رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام عرض ادب 

چه کسی بازی رو به شما یاد داد 

و کی باعث پیشرفت تون توی این سرور شد

ویرایش شده توسط AmirBoT

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirBoT عنوان را به چه کسی... تغییر داد

@Time

@CareLess

@PeTroX

ویرایش شده توسط Eksir

                      می گذره درس میشه...

8c18-eksir-horror-no-red.gif

                            Visca Barca          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1176297
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Eksir گفته است:

همه چی از متریال دلیور و اون فایت شروع شد یادته ؟

1183765-CareLes

e23912_25animated-line-image-0058.gif

1285621-AngelBatistA

     aa79-InShot-20260526-021249601.png          

a4ea-InShot-20260606-012141046.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1176563
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Nematزود باش تگم کن که وقتشه 

TeDy.png

 

      باران کمی آهسته تر؛

            اینجا کسی در خانه نیست. 

      من هستم و تنهایی و

           دردی که نامش زندگیست.

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1176608
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۲۵ در 23:17، Eksir گفته است:

فدات آقا رضا😘

22 ساعت قبل، CareLess گفته است:

همه چی از متریال دلیور و اون فایت شروع شد یادته ؟

توی /setfreq  یادته 😂😂 

 

ما یادمون نمیره...

خوشگلامون تو آسمونن!

d0ce-images.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1177184
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

50 دقیقه قبل، PeTroX گفته است:

فدات آقا رضا😘

توی /setfreq  یادته 😂😂 

 

اره داشتیم با چیتوز از ک م خ حرف می‌زدیم 😂

ویرایش شده توسط CareLess

1183765-CareLes

e23912_25animated-line-image-0058.gif

1285621-AngelBatistA

     aa79-InShot-20260526-021249601.png          

a4ea-InShot-20260606-012141046.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1177291
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، CareLess گفته است:

همه چی از متریال دلیور و اون فایت شروع شد یادته ؟

آخ گفتی

1 ساعت قبل، PeTroX گفته است:

فدات آقا رضا😘

توی /setfreq  یادته 😂😂 

 

♥️

                      می گذره درس میشه...

8c18-eksir-horror-no-red.gif

                            Visca Barca          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1177431
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 ساعت قبل، CareLess گفته است:

اره داشتیم با چیتوز از ک م خ حرف می‌زدیم 😂

😂

ما یادمون نمیره...

خوشگلامون تو آسمونن!

d0ce-images.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1177995
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۲۵ در 22:48، AmirBoT گفته است:

و کی باعث پیشرفت تون توی این سرور شد

بودن و هستن که اسم نمیبرم اما.....

 

@SaySeti @SaIeh 

:x

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1179839
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@CaptainLevi بازی رو بهم معرفی کرد و یادم داد

حالا هم Bye داده

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1179879
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@LOPY بازی رو به من یاد داد

یه پسره هم به اسم Coupe اونم یه چیز هایی بهم یاد داد

 

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1180578
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۲۵ در 23:17، Eksir گفته است:

من چی

تو یک ایرانی ای که در وجودت، 

هزار سال تمدن جریان دارد،

وهر قطره خونت، نغمه ای از آهنگ این سرزمین است.

جاوید ایران

ME AND BRO

Clio.png

 

Eksir.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1182014
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

19 ساعت قبل، dagger گفته است:

N/

👍🗿

30 دقیقه قبل، Clio گفته است:

من چی

گفته باعث پیشرفت نه پس رفت 😂

                      می گذره درس میشه...

8c18-eksir-horror-no-red.gif

                            Visca Barca          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1182087
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، Eksir گفته است:

 

👍🗿

گفته باعث پیشرفت نه پس رفت 😂

Careles چه پیشرفتی برا تو داشته

تو یک ایرانی ای که در وجودت، 

هزار سال تمدن جریان دارد،

وهر قطره خونت، نغمه ای از آهنگ این سرزمین است.

جاوید ایران

ME AND BRO

Clio.png

 

Eksir.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1183122
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۲۵ در 12:18، AmirBoT گفته است:

سلام عرض ادب 

چه کسی بازی رو به شما یاد داد 

و کی باعث پیشرفت تون توی این سرور شد

پسر عمو @RevenT و پسرخاله Mardomak

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1183146
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 دقیقه قبل، Clio گفته است:

Careles چه پیشرفتی برا تو داشته

تعدادش از دستم درفته

                      می گذره درس میشه...

8c18-eksir-horror-no-red.gif

                            Visca Barca          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1183148
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1-خودم

2-خودم

3-خودم

تازه به خیلیا هم بازی رو یاد دادم🚬

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1183161
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کسی مارو آورد خودش رفت

ولی @Aghosh از دم spawn دستمون رو گرفت بازی رو یادمون داد😁

bf30-2ee2-GIF-20260513-141619-052.gif

1189396-FaMa

bf30-2ee2-GIF-20260513-141619-052.gif

857a27_26InShot-20260627-040316401.gif

                         - آسمون قشنگه..

                            چون بچه هامون مهمونشن..!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/113142-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C/#findComment-1183187
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...