Snooker ارسال شده در April 7 اشتراک گذاری ارسال شده در April 7 خوب دوستان زیبای من امیدوارم حالتون خوب باشه آمدم با یه فیلم خیلی خیلی زیبا The platform اگر که ندیدید واقعا عالیه برید حتما تماشا کنید این داستان زندانی هوایی است که در 333 طبقه زندانی شده اند و باید پسمانده غذای طبقه بالایی خود را بخورند و طبقات بالا نمیآیند که به طور مساوی بین این 333 طبقه که توی هر طبقه 2 نفر وجود داره رو تقسیم کنند و بیشتر از سهمیه خود میخورند و به طبقات پایین نمیرسه و از طبقه 100 به بعد شروع میکنن به خوردن گوشت هم اتاقی خود. پیشنهاد من این است که حتماً بروید و این فیلم رو ببینید کسانی هم که دیدند اعلام حضور کنید ریاکشن هم نشان دهید. 1 هی اشک ها میخواد بریزه من پلک میزنم میخندم هی پرونده زمینو گل و پیک میزنم میبندم هی از این آدم ها دل میکنم میجنگم... لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/112031-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-platform/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
FerFerY ارسال شده در April 7 اشتراک گذاری ارسال شده در April 7 اره جالب بود نمیتونستن غذا هم نگه دارن باید همونجا فقط بخورن 😬 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/112031-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-platform/#findComment-1163643 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری