رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

چندین خواهش از طرف مدیریت


Ali

ارسال‌های توصیه شده

  • مؤسس

با سلام.

 

چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید بازیکنان بدانند:

 

1. لطفاً تاپیک رو به رو را بخوانید: 

 

2. هیچ چیزی با پول واقعی (تومن، ریال) یا ارز خارج از بازی (گیفت کارت Google Play، اسکین تفنگ بازی فلان، پول بازی تشتک و ...) در بازی از کسی نخرید یا نفروشید! ما دارای یک تیم فعال هستیم که هم خرید می کنیم و هم فروش، از راه کانال، صفحه، سایت، بازی و ...، و شما افراد فروشنده و خریدار را شناسایی خواهیم کرد. جالب است بدانید که این تیم به تاریخچه پول همه بازیکنان دسترسی دارند، با سیستم تاریخچه اقتصاد شما حتی $1 دریافت یا خروجی داشته باشید با اطلاعات دقیق، ساعت، به/از چه کسی و ... را مشاهده میکنند!

 

3. از کسی اکانت نگیرید یا وارد اکانت کسی نشوید! با این کار باعث می شود که اکانت اصلی شما تحت تأثیر آن اکانت قرار گیرد و در صورت تخلف اکانت اصلی شما تعلیق/محروم شود!

 

4. لطفاً تاپیک رو به رو را بخوانید: 

 

5. لطفاً تاپیک رو به رو را بخوانید: 

 

 

6. خرید اکانت به هر روشی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود، زمانی که شما از کسی اکانت می خرید اگر آن اکانت شماره موبایل روی خود ثبت داشته باشد نمی توانید شماره آن را بردارید و فردی که از او خریدید در هر زمان که دلش بخواهد به اکانت نفوذ می کند و ما هیچ پشتیبانی در این باره ارائه نمی کنیم. همچنین از راه ایمیل می تواند اکانت را بازیابی کند و ما شما را به عنوان صاحب اصلی اکانت نخواهیم شناخت و ممکن است در هر لحظه اکانت از شما گرفته شود و به آن شخص بازگردیده شود.

  • دوست دارم که 4
  • مرسی 1
  • هاها 3
  • ناراحت 1

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...