رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

خدا کیست، خدا چیست... اگر هست چرا نیست؟

اگر نیست،چرا بر در متروکه بکوبم!

اگرم هست،چه کاریست که مخفی شده از خلق..خدایی که موضف به خدایست؛

شبی از لب یک مست شنیدم که به اثبات خودش گفت: خدا ساخته زهن بشر بوده خیالیست!

یکی فاز بفرگشتو یکی گفت: انرژیست 

و دیگر نفری گفت: خدا از پدران امده ارثیست

 

  • مرسی 1
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104232-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدا وجود داره فقط باید بهش اعتماد کرد

  • دوست دارم که 1

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104232-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82/#findComment-1076412
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اول اینکه عنوان تاپیک با این چیزی که گفتی یکی نیست و این یه بیت نیست که میگی بیت حق 

قافیش قشنگ بود ولی شعر نادرستی بود از نظر معنا و مفهوم

3 ساعت قبل، KaDkHoDaa گفته است:

خدا وجود داره فقط باید بهش اعتماد کرد

+

ویرایش شده توسط Drage

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104232-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82/#findComment-1076756
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 ساعت قبل، Self گفته است:

خدا کیست، خدا چیست... اگر هست چرا نیست؟

اگر نیست،چرا بر در متروکه بکوبم!

اگرم هست،چه کاریست که مخفی شده از خلق..خدایی که موضف به خدایست؛

شبی از لب یک مست شنیدم که به اثبات خودش گفت: خدا ساخته زهن بشر بوده خیالیست!

یکی فاز بفرگشتو یکی گفت: انرژیست 

و دیگر نفری گفت: خدا از پدران امده ارثیست

 

بشدت زیبا بود

  • دوست دارم که 1

.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104232-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82/#findComment-1077394
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی خفن بود دس خوش 🔥

ویرایش شده توسط Tommy

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104232-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82/#findComment-1077705
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104232-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82/#findComment-1078633
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

43 دقیقه قبل، Dip گفته است:

عالی

ممنون

 

47 دقیقه قبل، iMotekhases گفته است:

زیبا بود

تشکر

 

8 ساعت قبل، Amir1231200 گفته است:

زیبا بود

مرسی

 

11 ساعت قبل، Tommy گفته است:

خیلی خفن بود دس خوش 🔥

فدات

 

 

11 ساعت قبل، Goudret گفته است:

زیبا بود قبلا هم ویدیوشو دیده بودم

ممنون

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/104232-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82/#findComment-1078731
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...