رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام درود نظر شما راجب این ماشین ها چیه و کدومش ارزش خرید داره

 

Turismo 

Speed 193

Hp تقریباً با دو ضربه با سرعت ۱۹۳ باعث منفجر شدن میشه 

فرمان پذیری : در سرعت بالا سخت 

شتاب : عالی 

اسپرت : فقط رینگ 

 

Cheetah 

Speed 191

Hp با دو ضربه با سرعت ۱۹۱ منفجر نمیشه ۲۰۰ اچ پی باقی میمونه میشه رفت تا اسپری

فرمان پذیری : سرعت بالا خوب

شتاب : خوب 

اسپرت : اسپویلر - رینگ - تغییر چهره مختلف توسط خود بازی 

Vince.png

Tezcas Family

Vince

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Vince گفته است:

سلام درود نظر شما راجب این ماشین ها چیه و کدومش ارزش خرید داره

 

Turismo 

Speed 193

Hp تقریباً با دو ضربه با سرعت ۱۹۳ باعث منفجر شدن میشه 

فرمان پذیری : در سرعت بالا سخت 

شتاب : عالی 

اسپرت : فقط رینگ 

 

Cheetah 

Speed 191

Hp با دو ضربه با سرعت ۱۹۱ منفجر نمیشه ۲۰۰ اچ پی باقی میمونه میشه رفت تا اسپری

فرمان پذیری : سرعت بالا خوب

شتاب : خوب 

اسپرت : اسپویلر - رینگ - تغییر چهره مختلف توسط خود بازی 

معلومه که Turismo

ویرایش شده توسط CeliCa

: 𝐌𝐲 𝐀𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭-

1264933-iAsrA.png

ad6e-9f45cd7eca694b3381ebaccff4fa7b58.gi

c393-IMG-20260420-232345-492.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1105983
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

صد در صد Turismo بازار خوب و قیافه خوبی داره سر همین ولی Cheetah سلیقه ای هست و بازار خرید و فروشش زیاد خوب نیست 

:My Account

 

ERMlA.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1106069
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

طبیعتا بخاطر خرید و فروش بهتر ماشین Turismo جایگاه بهتری رو نسبت به ماشین Cheetah کسب کرده ولی از طرفی دیگه بخاطر پایین بودن HP Turismo یکم داره اذیت می‌کنه ولی Cheetah مشتری خاص خودشو داره و خرید و فروش ضعیف تری هم داره و برای همین رتبه پایین تری از Turismo رو تصاحب کرده.

 خواستند مارا دفع کنند ، غافل از اینکه بذر بودیم ؛

e1d826_24a0aa24-24animation-gif-mp4.gif

DostoevSky.png

e1d826_24a0aa24-24animation-gif-mp4.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1106127
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

sultan  یا ELEGY

b8e211_26IMG-20260611-132843.jpg

                               AmNiaT 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1106177
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فقط اهل دل cheetah میپسنده

Death is the wish of some

The Relief of many

And the end of all

========================================================================

Desolator.png304.png

     Frostmourne.png303.png     

=========================================================================

                                                                    

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1106252
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، AmNiAt گفته است:

sultan  یا ELEGY

Elegy چسبندگیش خیلی زیاده باعث دریفت زیاد میشه 

ولی اگه برای گشت و گذار میخوای مثل متریال جمع کردن فعالیت زیاد تو شهر سلطان بهتره 

Vince.png

Tezcas Family

Vince

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1106572
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، Vince گفته است:

سلام درود نظر شما راجب این ماشین ها چیه و کدومش ارزش خرید داره

 

Turismo 

Speed 193

Hp تقریباً با دو ضربه با سرعت ۱۹۳ باعث منفجر شدن میشه 

فرمان پذیری : در سرعت بالا سخت 

شتاب : عالی 

اسپرت : فقط رینگ 

 

Cheetah 

Speed 191

Hp با دو ضربه با سرعت ۱۹۱ منفجر نمیشه ۲۰۰ اچ پی باقی میمونه میشه رفت تا اسپری

فرمان پذیری : سرعت بالا خوب

شتاب : خوب 

اسپرت : اسپویلر - رینگ - تغییر چهره مختلف توسط خود بازی 

Cheetah on top 

.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1106573
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Cheetah هندلینگش عالیه سرعتش هم خوبه بدنش هم قویه Turismo سرعتش خوبه ولی شاخ به شاخ با یدونه Boss میترکه

Me:

Trape.png

MyBYBY:

TrapLab.png

My brother:

FarhHam.png

  ..Save me

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1107057
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۵ در 19:39، Vince گفته است:

سلام درود نظر شما راجب این ماشین ها چیه و کدومش ارزش خرید داره

 

Turismo 

Speed 193

Hp تقریباً با دو ضربه با سرعت ۱۹۳ باعث منفجر شدن میشه 

فرمان پذیری : در سرعت بالا سخت 

شتاب : عالی 

اسپرت : فقط رینگ 

 

Cheetah 

Speed 191

Hp با دو ضربه با سرعت ۱۹۱ منفجر نمیشه ۲۰۰ اچ پی باقی میمونه میشه رفت تا اسپری

فرمان پذیری : سرعت بالا خوب

شتاب : خوب 

اسپرت : اسپویلر - رینگ - تغییر چهره مختلف توسط خود بازی 

سلام 

قطعا turismo

127.0.0.1

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1108414
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Turismo تو یه شاخ به شاخ 💨 میشه ولی خب خوشگله من میگم Turismo

ویرایش شده توسط PersianElite

1235641-NoobCat

68440-DuQ

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1111473
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عشق یه کلام

سانرایس ختم کلام

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1112573
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، EshkSarkh گفته است:

فقط دامپر

نخیر

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.ELN

8e78-8c2522-25InShot-20250822-171519721.

02a4-InShot-20260511-231533109.gif

                                 𝐄𝐋𝐍

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1119791
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Cheetah 🦁

ادب نشانه ترس نیست🥷

1133643-SuXiMou47741_InShot_20260602_165549683.jpg

                                                 اشتباهون تو زندگی

                                                 این بود که به خیلیا گفتیم داداش

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1119793
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فقط ون 100 ک ای و سلام

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1119885
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، mamad293 گفته است:

فقط ون 100 ک ای و سلام

اره

صبر کن ببینم... نههههههههه

در ۱۴۰۴/۱۲/۱۵ در 19:39، Vince گفته است:

سلام درود نظر شما راجب این ماشین ها چیه و کدومش ارزش خرید داره

 

Turismo 

Speed 193

Hp تقریباً با دو ضربه با سرعت ۱۹۳ باعث منفجر شدن میشه 

فرمان پذیری : در سرعت بالا سخت 

شتاب : عالی 

اسپرت : فقط رینگ 

 

Cheetah 

Speed 191

Hp با دو ضربه با سرعت ۱۹۱ منفجر نمیشه ۲۰۰ اچ پی باقی میمونه میشه رفت تا اسپری

فرمان پذیری : سرعت بالا خوب

شتاب : خوب 

اسپرت : اسپویلر - رینگ - تغییر چهره مختلف توسط خود بازی 

فقط توریسمو چون فروشش عالیه ولی cheetah برای نگه داشتن خوبه. 

df7a-InShot-20260513-213501028.gif

57cc-InShot-20260514-213019124.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/107062-cheetah-%DB%8C%D8%A7-turismo/#findComment-1120564
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...