رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

First War Video x Daggerツ


ارسال‌های توصیه شده

قوی

:My AccounT

SyX.png

• روزی می‌رسد که انسان می‌پذیرد،بعضی از آرزو ها

قرار آست در شکوه یک رویا باقی بماند... 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1128850
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 71
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

عالی

!‌ 𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗧𝗥𝗬 𝗧𝗢 𝗙𝗔𝗜𝗟 𝗠𝗘 

                                                                                                                    

KrillZ

Naaji

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1128945
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 ساعت قبل، DrunkeN گفته است:

GG

عشقی 

 

16 ساعت قبل، Radical گفته است:

دس خوش

فدات

 

14 ساعت قبل، Afy گفته است:

عالیییی

عشق

 

13 ساعت قبل، Weak گفته است:

عالی

عزیزی

 

13 ساعت قبل، LOOR گفته است:

بهبه 🔥 قوی

بوس 

13 ساعت قبل، AbsenT گفته است:

قوی

نوکرم 

 

12 ساعت قبل، KrillZ گفته است:

عالی

فدات

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1129696
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، Buff گفته است:

?...Arian_EGSe

عالی پسر 🔥

😁چمپ داش ۲ تا حرف اضافه نوشتی دیگه ادامشو نرو 

Arian_EG6

Me

1119037-Arzox.png

 

My Brother

1119267-iBlack.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1131714
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

25 دقیقه قبل، Cry گفته است:

😁چمپ داش ۲ تا حرف اضافه نوشتی دیگه ادامشو نرو 

Arian_EG6

چشم آقا الیاس =))

ویرایش شده توسط Buff
  • دوست دارم که 1

5fbe15_25I4Lgp40.gif

ViKinG.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1131752
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ در 00:09، Cry گفته است:

بنازم عشق داداش آقا آرین🫡

فدات❤️

 

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ در 09:20، Buff گفته است:

?...Arian_EGSe

عالی پسر 🔥

عشقی ساسان جون

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1133313
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی 

bfd209_25InShot-20250809-180639070.gif                                                         

                                                       <TK>

 

forestwalker.png

 

                                               <TIke TIke Mikonim> 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1133346
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایول

                   <TK> 

AirGod.png

Magnetic.png

 

                                   <Tike Tike Mikonim>

 

 

             <The Killers>   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1134222
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۱ در 12:14، Nas گفته است:

عالی 

بوس

 

21 ساعت قبل، Magnetic گفته است:

ایول

فدا

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1135546
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ در 09:20، Buff گفته است:

?...Arian_EGSe

عالی پسر 🔥

چرا توهین میکنید آقای محترم

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1135700
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 دقیقه قبل، Arown گفته است:

چرا توهین میکنید آقای محترم

قصد توهین نداشتم جناب، حرفم به منظور تعریف و تمجید از آرین جان بود 🙏

5fbe15_25I4Lgp40.gif

ViKinG.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1135716
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 دقیقه قبل، Arown گفته است:

چرا توهین میکنید آقای محترم

 

5 دقیقه قبل، Buff گفته است:

قصد توهین نداشتم جناب، حرفم به منظور تعریف و تمجید از آرین جان بود 🙏

باجناقه جفتتون 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1135723
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 دقیقه قبل، Buff گفته است:

قصد توهین نداشتم جناب، حرفم به منظور تعریف و تمجید از آرین جان بود 🙏

رلات خوابیدن یاد ما افتادی

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1135730
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پخت و پز شده توسط آقای @Alef.

عالی بود مرد

ویرایش شده توسط MacBook

و در پایان

این مرگ است که دروغ نمیگوید

- صادق هدایت -

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1135747
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۲ در 20:26، MacBook گفته است:

پخت و پز شده توسط آقای @Alef.

عالی بود مرد

بوس بهت

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1137386
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۲ در 20:14، Arown گفته است:

رلات خوابیدن یاد ما افتادی

آقای امیر بنده با شما مشکلات شخصی دارم و از باجتون خوشم نمیاد👎

                                                 𝑁𝑜 𝑒𝑥 𝑛𝑜 𝑛𝑒𝑥𝑡

             𝐹𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑂𝑓𝐺𝑜𝑑 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑡

Marcello.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1141386
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Marcello گفته است:

آقای امیر بنده با شما مشکلات شخصی دارم و از باجتون خوشم نمیاد👎

بانک کشاورزی 

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1141605
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Arown گفته است:

بانک کشاورزی 

خیلی بیتربیتی💔

                                                 𝑁𝑜 𝑒𝑥 𝑛𝑜 𝑛𝑒𝑥𝑡

             𝐹𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑂𝑓𝐺𝑜𝑑 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑡

Marcello.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1141631
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۶ در 14:13، Marcello گفته است:

خیلی بیتربیتی💔

اقای امیر چیه اق لملر خودمونه 

Me

1119037-Arzox.png

 

My Brother

1119267-iBlack.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1149511
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۱/۶ در 11:05، Marcello گفته است:

آقای امیر بنده با شما مشکلات شخصی دارم و از باجتون خوشم نمیاد👎

ادب هم خوب چیزیه 

 خواستند مارا دفع کنند ، غافل از اینکه بذر بودیم ؛

e1d826_24a0aa24-24animation-gif-mp4.gif

DostoevSky.png

e1d826_24a0aa24-24animation-gif-mp4.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109012-first-war-video-x-dagger%E3%83%84/page/3/#findComment-1154582
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...