رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

به احترام و همدردی با @MILADemon یه قلب سیاه بزاریم....

مارو توی غم خودت شریک بدون برادر🖤

 

  • دوست دارم که 2
  • ناراحت 3
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نمیدونم قضیه چیه ؟؟

🖤🖤🖤

پیر آن نیست که بَر سَر بِزَنَد موی سِفید،

هَر جَوانی که دِلَش شوق نَدارَد پیراَست...

𝓜𝔂 𝓪𝓬𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽

1207022-RedPoweR.png

𝓐𝓬𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽 𝓶𝓾𝓵𝓽𝓲

1121172-EverstonE.png

𝓜𝔂 𝓫𝓻𝓸 

1210383-OldShoT.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083560
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 دقیقه قبل، REDPOWER گفته است:

نمیدونم قضیه چیه ؟؟

🖤🖤🖤

متاسفانه مادرشون تومور مغزی داشته و عمل میکنه و بعد چند روز آسمانی میشه🖤

  • دوست دارم که 1
  • ناراحت 5

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083581
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، AlirezaART گفته است:

متاسفانه مادرشون تومور مغزی داشته و عمل میکنه و بعد چند روز آسمانی میشه🖤

وای خدا رحمت کنه 

مارو در غمت شریک بدون Milademon💔

df7a-InShot-20260513-213501028.gif

57cc-InShot-20260514-213019124.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083590
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدا بیامرزدشون 

واقعا ناراحت شدم

پسر که بچه ی با معرفتی بود

🖤🖤

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083598
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😭🖤🖤😭🖤🖤😭

خدا بیامرز 

  • ناراحت 1

ای جماعت از چه می نالیدن، ایراد از شماست

ما به دزدان خانه دادیم، همینا حق ماست :)

مرگ بر آن دوره ها گفتیم،دزد در خانه بود

آخر آن خانه زیبا،همین ویرانه بود :)

&___________________________________________________________________£ 

Puyo

&___________________________________________________________________€

𝕲𝖆𝖓𝕲 𝕿𝖊𝖆𝖒 𝕱𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083599
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش میلاد خدا رحمت کنه ما رو تو غم خودت شریک بدون🖤


MySelf-
JuiceOrtiz.png
MyBro-
iLoRenZo.png
 “Memories Never Die”
d810-2c206d7f41d3b28bc45bdc17eb35d39b.jp
                      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083604
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میلاد داداش خدا بیامرزه مادرتو روحش شاد

6cda16_25InShot-20251216-195130932.gif

Survivel.png

6cda16_25InShot-20251216-195130932.gif

890626_26IMG-20260526-191645-173.jpg

  The Killers

       [TK]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083611
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

تسلیت میگم میلاد جان غم آخرت باشه 

مارو تو غم خودت شریک بدون🖤

روحش شاد و یادش گرامی 🖤

بدرود 

 

My.account

TakFaz.png

cc2f-InShot-20260507-165154118.gif

My.boro

Marti.png

TheCarTel.png

CiGgar.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083615
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

انالله و اناالیه راجعون🖤

 

خدا بهت صبر بده🖤

 

امیدورام کسی داغ مادر نبینه ، غم آخرشون باشه🖤

ویرایش شده توسط assault

1150093-Weard

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083623
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

💔🖤

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083624
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🖤🖤🖤 تسلیت

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083631
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😭🖤 

 

همه میگن تو آسمون ها فرشته هست، ولی دروغه فرشته های زمینی همون مادر های ما هستند.

 

مادر پرستار دلم ای روشنی بخشو چراغ منزلم چشمو

 

چراغم مادر تنها گلزار قلبم مادر.

 

میلاد جان ایشالله غم آخرت باشه خدا رحمتش کنه

:My self

1140888-OneNeSS

1212284-CrossHair

1216811-amirhosein_xxx

__________________________________________________

891b01_26c8cf11-25b70011-25ab9c17-2588b5

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083632
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تسلیت میگم میلاد جان 

غم آخرت باشه 🖤🖤🖤

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083639
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🖤

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛G6e9828_2685.png

 

1275850-M.E.L

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083648
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

غم آخرت باشه میلاد جان🖤

:𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

LinGard

 

هزارتا رویا کشته میشه تا بفهمی زندگی رویایی نیست

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083694
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

غم آخرت باشه میلاد جان

دوست ندارم شمع باشم دخترا فوتم کنن

دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن...

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083709
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میلاد جان درد بدیه امید وارم بتونی تحمل کنی خدا صبر به شدت زیاد بهت بده غم اخرت باشه دادا روحشون در ارامش.🖤

5e54-AG-SA-0836.jpg

 

:My Account

AmirMohamad

 

 

4ff2-New-Project-43-%5B428740B%5D.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104809-%F0%9F%96%A4milademon%F0%9F%96%A4/#findComment-1083714
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...