جستجو در تالارهای گفتگو
در حال نمایش نتایج برای برچسب های 'شکایت'''.
12 نتیجه پیدا شد
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارم • توضیحات: داشتم از کنار این آقا رد میشدم شروع کرد به فحاشی کردن • مدارک (فیلم یا عکس): https://my.files.ir/drive/s/2msjzPmFyd3gjhcMijD14JoAmvpvzq
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: --- • توضیحات: توضیحات مربوطه برای @Meli و @ArSaCiA ارسال شد! لطفا مجازاتی برای سجاد عزیز اعمال نشه و فقط شکایت مربوطه پیگیری بشه. • مدارک (فیلم یا عکس): برای @Meli و @ArSaCiA ارسال شد!
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: @ArSaCiA ارسال شد هاید نشه جهت شفاف سازی هستش! • مدارک (فیلم یا عکس): @ArSaCiA ارسال شد!
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ایشون هاستری گرفتن که فقط باعث آزار و اذیت بشن؟! الان چرا بدون دلیل روی من Goto کرده؟ اگه مدرکی داره که من از ایشون تقاضای Goto کردم, ارسال کنه! شکایتی دیگه که از ایشون دارم اینه که ایشون فکر کردن خیلی خیلی زرگن اما خب از وارن های ادمینی غافل شدن! دیروز 2021/05/26 ساعت 17:44 تا 17:48 این آقا ماشین من رو جهت آزار و خالی کردن عقدهاشون RespawnCar داد • مدارک (فیلم یا عکس): توی عکس اول ماشین رو مشاهد می کنید اما توی عکس دوم می بینید که ماشین رو Respawncar دادن! (لطفا چک و بررسی کنید!)
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: ب @ArSaCiA و @Meli ارسال شد • مدارک (فیلم یا عکس): ارسال شد
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: با سلام خدمت همه عزیزان بنده شکایتی از EndWay به دلیل عدم رعایت اولویت در لیدری انجام دادم اما هنوز پس از سه روز مسئول ادمین ها هنوز به خود زحمت اینکه حتی بنویسد در حال بررسی هم نداده است به طوری که هم مسئول لیدر های سابق (ٍEndWay) بر کنار شده هم لیدری که به غلط منصوب شده بود (Butler) از سمت خود عزل شده است ولی هنوز که هنوزه هیچ توضیحی در مورد چگونگی منصوب شدن و... داده نشده حتی ایشون شکایات دیگه رو هم بررسی کردن ولی شکایت بنده رو نه!!! شاید بگن توضیحات آقای EndWay که در ذیل شکایت داده شده کافی است ولی ما نه در تاریخ اراساکیا بلکه در هیچ کجای جهان همچین قانونی نداریم که متهم بتواند خودش به شکایت خود رسیدگی کند ایشان فقط میتوانند توضیحات و دفاعیه خود را بیان کنند و مسئول ایشان(BourBon) به شکایت باید رسیدگی کند و رای نهایی را در مورد موضوع شکایت صادر کند، که این اتفاق تا به الان نیوفتاده. لذا از شما علی عزیز میخوام خودت به این شکایت رسیدگی کنی و در صورت صحیح بودن عاملان این اتفاق رو مجازات کنی: @ArSaCiA @Meli @SajjiLey بد نیست شما که مافوق آقای BourBon هستید بر کار ایشان نظارت کافی رو داشته باشید. • مدارک (فیلم یا عکس):
-
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: این متن جهت شکایت از @Meli که به اسم مدیریت مجموعه رو به عهده دارن ولی به فروم رسیدگی نمیکنند (البته داخل خود سرور دیگه نیستم اون زمانی هم که بودیم ....?) @ArSaCiA نکته موجود اینجاست که شما فعالیت افراد رو تحت نظر میگیرید جهت رنک دادن و فکر میکنید که فرد رنک رو گرفت روند خودشو ادامه میده ولی اینطور نیست. در رابطه با این شکایت چند مثال میزنم که جای تفکر دارد... البته فکر کنم این آخریش یه سرش به خودت میگیره? @ArSaCiA ما که رفتیم اینو برادرانه میگم حفظ مشتری بر اساس نوع خدمت و محصول ۲۰ تا ۹۰ درصد از جذب مشتری سخت تره جلوی ظلم تو سرور گرفته بشه بیشتر از هرچیزی باعث حفظ ما مشتریا میشه • مدارک (فیلم یا عکس):
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: دیموت بی دلیل بدون داشتن مدرک دیموت کردن، بن کردن، میوت دادن. • مدارک (فیلم یا عکس): Staff page Toomar
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات : میک کردن لیدر Mayor که ایشون در زمان میک شدن نه لول ۵۰ داشتن نه رای گیری صورت گرفت • مدارک (فیلم یا عکس): Boy UCP va LoG در صورت تایید شکایت ادمین Massimo مجازات نشود.
- 2 پاسخ
-
- 1
-
-
- شکایت
- amirhossein
-
(و 1 مورد دیگر)
برچسب زده شده با:
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: با عرض سلام خدمت موسس مجموعه با آرزوی مخفی نشدن این تاپیک برای مسئولینی که با مخفی کردن تاپیک های قبلی تلاش بر سر پوش گذاشتن به روی اشتباهات خودشون هستند. شکایت من از ادمین @EnDWaY از تاریخ 17 May تا امروز که 16 June هستش، بالق بر ۳۰ روزه که هنوز هیچ پاسخی از سوی مسئولین حتی در قبال در دست بررسی بودن ارسال نشده! بالاخره حداقل باید در دست بررسی قرار میگرفت! بنده برای همین شکایت یک بار هم تاپیک ایجاد کرده بودم اما انگار برای بعضی از افراد خوشایند نبوده و اقدام به مخفی کردن تاپیک کردند. اما سوال اینجاست که آیا شما موسس عزیز، نظارتی بر عملکرد این مسئولین دارید؟! • مدارک (فیلم یا عکس): @ArSaCiA
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارم. • توضیحات: سلام خدمت مسئولین عزیز. متاسفانه این سرور با یک مشکل بزرگ رو برو شده. این مشکل اینه که هیچکدوم از مسئولین وظیفه خودشون رو درست انجام نمیدن از سرپرست گرفته تا ادمین ها. بخاطر کم کاری سرپرست و وقت نگذاشتن برای پلیر ها بنده 12 روزه نتونستم آنلاین بشم. یک مشکل برای سیستمم پیش. اومد و چون تو استف ام نمیتونم با سیستم جدید آنلاین بشم. و قرار بود طی این مدت به گفته آقای Endway نه از فکشن خارج بشم نه از استف دموت. ولی متاسفانه سر هیچ کدوم از حرفاش نموند ایشون و زدن زیرش. الآنم 10 روزه پشتیبانی تیکت دادم هیچکس جوابگو نیست و فقط میگن مشکل حل میشه. حرف آخرم اینه وقتی نمیتونید کاری رو درست انجام بدید یا وقت بزارید مسئولیت اون کار رو قبول نکنید. اینجوری سرور رو خراب میکنید. • مدارک (فیلم یا عکس): ارسال میشه.
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: تمامی افراد سرور. • توضیحات: ایشون حداقل سن برای ادمین شدن رو ندارن و حتا صلاحیت هم ندارن. • مدارک (فیلم یا عکس): اسم اصلی ایشون رامتین هست مطمعنن شناسنامه ای که ارسال کردند برای شخص دیگری است پ.ن : سرپرست تیم کارکنان قبلی Alireza ایشون رو راه نمیدادن در استف ولی مدیریت و سرپرست های جدید تیم ادمین هارو با مهد کودک اشتباه گرفتند. در صورت تایید شکایت به ادمین Massimo مجازاتی اعمال نشود، چون ایشون هیچکاره است و مدیریت به عنوان شخصی سرپرست کرکنان است اما هیچکاری با ایشون هماهنگ نمیشود.
