رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

amiroal

عضو
  • تعداد ارسال ها

    153
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط amiroal

  1. amiroal

    200mil برای پلیرا

    دویست میلیون چجوری میخوای بکنی تو یه قسمتی از بدنت
  2. amiroal

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    @TigerMasteRدلال C4 البته یه زمانی...
  3. amiroal

    200mil برای پلیرا

    دمت گرم لابد سهام ایران خودرو رو باهاش میخری
  4. amiroal

    200mil برای پلیرا

    ایول شما مگه فکرم میکنی
  5. The white buffalo - Whistler'
  6. amiroal

    200mil برای پلیرا

    من خودمم یکی از چت خون 🩸 هام والا چیزی که بنده میبینم فقط یه ELX کم داره منظورت بندیت تو کلش رویالِ؟ پول زیادی شاید نباشه ولی پلن B ؟ پلن بی ینی چی سید این جمله ای که گفتی سراسر شک برانگیز بود لازم شد یکم اکانتتو نیم نگاه بندازم فقط امیدوارم منظورت از پلن بی اون چیزی نباشه که بهش فکر میکنم ممنون بابت جزئیات
  7. amiroal

    200mil برای پلیرا

    بعدش چیکار میکنی
  8. amiroal

    رل زدی؟

    @Ali
  9. amiroal

    Clash OF Clans

    وای حاجی خیلی خنده دار بود دارم خیس میشم از جذابیت طنز
  10. سلام چاتی پاتی عزیز پنجاه دلیل غیر منطقی هم که شده بنویس تا سمپ از سی اس بهتر بشه
  11. amiroal

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    ولی من بنظرم نظری داری
  12. amiroal

    شکایت از ایوینت Lunex

    طبق تصویری که مشخصه من سوار مانستر بودم و قانون ایونت این بود کسی اجازه نداره بیاد بالا و بعد من اصلا یه میلی مترم بالا نرفته بودم قشنگ از رو به روم یه ریز دمیج زد با مینی گان که ماشینم ترکید. بعد زنگ زدم بهش میگم چرا همچین کاری کردی من یه کوچولو هم بالا نیومدم، میگه اصلا نباید بیای بالا بهش میگم حتی یه ذره ای هم من نیومدم!!! در صورتی که بقیه میرن بالا برای چند ثانیه میان پایین کاریشون نداره منی که یه میلی متر نزدیک نشدم کیل شدم و از ایشون درخواست میکنم فیلم ایونت رو بفرسته اون لحظه که کیل شدم ببینیم چجوری من یه ذره بالا اومدم • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
  13. amiroal

    200mil برای پلیرا

    خ
  14. amiroal

    200mil برای پلیرا

    سیسی شمایی من کاکابرادرم
  15. amiroal

    بیشترین وقتی که نخوابیدی؟

    ۴۸ ساعت
  16. amiroal

    200mil برای پلیرا

    با بقیه‌ش چیکار میکنی مهندس
  17. amiroal

    200mil برای پلیرا

    میتونستی بهش بگی منظورم این بود با ۲۰۰ میل کاسبی میکنم همشو میخرم 🗿
  18. پروف من آرت خودمه
  19. amiroal

    200mil برای پلیرا

    اگه همین الان دویست میل گیمو بدن بهت باهاش چیکار میکنی و بعدش که خرجش کردی چه پلنی داری؟🥸
  20. amiroal

    خاطرات کلاهبرداری

    شمارو نمیدونم ولی من یکی یسری یه ماشین از یه بنده خدا قرار بود بخرم بهش گفتم پولام تو بانکه اینو یه دلار بهم بفروش تا برم بانک پولو بیارم بدم بهت و درکمال ناباوری ماشینو سل داد بهم یه دلار!!! بعد پشمام ریخت رفتم دور دور کردم باهاش پسره زنگ زد گفت چیشد چرا پولو ندادی داداش😭😂 ( خیلی صداش مظلوم بود و خیلی استرس اینو داشت ماشینشو نبرم مفتی مفتی ) منم خیلی عذاب وجدان داشتم رفتم ماشینو بهش پس دادم یکمم پول دادم بهش گفتم دیگه به کسی اعتماد نکنه
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...