رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

عحیب ترین کسی که تو یو سی پی دیدم: 

اصلا...  لول 1 عه 6 هزار ساعت بازی کرده سند کینگ داره با لول 1😐 بعد حالا این هیچ کلا همین دو وسیله رو داری با6 هزار ساعت بازی؟ https://agsa.arsacia.ir/players/general/DAnial

 

بعد اصلا تو بن لاگش ان بن شده ولی هنوز محرومه

اسمم عوض کرده ببستر بقیه براش عوض کردن😐

 

یکی بن کردش به دلیل unknown reason

بعد ایشون تالیق بوده قبل این بن ولی دوباره بن شده بعد رفع محرومیت کردنش باز تو مشخصات زده محرومه

@Ali خودت بگو قضیش چیه

ویرایش شده توسط AmNiAt

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 دقیقه قبل، AmNiAt گفته است:
10 دقیقه قبل، AmNiAt گفته است:

عحیب ترین کسی که تو یو سی پی دیدم: 

اصلا...  لول 1 عه 6 هزار ساعت بازی کرده سند کینگ داره با لول 1😐 بعد حالا این هیچ کلا همین دو وسیله رو داری با6 هزار ساعت بازی؟ https://agsa.arsacia.ir/players/general/DAnial

 

بعد اصلا تو بن لاگش ان بن شده ولی هنوز محرومه

اسمم عوض کرده ببستر بقیه براش عوض کردن😐

 

یکی بن کردش به دلیل unknown reason

بعد ایشون تالیق بوده قبل این بن ولی دوباره بن شده بعد رفع محرومیت کردنش باز تو مشخصات زده محرومه

@Ali خودت بگو قضیش چیه

ببخشید جاننن؟؟؟😐

TeDy.png

 

      باران کمی آهسته تر؛

            اینجا کسی در خانه نیست. 

      من هستم و تنهایی و

           دردی که نامش زندگیست.

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1139188
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عژییبههه. 

                                                                                          718b-InShot-20260406-143817684.gifDeni.png718b-InShot-20260406-143817684.gif

9ae703_26IMG-20260603-125216.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1139613
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی چی😐

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1139893
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، TeDy گفته است:

 

برو ببین اخه یو سی پیشو

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1139948
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عژیببببببببهههههههه

f07130_263abeeae8-c05d-4f29-92f5-e5218af

My main account

Akoma.png

Multi-person accounts:

BlacKHouNteR.png

OverShoT.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1140237
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۵ در 09:04، Salvage گفته است:

چون لول پروندن و ایشون زمانی همه کاره سرور بودن

جالبه 

:My Account

M_SAL.png

9c1724_25InShot-20251225-003425391.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1141884
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۴ در 23:54، AmNiAt گفته است:

عحیب ترین کسی که تو یو سی پی دیدم: 

اصلا...  لول 1 عه 6 هزار ساعت بازی کرده سند کینگ داره با لول 1😐 بعد حالا این هیچ کلا همین دو وسیله رو داری با6 هزار ساعت بازی؟ https://agsa.arsacia.ir/players/general/DAnial

 

بعد اصلا تو بن لاگش ان بن شده ولی هنوز محرومه

اسمم عوض کرده ببستر بقیه براش عوض کردن😐

 

یکی بن کردش به دلیل unknown reason

بعد ایشون تالیق بوده قبل این بن ولی دوباره بن شده بعد رفع محرومیت کردنش باز تو مشخصات زده محرومه

@Ali خودت بگو قضیش چیه

جالب بود 

 

 

در ۱۴۰۵/۱/۴ در 23:54، AmNiAt گفته است:

عحیب ترین کسی که تو یو سی پی دیدم: 

اصلا...  لول 1 عه 6 هزار ساعت بازی کرده سند کینگ داره با لول 1😐 بعد حالا این هیچ کلا همین دو وسیله رو داری با6 هزار ساعت بازی؟ https://agsa.arsacia.ir/players/general/DAnial

 

بعد اصلا تو بن لاگش ان بن شده ولی هنوز محرومه

اسمم عوض کرده ببستر بقیه براش عوض کردن😐

 

یکی بن کردش به دلیل unknown reason

بعد ایشون تالیق بوده قبل این بن ولی دوباره بن شده بعد رفع محرومیت کردنش باز تو مشخصات زده محرومه

@Ali خودت بگو قضیش چیه

عزیزم لول پرونده و به نگاه به قسمت اقلیتش بنداز 

گویا شاید ادمین چیزی بوده

j265774_IMG_20260311_215337_569.jpgپروردگارا دشمنان خودت را به دست ما مجازات کن

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1144299
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۴ در 23:54، AmNiAt گفته است:

عحیب ترین کسی که تو یو سی پی دیدم: 

اصلا...  لول 1 عه 6 هزار ساعت بازی کرده سند کینگ داره با لول 1😐 بعد حالا این هیچ کلا همین دو وسیله رو داری با6 هزار ساعت بازی؟ https://agsa.arsacia.ir/players/general/DAnial

 

بعد اصلا تو بن لاگش ان بن شده ولی هنوز محرومه

اسمم عوض کرده ببستر بقیه براش عوض کردن😐

 

یکی بن کردش به دلیل unknown reason

بعد ایشون تالیق بوده قبل این بن ولی دوباره بن شده بعد رفع محرومیت کردنش باز تو مشخصات زده محرومه

@Ali خودت بگو قضیش چیه

چرا تو دفعات زندانی شده زده خود زنی سبحان الله بعد چند تا اسم رو هم موسس عوض کرده فکر کنم اکانت خودشه

:My accounts

1243796-DiedOut

1298455-TOFANi3

DiedOut.png

TOFANi3.png

شیمـــی نخوندم ولی بد ترکیبارو میشناسم.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1149238
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش از ماتریکس خارجیدا 🫩 یعنی چی الان این چیزی که گفتی !

 

 

                                                    : My Account

1250533-JaNeB

                           Overall Family

                               OR

                                                       My Account 

1250533-JaNeB

    77b721_26IMG-20260621-203143-647.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1149304
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا عجیبه ولی حتما یه داستانی داره برا خودش .... 🤔

79e223_26e88223-261cb6-The-Dark-Blood-b2

          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1151116
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منيجر سرور بوده قبلا و به صورت رسمى و بدون اينكه على بفهمه خريد و فروش ميكرده كلا هر خلافى كه بگى رو كرده

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1151153
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وات🙁😂

6dff16_26e77e-InShot-20260516-141826815.

DayiMehran.png

6dff16_26e77e-InShot-20260516-141826815.

 

 

𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗧𝗥𝗬 𝗧𝗢 𝗙𝗔𝗜𝗟 𝗠𝗘!

هیچوقت برای شکست من‌ تلاش نکن‌‌!🌑 ‌️ 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1151205
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۵/۱/۴ در 23:54، AmNiAt گفته است:

عحیب ترین کسی که تو یو سی پی دیدم: 

اصلا...  لول 1 عه 6 هزار ساعت بازی کرده سند کینگ داره با لول 1😐 بعد حالا این هیچ کلا همین دو وسیله رو داری با6 هزار ساعت بازی؟ https://agsa.arsacia.ir/players/general/DAnial

 

بعد اصلا تو بن لاگش ان بن شده ولی هنوز محرومه

اسمم عوض کرده ببستر بقیه براش عوض کردن😐

 

یکی بن کردش به دلیل unknown reason

بعد ایشون تالیق بوده قبل این بن ولی دوباره بن شده بعد رفع محرومیت کردنش باز تو مشخصات زده محرومه

@Ali خودت بگو قضیش چیه

یه ادمین جیل داره خودزنی😂🤣

a92b-126a15-25GIF-20251015-105746-247.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1165526
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۴ در 23:54، AmNiAt گفته است:

عحیب ترین کسی که تو یو سی پی دیدم: 

اصلا...  لول 1 عه 6 هزار ساعت بازی کرده سند کینگ داره با لول 1😐 بعد حالا این هیچ کلا همین دو وسیله رو داری با6 هزار ساعت بازی؟ https://agsa.arsacia.ir/players/general/DAnial

 

بعد اصلا تو بن لاگش ان بن شده ولی هنوز محرومه

اسمم عوض کرده ببستر بقیه براش عوض کردن😐

 

یکی بن کردش به دلیل unknown reason

بعد ایشون تالیق بوده قبل این بن ولی دوباره بن شده بعد رفع محرومیت کردنش باز تو مشخصات زده محرومه

@Ali خودت بگو قضیش چیه

کارمون از سیخ گذشته فقط میلگرد 

myaccount:1175032-alikiya

bestfriend:1188862-GodPersian

 

                    d6e818_26l125813888.gif 

 

cd7018_2644601.gif

°وقار یعنی درونت به اندازه ظاهر زیبایت درخشان باشه

نه تویی که داخلت به بیرونت پنالتی میزنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1165781
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اخه شماره تلفنشم عجیبه!!!! 

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1167125
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این دیگه خیلی عجیبه چطوری لول 5 نبوده هاستر بود و هم ماشین داشته 🤣🤣

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110028-%D8%B9%DA%98%DB%8C%D8%A8%D9%87/#findComment-1167156
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...