رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

به نظرتون این دلیل خوبه که چرا نمیتونم سر موقع بیام میتینگ و کارا؟

34a3-Screenshot-2026-03-24-21-54-48-520-

 

((این خودش یه میم دیگست)): تاپیک رفیقم 2 ثانیه بعد از اینکه اومد تو فکشن (به زور) 

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دلیلش قانع کنندست؟ :)

@MasterAssassins

 

گویند که خدا همیشه با ماست ؛
ای غم نکند خدا تو باشی!

dfc3-InShot-20260404-192808200.gif

1170822-AnTiFreeZe

dfc3-InShot-20260404-192808200.gif

a1bc-gallery323.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1138975
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چه بگویم دلم غم لبم خوش🩶

95f327_26InShot-20260527-1779894273666.g

:  𝑀𝓎 𝒜𝒸𝒸𝑜𝓊𝓃𝓉

fd13-GIF-20260527-181124-149.gif

CR7.png

85b027_26InShot-20260527-192735437.gif

نـاراحَتــــ وُ گِــریـونـــ✯                                            ,ℑ'𝔪 𝔧𝔲𝔰𝔱 𝔱𝔦𝔯𝔢𝔡     فَـراریــے اَز لَـحـظــہِ.     .𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚢 𝙸'𝚖 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1139410
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، Makima گفته است:

دلیلش قانع کنندست؟ :)

@MasterAssassins

بله کاملا

  • دوست دارم که 1

,𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑰𝒔 𝑶𝒏𝒆 𝑶𝒇 𝑴𝒂𝒏𝒚 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒔𝒂𝒏𝒅𝒔

.𝑨𝒏𝒅 𝑻𝒉𝒆 𝑾𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑾𝒊𝒍𝒍 𝑵𝒐𝒕 𝑺𝒖𝒇𝒇𝒆𝒓 𝑰𝒇 𝑰𝒕 𝑬𝒏𝒅𝒔 𝑻𝒐𝒐 𝑺𝒐𝒐𝒏

250.png

Master_Assassins

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1139429
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، AmNiAt گفته است:

به نظرتون این دلیل خوبه که چرا نمیتونم سر موقع بیام میتینگ و کارا؟

34a3-Screenshot-2026-03-24-21-54-48-520-

 

((این خودش یه میم دیگست)): تاپیک رفیقم 2 ثانیه بعد از اینکه اومد تو فکشن (به زور) 

همش ۹ دیقه؟😂😂😂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1139457
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده وقتی LS SI بودم لیدر خوبمون 

@Morad

تو دوران جنگ 12 روزه وقتی سرور فول بود میگفت دیر بیاید اشکال نداره مجازات نمیشید

حالا الانو نمیدونم که دوست عزیزم 

@MasterAssassins 

چطوری میگه

ویرایش شده توسط SAJADSHAHI

[My Account]:

OliVeN

 

[ اعتماد نکن وگرنه نابود میشی!]

 

b86e20_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1139612
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، ErfanAbedi گفته است:

همش ۹ دیقه؟😂😂😂

26 دقیقه

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1139929
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش فقط ۴۰ دیقه میکشه تا وارد گیم بشی اونم با اتو کلیکر

x0495_GIF_20260610_023959_694.gif

e137667_GIF_20260610_024258_432.gif

x0495_GIF_20260610_023959_694.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1139999
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ما که نیم ساعت هم پشت در های بسته بودیم

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1140006
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه پدیده دیگه به جز این اومده بیشتر طول میکشه

وانت سیب

من برا این وانت............ 6 ساعت وقت ارزشمندمو گذاشتم که 90k با 60 تا رسپکت فرو کنه

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1140117
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😮‍💨😮‍💨

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1140121
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ما که راحت هستیم نهایت دو دقیقه طول میکشه

بیایم :D

My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1140226
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از این بدتر اون وانت سیبه چندروزه ایسگامونو گرفته

همونی که پاکارته یه جا میده لاکارت. 

Filsoof.png

632410_26IMG-20250824-144002-574.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1140617
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایشالا که خیره

 

f674-gallery21t7.png
TheMentor

┓━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┏

6da4--Mentor-Banner0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1143685
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عجیب :/

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif1138598-Mael.png

a781-InShot-20260603-234306388.gif

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif

We will not go back, because history will never bring back the people who have suffered so much. We are the phoenix; a generation that survived amidst its own ashes

                                         1404/10/18

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1145642
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اشکال نداره مشتی اخرش که می‌گیری یه ویدیو میگیری می‌فرستی مسئول لیدر یا لیدر دیگه بعد میگیری 😂 

ولی اره خوب از اون لحاض خیلی بده 😂😂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1145661
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

طنز نیست😐

صدام کن " فلاتر شادی "

چون همیشه از مهربونیم سو استفاده کردن

          87d0-InShot-20260617-213817859.gif

1222040-KUZEYYILDIZI          87d0-InShot-20260617-213817859.gif

https://up.20script.ir/do.php?filename=215f-Mezzo-Man-Kojam.mp3

         564a-InShot-20260617-212827999.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1148595
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۴ در 21:57، AmNiAt گفته است:

به نظرتون این دلیل خوبه که چرا نمیتونم سر موقع بیام میتینگ و کارا؟

34a3-Screenshot-2026-03-24-21-54-48-520-

 

((این خودش یه میم دیگست)): تاپیک رفیقم 2 ثانیه بعد از اینکه اومد تو فکشن (به زور) 

به مولا اومدن به سرورم شد واسه مون حسرت💔💔

  • مرسی 1

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

1182095-lmMobin

𝐌𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫

1194507-hajhasan

5edc-GIF-260614-231409.gif

56b7-bf07-GIF-20260617-110526-541.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110004-%D8%A8%D8%B3%D9%87%D8%9F/#findComment-1148875
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...