود 

فک کنم امیرمهدی بود 

ربطی نداره دوست عزیز وقتی بیگ متی این میم گذاشته یعنی سازندشه؟ ۲ وقتی شما خودت هیچ تلاش زحمت نمیکشی بعد میای یکی که تلاش کرده میم ساخته عیب ایراد میگیری؟

 

هنوز خودت یه چیز درست نکردی بعد میای واسه بقیه عیب ایراد میگیری

 

خودت چیزی نساختی که یکی بیاد بزنه تو زوقت

 

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

Motekhases
KAPlTAN.png

9b8e-596a-InShot-20260120-202802727.gif

461a08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۳۲۵۰۲۶۷۶.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1180537
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، TheRastin گفته است:

ربطی نداره دوست عزیز وقتی بیگ متی این میم گذاشته یعنی سازندشه؟ ۲ وقتی شما خودت هیچ تلاش زحمت نمیکشی بعد میای یکی که تلاش کرده میم ساخته عیب ایراد میگیری؟

 

هنوز خودت یه چیز درست نکردی بعد میای واسه بقیه عیب ایراد میگیری

 

خودت چیزی نساختی که یکی بیاد بزنه تو زوقت

باشه عمو شما خوبی ببخشید نزن منو 😂😐

هم اکنون، TheRastin گفته است:

هنوز خودت یه چیز درست نکردی بعد میای واسه بقیه عیب ایراد میگیری

 

خودت چیزی نساختی که یکی بیاد بزنه تو زوقت

اتفاقا خودم خیلی مطالب طنز درست کردم از محتوای سرور ولی تو فروم آپلود نکردم بقیه جاها بوده 

و هیچ وقت هم اینقدر اعتماد بنفس کاذب نداشتم که جنبه شنیدن انتقاد رو ازم بگیره 

4 دقیقه قبل، TheRastin گفته است:

ربطی نداره دوست عزیز وقتی بیگ متی این میم گذاشته یعنی سازندشه؟ 

اینکه توضیحات یه میم کامل کپی میم یکی دیگه باشه و فقط اسم شخص عوض شده باشه، بله کپی کردنِ ایده حساب میشه 

 

در ۱۴۰۵/۱/۲۶ در 18:59، TheRastin گفته است:

میدونم کمه ولی برایه شروع خوبه و انشاءالله با حمایت شما عزیزان بیشتر میشه

 

خیر برای شروع اصلا خوب نیست امید وارم دیگه میم هات به چشمم نخورن و نبینمشون 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113249-arsacia-meme-rastin-pt-1/#findComment-1180634
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...