رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera
  • 0

ریختن hud android


سوال

من ی هود دارم میخام بزارم رو ارساکیا 

اگر میشه لطفا اموزش دهید

 

من از طریق عکس یا نوشته برام سخته و نمی فهمم 

 

لطفا اگر میشه فیلم بفرستید 

 

ممنون با تشکر.

 

همتونو میفروشم به جاش سگ میخرم وفادار تره. 

My Account:

998a-InShot-20260509-191350164.gif

HojuM.png

998a-InShot-20260509-191350164.gifeac6-Picsart-26-05-31-17-10-30-992.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/112072-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-hud-android/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

  • 0

درود بر شما این آموزش را بازی با خود فایل hud از گرافیستی که ساخته تهیه کنید ولی خوب 

 

1 اگر شما بعد استخراج فایل ارسال شده پوشه texdb می‌بینید باید کپی کنید و در مسیر Android>data>ir.arsacia.sa>files جایگزین کنید 

2 اگر فقط txd می‌بینید باید کپی و در مسیر Android>data>ir.arsacia.sa>files>texdb جایگزین کنید 

 

پیشنهاد می‌کنیم با برنامه Zarchiver این کار را انجام دهید 

 

بدرود

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/112072-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-hud-android/#findComment-1168800
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 0

دورود @HojuM در این تابیک با ویدیو آموزش دادم

 

 

 

 


                                    

 

 

 

                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/112072-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-hud-android/#findComment-1168820
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 0
ارسال شده در (ویرایش شده)
27 دقیقه قبل، MaSaKo گفته است:

دورود @HojuM در این تابیک با ویدیو آموزش دادم

 

 

 

 

مرسی عزیز میشه فایل برنامه ی mt manager رو بفرستید؟

ویرایش شده توسط HojuM
مثل همیشه غلت املائی

همتونو میفروشم به جاش سگ میخرم وفادار تره. 

My Account:

998a-InShot-20260509-191350164.gif

HojuM.png

998a-InShot-20260509-191350164.gifeac6-Picsart-26-05-31-17-10-30-992.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/112072-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-hud-android/#findComment-1168863
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 0
هم اکنون، HojuM گفته است:

مرسی عزیز میشه فایل برنامه ی mt manager رو بفرستید؟

بنده ندارم لینکش رو ولی فکر کنم تو همین تاپیک یکی فرستاده بودش


                                    

 

 

 

                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/112072-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-hud-android/#findComment-1168868
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 0

ن ننوشتند عزیز

با zarchiver بگو لطفا

همتونو میفروشم به جاش سگ میخرم وفادار تره. 

My Account:

998a-InShot-20260509-191350164.gif

HojuM.png

998a-InShot-20260509-191350164.gifeac6-Picsart-26-05-31-17-10-30-992.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/112072-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-hud-android/#findComment-1168882
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 0

سلام و احترام

تشکر از دوستان بابت پاسخگویی.

بسته شد.

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/112072-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-hud-android/#findComment-1242815
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...