رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AGSALX (ArSaCiA Game San Andreas for LinuX)


ارسال‌های توصیه شده

In the name of God

 

سلامممممم عرض میکنم خدمت تک تک شما دوستان و همراهان عزیز و گرامی

امیدوارم حالتون خوب باشه, حال دلتون از خودتون بهتر!

 

با یه نرم افزار که ۲۰ سال حصرت لینوکسی ها بود در خدمتتونم...

این شما... و اینم AGSALX!

اسمش گول زننده هستش, ولی در اصل SAMLX (San Andreas Multiplayer for LinuX) هستش, چون تمام سرور های سمپ رو میتونید با این نرم افزار پلی بدید...

ولی انحصارا اسمش حالا شد AGSALX دیگه...

 

خب, خلاصه بزارید ببینیم این نرم افزار چی هستش؟

 

واقعیتش داستان از اینجا شروع شد که من لینوکس دبیان هستم و با Wine دست و پنجه ی خوبی گرم نمیکنم

Wine خیلی حس میکنم مذخرفه

خیلی چطوری بگم... ناسازگاره, خیلی legacy هستش, برای زمان خودش انقلاب بود, ولی برای الان... نه!

 

خب بازی های ویندوزی هم که به کمک Wine بالا میارن روی لینوکس

ولی خب متاسفانه نمیومد بالا برای من

چرا؟ به دلایلی که خودمم نمیدونم

 

سره همین گفتم من تنها نیازم یه پلی دادن آرساکیا گیم هستش دیگه, چیکار میخوام جز این

سره همین اومدم AGSALX رو در کنار SRC (SA-MP Remote Control) (اگر نمیدونید چی هستش رو من کلیک کن) توسعه دادم

AGSALX یه حالا میشه گفت لانچر هستش برای سرور های سمپ, شما بهش آیپی سرور, نام کاربری, پورت سرور, پسورد خودتون و... اینارو میدید, و بعد به سادگی هرچه تمام تر مستقیم به سرور متصل میشید! به همین سادگی!

AGSALX یه قابلیتی که داره که البته بدیهی هم هستش داشته باشه, اینه که به صورت بلادرنگ میاد و WinAPI و DirectX رو به Syscall و OpenGL عه لینوکس تبدیل میکنه, ولی مورد اینجاست که به سرعت هرچه تمام تر, چون AGSALX خیلی هم سبکه!

خلاصه که این ابزار هم به همراه SRC وقتی اینترنت ها وصل بشه در گیت هاب پابلیک میشه و شما لینوکس یوزر ها میتونید نهایت استفاده رو ببرید ازش!

 

امیدوارم سرتون رو هم درد نیاورده باشم...

خدانگهدار تک تکتون!

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100760-agsalx-arsacia-game-san-andreas-for-linux/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
در ۱۴۰۴/۱۱/۲ در 04:18، Integer گفته است:

In the name of God

 

سلامممممم عرض میکنم خدمت تک تک شما دوستان و همراهان عزیز و گرامی

امیدوارم حالتون خوب باشه, حال دلتون از خودتون بهتر!

 

با یه نرم افزار که ۲۰ سال حصرت لینوکسی ها بود در خدمتتونم...

این شما... و اینم AGSALX!

اسمش گول زننده هستش, ولی در اصل SAMLX (San Andreas Multiplayer for LinuX) هستش, چون تمام سرور های سمپ رو میتونید با این نرم افزار پلی بدید...

ولی انحصارا اسمش حالا شد AGSALX دیگه...

 

خب, خلاصه بزارید ببینیم این نرم افزار چی هستش؟

 

واقعیتش داستان از اینجا شروع شد که من لینوکس دبیان هستم و با Wine دست و پنجه ی خوبی گرم نمیکنم

Wine خیلی حس میکنم مذخرفه

خیلی چطوری بگم... ناسازگاره, خیلی legacy هستش, برای زمان خودش انقلاب بود, ولی برای الان... نه!

 

خب بازی های ویندوزی هم که به کمک Wine بالا میارن روی لینوکس

ولی خب متاسفانه نمیومد بالا برای من

چرا؟ به دلایلی که خودمم نمیدونم

 

سره همین گفتم من تنها نیازم یه پلی دادن آرساکیا گیم هستش دیگه, چیکار میخوام جز این

سره همین اومدم AGSALX رو در کنار SRC (SA-MP Remote Control) (اگر نمیدونید چی هستش رو من کلیک کن) توسعه دادم

AGSALX یه حالا میشه گفت لانچر هستش برای سرور های سمپ, شما بهش آیپی سرور, نام کاربری, پورت سرور, پسورد خودتون و... اینارو میدید, و بعد به سادگی هرچه تمام تر مستقیم به سرور متصل میشید! به همین سادگی!

AGSALX یه قابلیتی که داره که البته بدیهی هم هستش داشته باشه, اینه که به صورت بلادرنگ میاد و WinAPI و DirectX رو به Syscall و OpenGL عه لینوکس تبدیل میکنه, ولی مورد اینجاست که به سرعت هرچه تمام تر, چون AGSALX خیلی هم سبکه!

خلاصه که این ابزار هم به همراه SRC وقتی اینترنت ها وصل بشه در گیت هاب پابلیک میشه و شما لینوکس یوزر ها میتونید نهایت استفاده رو ببرید ازش!

 

امیدوارم سرتون رو هم درد نیاورده باشم...

خدانگهدار تک تکتون!

خیلی ایده خوبیه 

مطالب شما می‌توان جالب باشد 🤗

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100760-agsalx-arsacia-game-san-andreas-for-linux/#findComment-1130680
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
4 ساعت قبل، Integer گفته است:

درود

این پروژه منحل شد؛

فک کردی کم الکیه؟ ما دوربینم داشتیم @Slap

AAAIBMM

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100760-agsalx-arsacia-game-san-andreas-for-linux/#findComment-1147070
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به جای این همه دردسر، کوچ کن به مایکروسافت ویندوز.

d763937_230.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100760-agsalx-arsacia-game-san-andreas-for-linux/#findComment-1147099
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، limit گفته است:

به جای این همه دردسر، کوچ کن به مایکروسافت ویندوز.

علاقه ای به ویندوز ندارم

دارم، اما استفادم فقط در حد اینه که به سروری که داریم (نه آرساکیا) سر بزنم همین

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100760-agsalx-arsacia-game-san-andreas-for-linux/#findComment-1147105
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مفید و مختصر بود 

ولی الان مشکل ورود نی

                                  55c6-4656-InShot-20260506-080710843.gif

x821374_6024d775c51a1.jpg

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100760-agsalx-arsacia-game-san-andreas-for-linux/#findComment-1147483
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...