رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AmirMahdi

توسعه دهنده
  • تعداد ارسال ها

    2873
  • تاریخ عضویت

  • روز های برد

    4

گروه های دیگر

ناظم ادمین بازی

AmirMahdi آخرین بار در روز June 5 برنده شده

AmirMahdi یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره AmirMahdi

  • تاریخ تولد February 5

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    AmirMahdi

آخرین بازدید کنندگان نمایه

48278 بازدید کننده نمایه

دستاورد های AmirMahdi

مرشد

مرشد (12/14)

  • متعهد
  • خیلی محبوب نادر
  • واکنش دهنده مشتی
  • یک سال گذشت
  • یک ماه بعد

نشان‌های اخیر

934

اعتبار در سایت

بروزرسانی وضعیت تکی

نمایش تمام بروزرسانی وضعیت توسط AmirMahdi

  1.  

    امیر جان سلام 🌹

    اول از همه امیدوارم حالت خوب باشه. بنده و بسیاری از کاربرانی که لول پایین‌تری داریم، از زمانی که سیستم درخواست عضویت تغییر کرده، پست میزاریم 

    اما مشکلی که وجود داره اینه که کسایی که لول بالاتری دارن، هر هفته پست میزارن و مدام هم تو تست رد می‌شن. این موضوع باعث شده که نوبت به ما و بقیه کاربران جدید یا کم‌لول‌تر نرسه و عملاً شانس تست دادن از ما گرفته بشه.

    پیشنهاد من اینه که کسانی که در یک هفته در تست رد می‌شن، حداقل تا دو هفته بعد نتونن دوباره درخواست عضویت بدن. اینطوری: 1️⃣ افراد فرصت دارن روی اشکالاتشون کار کنن و با آمادگی بیشتری برگردن.
    2️⃣ کاربرانی که واقعاً قوانین رو بلدن و پست خوب می‌ذارن، شانس بیشتری برای قبولی پیدا می‌کنن.
    3️⃣ عدالت و چرخش عادلانه‌تری بین اعضای فکشن Hitman Agency ایجاد می‌شه.

    امیر جان قصد هیچ بی‌احترامی یا توهینی ندارم. فقط دلم می‌خواد هم حق به حقدار برسه، هم فکشن مون روزبه‌روز قوی‌تر بشه.
    چون من و بقیه‌ای که عاشق این فکشن هستیم، واقعاً دلمون می‌خواد عضو بشیم ولی الان به خاطر تکرار درخواست‌های رد شده توسط اعضای با لول بالاتر، نوبت به ما نمی‌رسه.

    ممنون از وقتی که می‌ذاری و امیدوارم که این پیشنهاد رو در نظر بگیری.
    یا حق 🙏

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 3
    2. Afy

      Afy

      خوبه، عالیه همین رو متوسط پیاده بشه خیلی خوبه

    3. GamBroN

      GamBroN

      @Afyبنظرم چنین سیستمی برآی دسته متوسط خوبه 

      اما برای هیتمن واقعا آزاردهنده هستش

    4. AmirMahdi

      AmirMahdi

      سلام

      @MaShruB، موردی که مطرح کردی مشکل نیست و یکی از مزایای ورود به اقلیت محسوب میشه. متأسفانه پیشنهادت غیر قابل قبول واقع شد.

      @Integer، این هم به عنوان یه مشکل دیده نشد متأسفانه. این مورد به سرویس اینترنت خودت مربوط میشه اما از اونجایی که سرعت اینترنت پائین هم می تونید وارد وبسایت NUCP بشید بنظرم نباید مشکلی به وجود بیاره.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...