رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera
  • 0

ریکور pc


سوال

سلام من یکم سیستم ضعیفه و ریکورد بگیرم چشمک میزنه صفحه تو ریکود راه حل یا برنامه دیگری ندارید 

ویندوز 7 ام ناموسن نخندین دیگه pc ضعیفه 

SAZO.pngSpectral.png   

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110860-%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1-pc/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

  • 0
در ۱۴۰۵/۱/۱۰ در 04:13، Sazo گفته است:

سلام من یکم سیستم ضعیفه و ریکورد بگیرم چشمک میزنه صفحه تو ریکود راه حل یا برنامه دیگری ندارید 

ویندوز 7 ام ناموسن نخندین دیگه pc ضعیفه 

با سلام 🖐 

@Sazo برای رفع این مشکل در سیستم شما که بخواید راحت رکورد کنید و فیلم بگیرید در ویندوز 7 .

 

بهترین برنامه حد اقل که کم حجم باشه اسمش Bandicam هست و برنامه ی خوبی هست و فقط مشکلی که داره برنامه معمولیش حدود ۱۰ دقیقه فیلم ظبط می کنه ولی شما برید و برنامه کرک رو دانلود کنید که راحت باشید و بیشتر از ۱۰ دقیقه فیلم ظبط کنه.

 

 

امیدوارم مشکلتون رو حل کرده باشم!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110860-%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1-pc/#findComment-1173925
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • -1

سلام خدمت دوست گل گلاب  امیدوارم مشکلت حل شده باشه 

https://up.20script.ir/do.php?filename=db15-reccord-game-pc.rar

 

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110860-%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1-pc/#findComment-1148469
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • -1

درود @Sazo عزیز

میتونید اینو دانلودش کنید:

https://soft98.ir/multi-media/screen-capture/16717-ocam.html

پ.ن: قرار نیست شما رو کسی بخاطر نداشتن پی سی قوی مسخره کنه عزیز

بنده خودم یه Intel Celeron 847 با 2 گیگ رم کلا دارم

کارت گرافیکشم iGPU هستش

دلیل میشه کسی مسخرم کنه؟

 

پ.ن: اگر مفید بود لطفا بهترین پاسخ بزنید (اون تیکه بقل رو بزنید)

No matter how many fish in the Sea

It'd be so empty

WITHOUT ME

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110860-%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1-pc/#findComment-1160018
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...