رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

War Video - ELN


ارسال‌های توصیه شده

در ۱۴۰۵/۱/۵ در 16:44، AmirMahdi گفته است:

در صورت ملتهب نمودن فضای تاپیک، استفاده از الفاظ رکیک، توهین (به هر نحوی)، استهزاء و تمسخر و ارسال موارد نامبرده و یا ذکر شده در قانون انجمن به شدت برخورد و اقدامات لازمه مبذول خواهد شد.

پ.ن: دوست باشید 💙

نمیصرفد

تو گوش گرگ نمیره روضه ی روباه...💤🥷

 

                                                                                            Fadaei

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149093
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 216
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

من که ترسیدم تو چی

@Makima

 

@ELN

عمو الناز موفق باشی من متاسفانه ندیدم چند تا ویل گرفتی به اون ۱۲ میل و ۸۰۰ تو جیبت خیره شدم قرار بود عیدی مارو بدی تولوخدا عیدی بده میام ظرفاتونو میشورم 

  • هاها 1
  • چی چی 1

       Fatva.png

fe3e-IMG-20260617-205655-111.jpg

iClean.png

Millions.png

THE TOWER BLOCKS RISE LIKE BROKEN TEETH

Apathy - EsDeeKid  

1:23/1:50         

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149117
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Aim 

@Sistani

@Dorian

این سه تا هم ترسیدن 

       Fatva.png

fe3e-IMG-20260617-205655-111.jpg

iClean.png

Millions.png

THE TOWER BLOCKS RISE LIKE BROKEN TEETH

Apathy - EsDeeKid  

1:23/1:50         

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149121
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب بود 

ولی کل ویدیو همون دو تا بنده های خدا بودن که کشتیشون ،تنوع نداشت 😂😂

  • هاها 2

زندگی تئاتری با تجمُع نقابهاست . . . ️

: 𝙈𝙮 𝘼𝙘𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩s

Regent.png

118.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149207
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Wuzi گفته است:

من که ترسیدم تو چی

@Makima

 

@ELN

عمو الناز موفق باشی من متاسفانه ندیدم چند تا ویل گرفتی به اون ۱۲ میل و ۸۰۰ تو جیبت خیره شدم قرار بود عیدی مارو بدی تولوخدا عیدی بده میام ظرفاتونو میشورم 

😂

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.ELN

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.

02a4-InShot-20260511-231533109.gif

                                 𝐄𝐋𝐍

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149319
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش من این وار و دیدم حال کردم ایول الناز تو فقط وار ویدیو بزار بوس بهت🤤😘

bcfe28_26IMG-۲۰۲۶۰۵۲۸-۱۹۵۷۳۹.jpg

BLooDyme

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149350
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

24 دقیقه قبل، ELN گفته است:

😂

به عنوان عیدی داری بهمون میخندی بزرگوار تو سرور که میبینیمت با سانرایس داری ۴۰۰ تا میری حداقل اینجا بتونیم ازت عیدی بگیر‌یم

       Fatva.png

fe3e-IMG-20260617-205655-111.jpg

iClean.png

Millions.png

THE TOWER BLOCKS RISE LIKE BROKEN TEETH

Apathy - EsDeeKid  

1:23/1:50         

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149359
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

26 دقیقه قبل، Wuzi گفته است:

به عنوان عیدی داری بهمون میخندی بزرگوار تو سرور که میبینیمت با سانرایس داری ۴۰۰ تا میری حداقل اینجا بتونیم ازت عیدی بگیر‌یم

هر وقت گیم دیدیم بهم بگو 

( قرار نیست ببینیم )

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.ELN

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.

02a4-InShot-20260511-231533109.gif

                                 𝐄𝐋𝐍

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149393
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، Wuzi گفته است:

من که ترسیدم تو چی

@Makima

 

@ELN

عمو الناز موفق باشی من متاسفانه ندیدم چند تا ویل گرفتی به اون ۱۲ میل و ۸۰۰ تو جیبت خیره شدم قرار بود عیدی مارو بدی تولوخدا عیدی بده میام ظرفاتونو میشورم 

من انقد ترسیدم با اند زدمش بانو رو که مثلا داشت کاپ میکشت :)

 

گویند که خدا همیشه با ماست ؛
ای غم نکند خدا تو باشی!

dfc3-InShot-20260404-192808200.gif

1170822-AnTiFreeZe

dfc3-InShot-20260404-192808200.gif

a1bc-gallery323.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149442
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، ELN گفته است:

هر وقت گیم دیدیم بهم بگو 

( قرار نیست ببینیم )

فقط یه عیدی میخای بدی از طرف همشهریت Rizo میام ازت عیدی میگیرم

 

2 ساعت قبل، Makima گفته است:

من انقد ترسیدم با اند زدمش بانو رو که مثلا داشت کاپ میکشت :)

بزرگوار گانریش نسبت به اینکه شاید چند هفته باشه پیسی خریده متوسطه ولی خب اینجور که علاقه داره کارش درسته من یادمه یه دوست اندروید پلیر داشتم با اندرویدش قوی بود الانم با پیسی بازیش خوب شده فقط تنها بدیش اینه شلوار بگ میپوشه موهاشو فر میکنه ممدوک پسرک تنها بازی در میاره

@Sistani

  • هاها 1

       Fatva.png

fe3e-IMG-20260617-205655-111.jpg

iClean.png

Millions.png

THE TOWER BLOCKS RISE LIKE BROKEN TEETH

Apathy - EsDeeKid  

1:23/1:50         

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1149840
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

36 دقیقه قبل، Lachlan گفته است:

GG

https://up.20script.ir/do.php?filename=d75c-VID-20260331-014702-952.mp4

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1150201
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، Wuzi گفته است:

فقط یه عیدی میخای بدی از طرف همشهریت Rizo میام ازت عیدی میگیرم

 

بزرگوار گانریش نسبت به اینکه شاید چند هفته باشه پیسی خریده متوسطه ولی خب اینجور که علاقه داره کارش درسته من یادمه یه دوست اندروید پلیر داشتم با اندرویدش قوی بود الانم با پیسی بازیش خوب شده فقط تنها بدیش اینه شلوار بگ میپوشه موهاشو فر میکنه ممدوک پسرک تنها بازی در میاره

@Sistani

ایشون همونی نیستن که میگن وار هارو میره کلوپ میزنه؟ :)

 

گویند که خدا همیشه با ماست ؛
ای غم نکند خدا تو باشی!

dfc3-InShot-20260404-192808200.gif

1170822-AnTiFreeZe

dfc3-InShot-20260404-192808200.gif

a1bc-gallery323.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1150443
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، Makima گفته است:

ایشون همونی نیستن که میگن وار هارو میره کلوپ میزنه؟ :)

ایشون همونن فکر می‌کردیم مولتیه یا دوست ELM باشه

       Fatva.png

fe3e-IMG-20260617-205655-111.jpg

iClean.png

Millions.png

THE TOWER BLOCKS RISE LIKE BROKEN TEETH

Apathy - EsDeeKid  

1:23/1:50         

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1150672
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

النا نوبی داداش برو تمرین کن !

                                                       My Account 

1250533-JaNeB

    77b721_26IMG-20260621-203143-647.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1153839
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۱۰ در 17:38، Wuzi گفته است:

من که ترسیدم تو چی

@Makima

 

@ELN

عمو الناز موفق باشی من متاسفانه ندیدم چند تا ویل گرفتی به اون ۱۲ میل و ۸۰۰ تو جیبت خیره شدم قرار بود عیدی مارو بدی تولوخدا عیدی بده میام ظرفاتونو میشورم 

چه عیدی بگیره ول نکونی هستی 😂

16 ساعت قبل، Moouhsen گفته است:

النا نوبی داداش برو تمرین کن !

شما به فکر پیشرفت خودت باش 👋🏻

1187118-RIZO

 

دیگه دنیا

             واسه من تاریکه

                                   زندگی کوره رهی

                                                          باریکه

 

                                 Rizo

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1154518
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۶ در 16:05، RevenT گفته است:

حال نکردم

قلط کردی 

 

do.php?imgf=ea2c19_26GIF-20260119-033638

 

My account:

Princesse

Sandy

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1160053
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

56 دقیقه قبل، PeerLeSS گفته است:

ببین حقیقتا حرفت خیلی بی ربط بود

ELN خیلی اورجه؟

البته ببخشید حواسم نبود فن ELM هستی

و خواستم بهت بگم که به یکی یه تنه میزنی اول یه نگاه بنداز ببین خودت توی اون کار موفق شدی یا نه

 

در ادامه بگم دنبال حاشیه نیستم

توهم نباش تشکر

فن ؟ 😂😂😂

@ELMاین چی میگه ؟

دنبال حاشیه نیستی یا نمیتونی باشی ؟

من خودمو نگا میکنم شما خودتو تو آینه نگا کن 

بازم میگم گرافیستم دستم باز نیست 

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.ELN

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.

02a4-InShot-20260511-231533109.gif

                                 𝐄𝐋𝐍

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1160256
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Sandy گفته است:

قلط کردی 

بی ادب

 

RevenT.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1160315
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

41 دقیقه قبل، ELN گفته است:

فن ؟ 😂😂😂

@ELMاین چی میگه ؟

دنبال حاشیه نیستی یا نمیتونی باشی ؟

من خودمو نگا میکنم شما خودتو تو آینه نگا کن 

بازم میگم گرافیستم دستم باز نیست 

 نه گانری تو فیلمت میبینم و نه نیک نیم اورج 

به نظر به من درباره موفقیت هایی که چه به دست آوردید و نیاوردید بحث نکنید اونم مخصوصا به خاطر بازی

ویرایش شده توسط AlCheMy
  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1

لافتی‌الّا‌علی‌لاسیف‌الّا‌ذوالفقار

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110038-war-video-eln/page/6/#findComment-1160325
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...