رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

War Video - Death #1


ارسال‌های توصیه شده

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ در 23:15، UFC گفته است:

آقا سلام 

اولا سال نو بر شما مبارک باشه 

ایشالا که خوشتون بیاد هیت ندید ما داریم زحمت میکشیم❤️

ریکشن هم بدید ☺️

                               VLA On Top

 

 

@GuCciFLaMe @Rayson @VenTuRe @Young @YoungMetro3xTime @Many

@hin3R @Shifo @Hadiseh @Nimosh

@TheMatin @iMohammad @Kanan

@Xanax @Varagh @Buff @Vinak

@KiNgSiNa @Mythic @Spirint @Marijuana

 

@iSam @Movement @VenTuRe    @Exy

@AlwayS @Whiskey @Palp @Negative

@New                              

                                       

سلام عالی

 

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1135780
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۱ در 18:00، Movement گفته است:

یادش بخیر یکی بود جوری میمورد نمیدونست دیگه چی بگه 

میگفت چیتر، ولی اسمش یادم نمیاد حاج

راستی یادم اومد فیلم هاشم هست اینشالله حال داشتم اپلودش میکنم دیگه چیت چیت نکنه ع🤌🤣

 

راستییی کلاس چندم بودی؟ ۸ یا ۶؟

کلا داری تو تاپیک یا فحش میخوری یا تخریب میشی (بیشتر از این)

خسته شو فرار کن خوب پسر ؛)

 

بعدشم بگید فلانی بهم گفته چیتر شاخ که نباید بشی

تو با چیت بیا 1ب1 5 تا آوانس‌میدم بیا ببینم میتونی بزنی یا نه

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1135819
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۱ در 18:00، Movement گفته است:

یادش بخیر یکی بود جوری میمورد نمیدونست دیگه چی بگه 

میگفت چیتر، ولی اسمش یادم نمیاد حاج

راستی یادم اومد فیلم هاشم هست اینشالله حال داشتم اپلودش میکنم دیگه چیت چیت نکنه ع🤌🤣

 

راستییی کلاس چندم بودی؟ ۸ یا ۶؟

کارت شده این بیای زیر تاپیک های مختلف بحث راه بندازی تیکه بندازی  که شناخته بشی این نشونه شخصیتته قبل تو خیلیا بودن این کارو کردن ولی هروقت اسم هاشون میاد تو سرور جز رسوایی و بی احترامی تو سرور چیزی گیرشون نمیاد 

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1

Robby.png

 

NW#

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1135832
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دژمن 

Nigga really wanna die in the night time

 

 

490511_25Picsart-25-11-27-20-39-41-895.p

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1135851
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، Robby گفته است:

کارت شده این بیای زیر تاپیک های مختلف بحث راه بندازی تیکه بندازی  که شناخته بشی این نشونه شخصیتته قبل تو خیلیا بودن این کارو کردن ولی هروقت اسم هاشون میاد تو سرور جز رسوایی و بی احترامی تو سرور چیزی گیرشون نمیاد 

نمیدونم چرا یا کدخدا افتادم

You're Your eyes over

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1136278
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، VenTuRe گفته است:

بنازم قوی

مرسی یوسف ❤️

 

12 ساعت قبل، Expat گفته است:

عالی طاها جون 💋

فدات مسلم جون❤️

4 ساعت قبل، Khalvat گفته است:

سلام عالی

 

چاکریم علی خان❤️

 

                                                                          

TahaNoMercy.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1136298
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، Robby گفته است:

کارت شده این بیای زیر تاپیک های مختلف بحث راه بندازی تیکه بندازی  که شناخته بشی این نشونه شخصیتته قبل تو خیلیا بودن این کارو کردن ولی هروقت اسم هاشون میاد تو سرور جز رسوایی و بی احترامی تو سرور چیزی گیرشون نمیاد 

اول قبل از نظر دادن، یکم تاپیک رو بخون متوجه میشی کی دنبال این کاراس، و اینم بدون خیلی از بحث هایی که میبینی ماله اتفاق های دیگس.

 

 

13 ساعت قبل، TheSmarTy گفته است:

کلا داری تو تاپیک یا فحش میخوری یا تخریب میشی (بیشتر از این)

خسته شو فرار کن خوب پسر ؛)

 

بعدشم بگید فلانی بهم گفته چیتر شاخ که نباید بشی

تو با چیت بیا 1ب1 5 تا آوانس‌میدم بیا ببینم میتونی بزنی یا نه

عزیزم نیاز به بحث توی فروم یا بازی نیست اصلا

اگر نیاز باشه حتی شماره پلاک خونتون هم دارم میام اونجا حلش میکنیم

پویا جون

  • هاها 2

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1136483
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با بچه مردم یه وار ویدیو آپلود کرده چقد بحث میکنین طرف اسمش نمیارم نمیدونه گان چیه میاد یه پست میزاره کل میکنه (فکر نکنین با ishikami ام ) 

@ChieF

Gladiator

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1136504
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ در 23:15، UFC گفته است:

آقا سلام 

اولا سال نو بر شما مبارک باشه 

ایشالا که خوشتون بیاد هیت ندید ما داریم زحمت میکشیم❤️

ریکشن هم بدید ☺️

                               VLA On Top

 

 

@GuCciFLaMe @Rayson @VenTuRe @Young @YoungMetro3xTime @Many

@hin3R @Shifo @Hadiseh @Nimosh

@TheMatin @iMohammad @Kanan

@Xanax @Varagh @Buff @Vinak

@KiNgSiNa @Mythic @Spirint @Marijuana

 

@iSam @Movement @VenTuRe    @Exy

@AlwayS @Whiskey @Palp @Negative

@New                              

                                       

GG

             Beyond Kings, Beyond Realms

4b2b07_26file-00000000ef0c7246a21d6bba86

 

Exalted.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1136593
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، Izeh گفته است:

با بچه مردم یه وار ویدیو آپلود کرده چقد بحث میکنین طرف اسمش نمیارم نمیدونه گان چیه میاد یه پست میزاره کل میکنه (فکر نکنین با ishikami ام ) 

@ChieF

هه داش امیر با آی شکمی چیکار داری😂

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1137158
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 ساعت قبل، Movement گفته است:

اول قبل از نظر دادن، یکم تاپیک رو بخون متوجه میشی کی دنبال این کاراس، و اینم بدون خیلی از بحث هایی که میبینی ماله اتفاق های دیگس.

 

 

عزیزم نیاز به بحث توی فروم یا بازی نیست اصلا

اگر نیاز باشه حتی شماره پلاک خونتون هم دارم میام اونجا حلش میکنیم

پویا جون

حله بیا

اگه که می ترسیدیم که امیر رو نمیگفتم که فلان خونه مال ماست که بیاد به تو بگه xd

در ضمن 1 دونه دیگه خونه هم داریم خواستی بگو شماره پلاک اونم میدم بهت

خواستی بیای 2 تا چهارپایه با خودت بیار

البته تو رو تا سر کوچه نمیبرن چه برسه شهری که 3 ساعت کم کم راهشه xD

ویرایش شده توسط TheSmarTy
  • هاها 1

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1137557
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 دقیقه قبل، TheSmarTy گفته است:

حله بیا

اگه که می ترسیدیم که امیر رو نمیگفتم که فلان خونه مال ماست که بیاد به تو بگه xd

در ضمن 1 دونه دیگه خونه هم داریم خواستی بگو شماره پلاک اونم میدم بهت

خواستی بیای 2 تا چهارپایه با خودت بیار

البته تو رو تا سر کوچه نمیبرن چه برسه شهری که 3 ساعت کم کم راهشه xD

احساس میکنم دارید وقت تلف میکنید

خسته شید

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1137563
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، ChieF گفته است:

احساس میکنم دارید وقت تلف میکنید

خسته شید

حاجی طرف یجور میگه پلاک خونتونو دارم انگار که کار شاخی کرده همسایتون اومده شهر ما بعد اوردمش دم خونمون بعد این میگه پلاک خونتونو دارم xD

 

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1137573
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، TheSmarTy گفته است:

حله بیا

اگه که می ترسیدیم که امیر رو نمیگفتم که فلان خونه مال ماست که بیاد به تو بگه xd

در ضمن 1 دونه دیگه خونه هم داریم خواستی بگو شماره پلاک اونم میدم بهت

خواستی بیای 2 تا چهارپایه با خودت بیار

البته تو رو تا سر کوچه نمیبرن چه برسه شهری که 3 ساعت کم کم راهشه xD

من که میام دنبالت چرا نمیای  

من که دعوا ندارم 😂

ویرایش شده توسط Izeh

Gladiator

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1137700
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، ChieF گفته است:

هه داش امیر با آی شکمی چیکار داری😂

از همین طرف ۱۵ ۴ خوردی که ای وای

17 ساعت قبل، Izeh گفته است:

با بچه مردم یه وار ویدیو آپلود کرده چقد بحث میکنین طرف اسمش نمیارم نمیدونه گان چیه میاد یه پست میزاره کل میکنه (فکر نکنین با ishikami ام ) 

@ChieF

رجیستر ۲۰۲۴ میگه نمیدونم اسم گان چیه😂😂😂

f98f10_259fc427-2525f913-2560bd13-25dca4

Eobard.png

do.php?imgf=58e531_26f98f10-259fc427-252

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1137816
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، Eobard گفته است:

از همین طرف ۱۵ ۴ خوردی که ای وای

رجیستر ۲۰۲۴ میگه نمیدونم اسم گان چیه😂😂😂

Share account به یوزر همینه 

  • هاها 1

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1137971
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، ChieF گفته است:

Share account به یوزر همینه 

😂😂😂چرا انقدر میترسی؟

  • هاها 1

f98f10_259fc427-2525f913-2560bd13-25dca4

Eobard.png

do.php?imgf=58e531_26f98f10-259fc427-252

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1138275
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

۱ ساعت قبل، Eobard گفته است:

😂😂😂چرا انقدر میترسی؟

از چی بترسم

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1138438
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

34 دقیقه قبل، ChieF گفته است:

 

از چی بترسم

سام دادا بعضیا که میان میگن ( ریجستر ۲۰۲۴ میگه گان بلد نیستی دست بگیری ) خودشون ریجسترشون زیاد فاصله ای با ۲۰۲۴ نداره

40ac-Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

 

  • هاها 1

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1138519
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، PeerLeSS گفته است:

سام دادا بعضیا که میان میگن ( ریجستر ۲۰۲۴ میگه گان بلد نیستی دست بگیری ) خودشون ریجسترشون زیاد فاصله ای با ۲۰۲۴ نداره

40ac-Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

 

الان دنباله چیی؟

                                               

:My AccounT

410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif

Gucciflame.png

Radovid.png 

410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1138527
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

20 دقیقه قبل، PeerLeSS گفته است:

سام دادا بعضیا که میان میگن ( ریجستر ۲۰۲۴ میگه گان بلد نیستی دست بگیری ) خودشون ریجسترشون زیاد فاصله ای با ۲۰۲۴ نداره

40ac-Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

 

حکایت خیلیاس‌

باربد گیم همینه 

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1138562
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ در 23:15، UFC گفته است:

آقا سلام 

اولا سال نو بر شما مبارک باشه 

ایشالا که خوشتون بیاد هیت ندید ما داریم زحمت میکشیم❤️

ریکشن هم بدید ☺️

                               VLA On Top

 

 

@GuCciFLaMe @Rayson @VenTuRe @Young @YoungMetro3xTime @Many

@hin3R @Shifo @Hadiseh @Nimosh

@TheMatin @iMohammad @Kanan

@Xanax @Varagh @Buff @Vinak

@KiNgSiNa @Mythic @Spirint @Marijuana

 

@iSam @Movement @VenTuRe    @Exy

@AlwayS @Whiskey @Palp @Negative

@New                              

                                       

دسخوش طاها 

Vla on top تا ابد

All Eyez On Me

 

RuthIess.png

 

BiGPunisheR.png

 

 

                                    TK

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1138589
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ در 23:15، UFC گفته است:

آقا سلام 

اولا سال نو بر شما مبارک باشه 

ایشالا که خوشتون بیاد هیت ندید ما داریم زحمت میکشیم❤️

ریکشن هم بدید ☺️

                               VLA On Top

 

 

@GuCciFLaMe @Rayson @VenTuRe @Young @YoungMetro3xTime @Many

@hin3R @Shifo @Hadiseh @Nimosh

@TheMatin @iMohammad @Kanan

@Xanax @Varagh @Buff @Vinak

@KiNgSiNa @Mythic @Spirint @Marijuana

 

@iSam @Movement @VenTuRe    @Exy

@AlwayS @Whiskey @Palp @Negative

@New                              

                                       

دست خوش 💪

در ۱۴۰۵/۱/۱ در 03:08، Nimosh گفته است:

منم همین hud دارم 😂

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109435-war-video-death-1/page/5/#findComment-1138736
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...