رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

S0R00SH

عضو
  • تعداد ارسال ها

    63
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

7 دنبال کننده

درباره S0R00SH

  • تاریخ تولد 04/12/2007

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    S0R00SH

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1426 بازدید کننده نمایه

دستاورد های S0R00SH

مشتاق

مشتاق (6/14)

  • متعهد
  • اولین ارسال
  • همکار
  • واکنش دهنده مشتی
  • شروع کننده مکالمه

نشان‌های اخیر

9

اعتبار در سایت

  1. ارساکیا هستیم یا ایران ؟؟؟
  2. S0R00SH

    مرسدس بنز اتاق تانک

    مرسدس بنز اتاق تانک، زاده دورانی از صنعت خودروسازی است که خودروها با دوام و برای ماندگاری ساخته می‌شدند نه برای اینکه در عرض چند سال تبدیل به یک دورریختنی شوند! امروزه در جهان عاشقان ماشین، کمتر کسی پیدا می‌شود که اسمی از مرسدس بنز اتاق تانک یا همان مرسدس بنز S کلاس W140 نشنیده باشد. این خودروی شگفت‌انگیز از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ میلادی بر روی خط تولید مرسدس بنز قرار داشت. W140 S320 در ایران به دلیل ابعاد، مقاومت بدنه و کاربرد دیپلماتیک آن به نام اتاق تانک مشهور شده است. می‌توان گفت این S کلاس به‌نوعی آخرین خودروی مرسدس بود که در آن هزینه ساخت هیچ اهمیتی نداشت و مهندسان و طراحان سعی می‌کردند بهترین‌ها را برای خریدار به ارمغان بیاورند. این W140 که با کد تجاری S320 شناخته می‌شود از پیشرانه شش سیلندر خطی M104 به حجم دقیق 3199 سی‌سی به قدرت 230 اسب‌بخار و گشتاور 315 نیوتون‌متر مجهز است. این پیشرانه پس از نمونه شش سیلندر 2.8 لیتری مشهور، دومین پیشرانه شش سیلندر قابل سفارش برای W140 به شمار می‌آید. پیشرانه‌های دیگری از جله نمونه‌های V8 کد M119 به حجم‌های 4.2 و 5.0 لیتر، نمونه V12 کد M120 به حجم 6.0 لیتر و در آخر نمونه V12 جنجالی M297 AMG به حجم 7.0 و 7.3 لیتر در کنار دو پیشرانه دیزلی .03 و 3.5 لیتری شش سیلندر خطی قابل سفارش بودند. اتاق تانک لقب جذاب W140 در ایران است که بعدها در سال 1998 با پلتفرم W220 جایگزین شد. تعداد واردات W140 همانند W220 بسیار کم و محدود بود و از این رو W140 در مقایسه با W126 تیراژ واردات بسیار پایین‌تری دارد و به هنگام واردات نیز معمولاً کاربرد تشریفاتی و دولتی داشته است. همچنین این پلتفرم به دلیل داشتن مدل بالاتر، سطح آپشن بیشتر و طراحی جذاب‎تر خواهان بیشتری نسبت به W126 به همراه دارد. آیا لایق لقب اتاق تانک هست ؟؟
  3. S0R00SH

    AGRakClient Launcher - Rak Samp Manager (RSM)

    اخه بازم به سرور متصل نمیشه فک کنم برای خودشون فقط اپدیت کردن
  4. S0R00SH

    الهه زیبایی Cls 550

    امشب اوکی میکنم
  5. Big Shaggy

    Click Here

     

    1. TaCo

      TaCo

      لینکت کار نمیکنه برار

    2. S0R00SH

      S0R00SH

      قصه نخور حسش ندارم دوباره اپلود کنم

       

       

       

       

       

       

    3. ijoker

      ijoker

      مشکل داره...
  6. منم 1 ساله مربیش هستم
  7. S0R00SH

    الهه زیبایی Cls 550

    قرار نبود مکان خونمون فاش بشه
  8. S0R00SH

    الهه زیبایی Cls 550

    تاریخچه ورود بنز CLS به دنیای خودروها CLS در سال 2004 توسط بنز رونمایی شد.خودرویی که مایکل فینک طراح معروف مرسدس ، آن را با استفاده از پلتفرم E کلاس طراحی کرد ، با این تفاوت که ، خودروی جدید یک سدان کوپه فست بک بود. البته باید این را به شما بگویم که تمامی مدل های CLS یک نوع AMG محسوب می شوند و تفاوت زیادی هم با E کلاس دارند و همچنین از نسل دوم تا به امروز در برخی نسخه ها علاوه بر دیفرانسل عقب از فناوری 4matic یا همان چهارچرخ محرک استفاده شده است. بعلاوه از نسل دوم به بعد مدل استات یا شوتینگ بریک هم به دیگر مدل های CLS اضافه گردید. علت نامگذاری آن به CLS چیست؟ طراحی بنز CLS در سال 2001 انجام شد و قرار بود یک مدل مابین دو مدل E و S باشد. یعنی ابعاد و اندازه E اما امکاناتی به مراتب بیشتر از E و تقریبا هم رده با S داشته باشد. در مجموع 3 نسل از CLS وارد بازار جهانی شد که نسل اول و دوم در ایران موجود است و نسل سوم میتواند بصورت گذرموقت وارد کشور شود. خودرویی هم که در این مقاله قرار است آن را بررسی کنیم از نسل دوم است که بین سال های 2011 تا 2018 عرضه شد و البته در سال 2015 این نسل هم دستخوش تغییرات و فیس لیفت شد بررسی فنی بنز CLS550 مدل 2014 در ابتدا بگویم بنزی که در اختیار تیم تست و بررسی آی آر لوکس کارز قرار گرفته نسخه فیس لیفت نشده است و بعد از این نسخه بود که بنز به فکر فیس لیفت این مدل از خودروهایش افتاد. موتور CLS این بنز ، 8 سیلندر 4.6 لیتری توربوشارژ است که می تواند 408 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مصرف سوخت آن با این حجم از موتور در هر 100 کیلومتر 9 لیتر است. قدرت تولید شده توسط پیشرانه هم از طریق یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود. نهایت سرعت CLS550 به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است و شتاب 0-100 آن در بهترین حالت ممکن ، 5.2 ثانیه است. امکانات رفاهی-سرگرمی مرسدس بنز CLS550 ورود و استارت بدون کلید ، تهویه مطبوع دو کاناله ، حسگر باران ، برف پاک کن متناوب با شدت بارش ، حافظه صندلی ، گرم کن صندلی های جلو کروز کنترل ، کنترل آب و هوا ، سی دی چنجر ، آینه های گرمکن ، حافظه آینه ، سیستم ناوبری ، رادیو ماهواره ای ، سانروف/مونروف ، کامپیوتر سفر ، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 7 اینچی امکانات ایمنی CLS550 ترمز کمکی 9 کیسه هوا شامل سرنشین و راننده ، جانبی ، پرده ای و زانویی ، ترمز ABS ، دیلایت کنترل کشش ، سیستم کمک پارک ، سنسور فشار باد تایر ، کنترل پایداری ، سنسور پارک جلو و عقب ، هشدار برخورد از جلو ، چهار چرخ دیسکی ، تعلیق بادی ، فرمان برقی ، پاورویندوز تجربه رانندگی بنز CLS550 در همان ابتدا که تیم تست و بررسی آی آر لوکس کارز رسید ، فهمیدیم که میخواهیم یک الهه زیبایی را تست کنیم. برایمان جذاب بود و حس فوق العاده ای است وقتی شما پشت فرمان خودرویی مینشینید که همه توجهات در خیابان به آن جلب می شود. الهه زیبایی در گوشه ای از خیابان پارک بود ، در ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه CLS500 ندارد چرا که 550 دقیقا همان 500 است با این تفاوت که به سفارش آمریکا ساخته شده و روی سپرهای آن دو راهنمای نارنجی رنگ قرار گرفته است. از همان دور هم جذابیت اش مشخص بود. از نمای بیرونی آن برایتان بگویم که بسیاری خوش سیماست! چراغ هایی شبیه به بعضی از مدل های بنز مثل E کلاس دارد اما انتهای این چراغ ها به سمت جلوپنجره کشیده تر است. جلوپنجره ای مشکی مات با نماد بزرگی از ستاره 3 پره بنز دارد. دیلایت ها بر روی سپر چشم نوازی میکند و همه چیز خوب بنظر میرسد.از نمای جانبی شما شاهد یک کوپه فست بک تخم مرغی شکل جذاب هستید.اگر به الهه زیبایی معروف است یکی از دلایل آن ، همین انحناهای جذاب اش است که ظرافت خاص طراحی را نشان می دهد. یک خط مستقیم از گلگیر جلو تا انتهای درب عقب ، کشیده شده است. انحنای زیبای شیشه ها و انتهای ستون جلو و عقب خودرو به زیبایی طراحی شده و چرخ هایی با رینگ های 18 اینچی آلومینیومی به این زیبایی ها افزوده است به عقب خودرو که نگاه میکنید جذابیت اش تکمیل تر میشود. دو چراغ با شکل و شمایلی زیبا ، اسپویلر و دیفیوزر مشکی رنگ! که به اینها اگزوزهای دوبل در دوطرف ، نوار مشکی رنگ روی صندوق و نماد بنز CLS550 را هم اضافه کنید نمای عقب تکمیل تر و پخته تر به نظر می رسد.در عین اینکه شتاب و قدرت بالایی دارد ، طراحی به قدری بی نقص است که تسلط بسیار خوبی به جاده و طرفین دارد . در کنار طراحی ، قدرت ، شتاب عالی؛ فنربندی و تعلیق هم در حد بسیار عالی است و شما اصلا پستی بلندی های جاده را حس نمی کنید نکته قابل تحسین این خودرو هندلینگ فوق العاده آن است و سر پیچ ها با سرعت زیاد هم شما دچار مشکل نخواهید شد.حتی صندلی از نوع بغل کننده راننده است و اجازه نمی دهد که راننده بیش از حد به طرفین خم شود. کاملا مشخص است که بنز روی CLS بیشتر از بقیه مدل ها وقت گذاشته است.
  9. S0R00SH

    شیطان معروف dodge challenger

    دوج چلنجر SRT دیمون 170 به پیشرانه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ مجهز شده است، که با سوخت اتانول E85 سازگار شده و 1025 اسب­‌بخار قدرت و 1281 نیوتن‌متر گشتاور را به ترتیب در دورشمار 6.500 و 4.200 ارائه می­‌کند. اگر سوخت E10 معمول در جایگاه‌­های ایالات متحده را در باک این خودرو بریزید، خروجی پیشرانه به 910 اسب‌­بخار قدرت و 1095 نیوتن‌متر گشتاور تغییر می‌­یابد. با 1025 اسب­‌بخار قدرت، دوج چلنجر SRT دیمون 170 می­‌تواند در فقط 1.66 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و مسافت 400 متر را در مدت 8.91 ثانیه و با سرعت 241.8 کیلومتر برساعت طی کند. البته ریاست شرکت دوج یعنی تیم کونیسکیس (Tim Kuniskis)، دستیابی به قدرت اعلامی دیمون ۱۷۰ را وابسته به تایرها و نحوه رانندگی در پیست دانسته است. عدد 170 در انتهای نام دوج چلنجر SRT دیمون 170 به کد سوخت اتانول E85 و همچنین پیشرانه هلفانت C170 ساخت دوج اشاره دارد، که برخی اجزای آن در موتور این خودرو بکار رفته است. میل بادامک، تنها عضو اصلی است که از پیشرانه قبلی دیمون به مدل فعلی انتقال یافته است، درحالی‌که حجم سوپرشارژر از 2.7 به 3 لیتر و قطر دریچه گاز از 92 به 105 میلیمتر رسیده، ضمن این‌که فشار بوست هم از 15.3 psi در چلنجر SRT هلکت Redeye به 21.3 در محصول جدید افزایش یافته است. مغز هوشمند پیشرانه با تشخیص میزان اتانول موجود در بنزین، سوخت ورودی به سیلندرها و عملکرد سوپاپ‌ها را مدیریت کرده و خروجی بهینه را ایجاد می‌کند. با 65 درصد اتانول موجود در سوخت، 1025 اسب‌­بخار قدرت حاصل خواهد شد. گیربکس دیمون ۱۷۰ همچون مدل قبل ۸ سرعته اتوماتیک است، اما سیستم ترمز (TransBrake 2.0) اضافه شده تا شتاب‌گیری از حالت سکون و عملکرد پدال پشت فرمان بهبود یابد. بسیاری از تجهیزات مرتبط با سیستم سوخت و گیربکس برای تیونینگ یا تنظیم دستی آمادگی دارند. لاقمندان دریفت هم می‌­توانند لوازم Direct Connection دوج شامل پنل فیبرکربن عقب، مهارکننده صندلی و حتی چتر نجات را سفارش دهند. تایرهای درگ Mickey Thompson ET Street R با ابعاد 245/55R18 و 315/50R17 در محورهای جلو و عقب دیمون 170 نصب شده است، که البته برای معابر خیس مناسب نیست. اگر رینگ‌های آلومینیوم و فیبرکربن را برای دیمون 170 سفارش دهید، وزن چرخ‌ها در محورهای جلو و عقب به ترتیب 9.1 و 5.4 کیلوگرم کاهش می‌­یابد. سیستم تعلیق به کمک‌­های ساخت Bilstein با قابلیت کاهش یک سانتی‌متری ارتفاع و تنظیم افزایش سفتی برای مسابقات درگ مجهز شده است. قیمت دوج چلنجر SRT دیمون 170 دوج چلنجر SRT دیمون 170 با قیمت 96,666 دلار بدون احتساب هزینه­‌های جانبی و در تیراژ 3300 دستگاه تولید خواهد شد. تنها 300 دستگاه از این خودرو به کانادا صادر می‌­شود، درحالی‌که سایرین در ایالات متحده باقی خواهند ماند. البته تیراژ نهایی به شرایط کارخانه بستگی دارد، چراکه این خودرو فقط در فاصله جولای تا 31 دسامبر 2023 اجازه دارد در خط تولید حضور پیدا کند.
  10. S0R00SH

    لامبورگینی بعدی ArSaCiA Game ؟

    + ولی فکر کنم باید منتظر بوگاتی باشیم
  11. S0R00SH

    لامبورگینی بعدی ArSaCiA Game ؟

    لامبورگینی میورا (Lamborghini Miura) لامبورگینی کونتاش (Lamborghini Countach) لامبورگینی سستو المنتو (Lamborghini Sesto Elemento) لامبورگینی مورسیه لگو (Lamborghini Murcielago) لامبورگینی اسپادا (Lamborghini Espada) لامبورگینی هوراکان (Lamborghini Huracan) لامبورگینی اونتادور (Lamborghini Aventador) هنوز لامبورگینی اونتادور در بازی هیجان داره ؟
  12. S0R00SH

    Hilux or Kmc T9

    KMC T9 به دلیل بهره مندی از طول 5330، عرض 1965 و ارتفاع 1880 و فاصله محوری 3110 میلی متر یکی از بزرگ ترین کابین ها در مقایسه با رقبا را دارد. پیکاپ KMC T9 به دلیل بهره مندی از موتور قدرتمند 2 لیتری توربوشارژ به همراه سامانه GDI ( پاشش مستقیم سوخت به داخل سیلندر) می تواند 221 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند. فناوری های به کار رفته در موتور KMC T9 در بخش های خنک کاری و روغن کاری از جمله پیشرفته ترین ها در نوع خود است. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک KMC T9 توسط کمپانی معتبر DAE ساخته شده که تامین کننده گیربکس بسیاری از خودروسازان معتبر جهان است. این گیربکس دارای 3 حالت رانندگی 2H(دیفرانسیل عقب)، 4H (چهار چرخ سبک) و 4L (چهارچرخ سنگین) است. قابلیت انتخاب 4 حالت رانندگی اقتصادی، اسپرت، نرمال و برفی بسته به شرایط مورد نیاز رانندگی این خودرو به قفل دیفرانسیل در محور عقب مجهز است که باعث افزایش قابلیت های حرکت در مسیرهای ناهموار می گردد. و باید به یک مورد اشاره شود حساس بودن به کیفیت بنزین به دلیل وجود توربو و همچنین پاشیدن مستقیم بنزین مانند Tiggo 8 Pro نسل هشتم تویوتا هایلوکس با موتورها و جعبه دنده‌های مختلفی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. از موتورهای بنزینی ۴ سیلندر ۲ لیتری و ۶ سیلندر ۴ لیتری گرفته تا پیشرانه‌های دیزلی ۲.۵ لیتری توربوشارژ و موتورهای اینترکولر ۳ لیتری که قدرتشان از طریق گیربکس‌های ۵ و ۶ سرعته دستی و اتوماتیک به محور عقب یا چهار چرخ منتقل می‌شود. اما تویوتا هایلوکس وارداتی در بازار ایران به موتور بنزینی ۲.۷ لیتری با قدرت ۱۶۴ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن.متر و گیربکس دستی ۵ سرعته یا جعبه دنده اتومات ۶ سرعته مجهز است. این موتور بنزینی در تویوتا پرادو هم استفاده شده است. سیستم چهار چرخ متحرک (4WD) در نسل هشتم هایلوکس قفل مرکزی ندارد، اما به صورت برقی تنظیم می‌شود. ? Hilux 2016 Or Kmc T9 2024
×
×
  • اضافه کردن...