رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Lucifer444

عضو
  • تعداد ارسال ها

    46
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • حمایت مالی

    2,000 تومان 

Lucifer444 آخرین بار در روز December 21 2020 برنده شده

Lucifer444 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

1 دنبال کننده

درباره Lucifer444

  • تاریخ تولد 11/27/2000

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    MaZer

آخرین بازدید کنندگان نمایه

675 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Lucifer444

مشارکت کننده

مشارکت کننده (5/14)

  • اولین ارسال
  • همکار
  • واکنش دهنده مشتی
  • شروع کننده مکالمه
  • اولین هفته تمومه

نشان‌های اخیر

20

اعتبار در سایت

  1. ۱۰ حقیقت دیوانه وار درباره ایکس باکس وان که نمی دانید??? برند ایکس باکس از ابتدای راه خود شروع سختی داشت، اگرچه با در نظر گرفتن مسیری که در برابر پلی‌استیشن غیرقابل کنترل در سالیان اخیر طی کرده است، آن شروع سخت چیز چندان عجیبی نیست. به نظر می‌رسد که صرفا تاریخ در حال تکرار کردن خودش است.? اولین نمونه از این کنسول در سال ۲۰۰۱ توسط شرکتی عرضه شد که در آن زمان به تازگی از شر یک سری سیستم‌عامل رایانه‌های شخصی خلاص شده بود. ورود و یا حتی شاید بتوان گفت که هجوم مایکروسافت به دنیای کنسول‌های بازی تقریبا غیرمنتظره بود، علی‌الخصوص با وجود اینکه غول عظیمی مثل سگا، در حال کنار رفتن از بازار بود و شرکتی مثل سونی با وجود کنسول پلی‌استیشن 2 غیرقابل شکست به نظر می‌رسید.? با وجود تمام مصائب و مشکلات اما مایکروسافت با وجود جواهری به اسم Halo: Combat Evolved به مسیر خود ادامه داد و علی‌رغم مشکلاتی مثل کنترلرهایی با سایزی بیش از حد بزرگ و یا ناکارا بودن یک سری از طراحی‌ها توانست که شهرت نسبتا خوبی در بازار پیدا کند و به خانه‌های بازیکنان راه یابد.? نوبت به کنسول ایکس باکس 360 رسید و حالا فرصتی برای مایکروسافت پیش آمده بود تا بدرخشد. مردم گرافیک بهتر و کنسول اصیل‌تری را می‌دیدند که قدرت بهتری به نمایش گذاشته بود و مشکلات سونی با کنسول پلی‌استیشن 3 مثل قیمت بیش از حد زیاد آن و عدم برآورده‌کردن تقاضاهای کاربران، باعث شد تا مایکروسافت در بین بازیکنان با استقبال بسیار بیشتری نسبت قبل مواجه شود.? در حال حاضر، رقابت بین جدیدترین کنسول آن‌ها و کنسول «برای گیمرهای» شرکت سونی کاملا به سود مشتریان شده، چرا که آن‌ها با ارائه‌های تخفیف‌های مختلف سعی در جذب کاربران دارند. اما با تمام این‌ها، هیچ کدام از این شرکت‌ها به سادگی به جایگاه امروز خود نرسیده‌اند؛ در حقیقت، در برخی نقاط در تاریخ همه چیز می‌توانست کاملا دگرگون شود.? بازی Sonic تا آستانه به پیش راندن تاریخ عرضه کل Xbox جلو رفت. ظاهرا به نظر می‌رسد که پس از بازخوردهای فاجعه‌باری که کنسول Dreamcast شرکت Sega با آن مواجه شد و پیامدهای بزرگ آن یعنی تصمیم این شرکت برای کناره‌گیری از دنیای سخت‌افزار و ادامه فعالیت به عنوان یک شرکت نرم‌افزار محور، شرکت مایکروسافت قصد داشته تا فرنچایز Sonic را قبل از ورودش به این صنعت در سال ۲۰۰۱ تحت مالکیت خود در بیاورد. دلیل به سرانجام نرسیدن این طرح عدم اعتماد آقای بیل گیتس به این بود که شرکت Sega توانایی سرشاخ شدن با سونی در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ را دارد بنابراین تصمیم گرفتند تا خودشان این کار را بکنند. تاریخ کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی بسیار متفاوت می‌شد اگرکه نسل‌های بعدی بچه‌ها با این فکر بزرگ می‌شدند که Sonic متعلق به کنسول Xbox است. تا قبل از اینکه Xbox قطعی شود، حدود ۳۵ نام مختلف برای این کنسول انتخاب شده بودند ۱۰ حقیقت دیوانه وار درباره ایکس باکس وان که نمی دانید امید بصیری1 سال و 6 ماه و 21 روز پیش برند ایکس باکس از ابتدای راه خود شروع سختی داشت، اگرچه با در نظر گرفتن مسیری که در برابر پلی‌استیشن غیرقابل کنترل در سالیان اخیر طی کرده است، آن شروع سخت چیز چندان عجیبی نیست. به نظر می‌رسد که صرفا تاریخ در حال تکرار کردن خودش است. اولین نمونه از این کنسول در سال ۲۰۰۱ توسط شرکتی عرضه شد که در آن زمان به تازگی از شر یک سری سیستم‌عامل رایانه‌های شخصی خلاص شده بود. ورود و یا حتی شاید بتوان گفت که هجوم مایکروسافت به دنیای کنسول‌های بازی تقریبا غیرمنتظره بود، علی‌الخصوص با وجود اینکه غول عظیمی مثل سگا، در حال کنار رفتن از بازار بود و شرکتی مثل سونی با وجود کنسول پلی‌استیشن 2 غیرقابل شکست به نظر می‌رسید. با وجود تمام مصائب و مشکلات اما مایکروسافت با وجود جواهری به اسم Halo: Combat Evolved به مسیر خود ادامه داد و علی‌رغم مشکلاتی مثل کنترلرهایی با سایزی بیش از حد بزرگ و یا ناکارا بودن یک سری از طراحی‌ها توانست که شهرت نسبتا خوبی در بازار پیدا کند و به خانه‌های بازیکنان راه یابد. نوبت به کنسول ایکس باکس 360 رسید و حالا فرصتی برای مایکروسافت پیش آمده بود تا بدرخشد. مردم گرافیک بهتر و کنسول اصیل‌تری را می‌دیدند که قدرت بهتری به نمایش گذاشته بود و مشکلات سونی با کنسول پلی‌استیشن 3 مثل قیمت بیش از حد زیاد آن و عدم برآورده‌کردن تقاضاهای کاربران، باعث شد تا مایکروسافت در بین بازیکنان با استقبال بسیار بیشتری نسبت قبل مواجه شود. در حال حاضر، رقابت بین جدیدترین کنسول آن‌ها و کنسول «برای گیمرهای» شرکت سونی کاملا به سود مشتریان شده، چرا که آن‌ها با ارائه‌های تخفیف‌های مختلف سعی در جذب کاربران دارند. اما با تمام این‌ها، هیچ کدام از این شرکت‌ها به سادگی به جایگاه امروز خود نرسیده‌اند؛ در حقیقت، در برخی نقاط در تاریخ همه چیز می‌توانست کاملا دگرگون شود. بازی Sonic تا آستانه به پیش راندن تاریخ عرضه کل Xbox جلو رفت ظاهرا به نظر می‌رسد که پس از بازخوردهای فاجعه‌باری که کنسول Dreamcast شرکت Sega با آن مواجه شد و پیامدهای بزرگ آن یعنی تصمیم این شرکت برای کناره‌گیری از دنیای سخت‌افزار و ادامه فعالیت به عنوان یک شرکت نرم‌افزار محور، شرکت مایکروسافت قصد داشته تا فرنچایز Sonic را قبل از ورودش به این صنعت در سال ۲۰۰۱ تحت مالکیت خود در بیاورد. دلیل به سرانجام نرسیدن این طرح عدم اعتماد آقای بیل گیتس به این بود که شرکت Sega توانایی سرشاخ شدن با سونی در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ را دارد بنابراین تصمیم گرفتند تا خودشان این کار را بکنند. تاریخ کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی بسیار متفاوت می‌شد اگرکه نسل‌های بعدی بچه‌ها با این فکر بزرگ می‌شدند که Sonic متعلق به کنسول Xbox است. تا قبل از اینکه Xbox قطعی شود، حدود ۳۵ نام مختلف برای این کنسول انتخاب شده بودند قبلا شنیده بودیم که نام Direct X در آخرین لحظات تولید کنسول کنار گذاشته بود اما تیم توسعه‌دهنده شرکت مایکروسافت چندین و چند اسم مختلف که خلاصه‌ای از اسامی متفاوت بودند را برای این کنسول در نظر داشتند. نکته جالب این است که تیم اصلی از نام Xbox متنفر بودند اما این نام، هر دفعه با بهترین بازخوردها روبه‌رو می‌شد. در زیر می‌توانید یک سری از این اسامی را ببینید: - «دستگاه شبکه‌ای تعاملی مایکروسافت» (MIND=Microsoft Interactive Network Device) - «تجربه برتر» (E2=Extreme Eperience) - «مرکز تمام اکشن» (FACE=Full Action Center) - «واقعیت و تغییر» (R&R=Reality and Revolution) - «گیمینگ کامل مایکروسافت» (MTG= Microsoft Gaming Total) - «یکپارچه» (AIO=All in One) نور سبز مرکزی قرار بود که نشانگری از قدرت هسته‌ای باشد هیچ چیزی به اندازه‌ی یک انفجار اتمی بزرگ نشانگر قدرت نیست. این تفکری است که پشت چراغ سبز رنگ بزرگ در طراحی اولیه Xbox وجود داشت. نشانگری از دستگاهی با قدرت انرژی هسته‌ای که پتانسیل بالایی دارد. حسی که به این مسئله دارید با وجود انیمیشن روشن شدن دستگاه که رنگ سبز هر دفعه به آن زندگی می‌بخشد تشدید خواهد شد. نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه صرف توسعه‌ و طراحی کنترلر‌های کنسول ایکس باکس وان شده است وقتی که درست به آن فکر کنید، تازه می‌بینید که چقدر دیوانه وار است؛ کنترلر‌های کنسول Xbox One چنین هزینه دیوانه‌واری برای تحقیق و توسعه و سر هم کردن داشتند و در عین حال وقتی که آن‌ها در کنار کنترلر‌های کنسول Xbox 360 قرار دهیم تفاوت زیادی بین آن‌ها نمی‌بینیم. از این نکته هم بگذریم که خیلی می‌گویند دسته‌های قبلی حتی بهتر هم بودند! آن ۱۰۰ میلیون دلار خرج بهبود موارد مختلفی برای طراحی مینیمال‌تر شد؛ از طراحی لاستیکی دکمه‌های آنالوگ گرفته تا تغییر کوچک در شکل کلی دسته، حساسیت ماشه‌ها، دقت سنسور ژیروسکوپ و حذف شدن پکیج باتری. کنترلر معروف به The Duke تنها برای بازار ژاپن تعویض شده بود دسته‌های هیولاوار کنسول ابتدایی ایکس باکس را به یاد دارید؟ اگرچه مردم در انتقادات خود به این نکته اشاره کرده بودند که این کنترلر‌ها تنها برای بسکتبالیست‌ها و یا مردمانی با دستانی به بزرگی بیل مناسب است، «کنترلر S» برای امتحان کنسول Xbox در بازار ژاپن عرضه شده بود. از آنجایی که آنالوگ‌های آن مدلی چندان چیز بازارپسند و جذابی نبودند، ایده این بود که کنترلر‌های کوچک‌تری بسازند که راحت‌تر درون دست افراد قرار گیرد، اگرچه اما مایکروسافت که چندان مشتریانی در بازار ژاپن نداشت، برنامه‌ای برای تغییر این دسته‌ها نداشت. نام این کنسول در ابتدا The Direct X-box بود قطعا با تکنولوژی Direct X آشنایی دارید. این نرم‌افزار همان تکنولوژی رندرکردن ۳ بعدی پرچم‌دار مایکروسافت است که یکی از بهترین نمونه‌ها در نوع خود است که به کاربران اجازه می‌دهد با رایانه‌های شخصی متفاوت خود بازی‌های یکسانی را اجرا کنند. البته با این توضیح که تفاوت‌هایی در زمینه نرخ فریم‌ریت تصویر، رندرکردن و موارد این مدلی وجود دارد. مایکروسافت که بسیار از این نرم‌افزار راضی و متفخر بود و علاقه عامه مردم به آن را هم حس می‌کرد، قصد داشت که کنسول را با نام Direct X-Box به بازار عرضه کند تا اینکه بخش بازاریابی شرکت وارد عمل شد و همه‌چیز را کوتاه‌تر کرد. کنسول ابتدایی Xbox بیش از چهار میلیارد دلار ضرر در چهار سال ابتدایی به مایکروسافت وارد کرد با توجه به فروش خیلی ضعیف‌تر نسبت به کنسول PS2 (مخصوصا در ژاپن) و این نکته که سخت‌افزار داخلی مورد نیاز برای ساخت این کنسول، خیلی گران‌قیمت بود، هر واحد فروخته شده ضرری ۱۲۵ دلاری برای این شرکت به همراه داشت. هزینه ساخت هر دستگاه ایکس باکس اصلی ۴۲۵ دلار بود و قیمت آن ۲۹۹ دلار بود. در طی زمان و بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ این مسئله باعث ضرر چهار میلیارد دلاری به شرکت مایکروسافت شد. ۵۴ درصد از تمامی Xbox 360 ها با حلقه‌های قرمز مرگ مواجه شدند حلقه‌های قرمز رنگ مرگ را به خاطر دارید؟ اگرچه کنسول ایکس باکس 360 در کل مجموعه‌ قدرتمندی بود اما ۵۴ درصد از تمامی کنسول‌های عرضه شده از این سری به بازار در نهایت با «حلقه‌ی قرمز مرگ» دچار خودنابودی شدند. دلیل این مسئله آتش گرفتن یک سری قطعات داخلی بود آن هم به خاطر استفاده عادی کاربر و نه چیز دیگری. مردم به روش‌های مختلفی سعی کردند که کنسول را درست کنند؛ از حرارت دادن دوباره کنسول با سشوار گرفته تا بستن آن با حوله و خاموش و روشن کردن آن و ... اما در نهایت مایکروسافت مجبور شد که تمامی کنسول‌های تحت تاثیر قرار گرفته را دوباره تعمیر کند. حدود سه میلیون بار فشاردادن لازم است تا یک کنترلر Xbox را خراب کنید طبق گفته‌های افراد آزمایش‌کننده شرکت مایکروسافت، کاری که آن‌ها کردند این بود که هر دکمه را به صورت مجزا چهار تا پنج بار در ثانیه و در شرایط آزمایشگاهی فشار دهند که در مجموع به حدود دو میلیون عدد می‌رسد. از زمان عرضه این کنسول‌ها، مایکروسافت مرتبا تست‌های مختلفی را انجام داده است و در جمع‌بندی‌ها احتمال داده که دسته‌های جدیدشان تا سه میلیون فشار و حتی بیشتر را طاقت می‌آورند، اگرچه دقیق‌تر هم اعلام کرده است که نزدیک به یک دهه باید طاقت بیاورند. بازی Resident Evil 4 تا آستانه انحصاری ایکس باکس بودن پیش رفت ۱۰ حقیقت دیوانه وار درباره ایکس باکس وان که نمی دانید امید بصیری1 سال و 6 ماه و 21 روز پیش برند ایکس باکس از ابتدای راه خود شروع سختی داشت، اگرچه با در نظر گرفتن مسیری که در برابر پلی‌استیشن غیرقابل کنترل در سالیان اخیر طی کرده است، آن شروع سخت چیز چندان عجیبی نیست. به نظر می‌رسد که صرفا تاریخ در حال تکرار کردن خودش است. اولین نمونه از این کنسول در سال ۲۰۰۱ توسط شرکتی عرضه شد که در آن زمان به تازگی از شر یک سری سیستم‌عامل رایانه‌های شخصی خلاص شده بود. ورود و یا حتی شاید بتوان گفت که هجوم مایکروسافت به دنیای کنسول‌های بازی تقریبا غیرمنتظره بود، علی‌الخصوص با وجود اینکه غول عظیمی مثل سگا، در حال کنار رفتن از بازار بود و شرکتی مثل سونی با وجود کنسول پلی‌استیشن 2 غیرقابل شکست به نظر می‌رسید. با وجود تمام مصائب و مشکلات اما مایکروسافت با وجود جواهری به اسم Halo: Combat Evolved به مسیر خود ادامه داد و علی‌رغم مشکلاتی مثل کنترلرهایی با سایزی بیش از حد بزرگ و یا ناکارا بودن یک سری از طراحی‌ها توانست که شهرت نسبتا خوبی در بازار پیدا کند و به خانه‌های بازیکنان راه یابد. نوبت به کنسول ایکس باکس 360 رسید و حالا فرصتی برای مایکروسافت پیش آمده بود تا بدرخشد. مردم گرافیک بهتر و کنسول اصیل‌تری را می‌دیدند که قدرت بهتری به نمایش گذاشته بود و مشکلات سونی با کنسول پلی‌استیشن 3 مثل قیمت بیش از حد زیاد آن و عدم برآورده‌کردن تقاضاهای کاربران، باعث شد تا مایکروسافت در بین بازیکنان با استقبال بسیار بیشتری نسبت قبل مواجه شود. در حال حاضر، رقابت بین جدیدترین کنسول آن‌ها و کنسول «برای گیمرهای» شرکت سونی کاملا به سود مشتریان شده، چرا که آن‌ها با ارائه‌های تخفیف‌های مختلف سعی در جذب کاربران دارند. اما با تمام این‌ها، هیچ کدام از این شرکت‌ها به سادگی به جایگاه امروز خود نرسیده‌اند؛ در حقیقت، در برخی نقاط در تاریخ همه چیز می‌توانست کاملا دگرگون شود. بازی Sonic تا آستانه به پیش راندن تاریخ عرضه کل Xbox جلو رفت ظاهرا به نظر می‌رسد که پس از بازخوردهای فاجعه‌باری که کنسول Dreamcast شرکت Sega با آن مواجه شد و پیامدهای بزرگ آن یعنی تصمیم این شرکت برای کناره‌گیری از دنیای سخت‌افزار و ادامه فعالیت به عنوان یک شرکت نرم‌افزار محور، شرکت مایکروسافت قصد داشته تا فرنچایز Sonic را قبل از ورودش به این صنعت در سال ۲۰۰۱ تحت مالکیت خود در بیاورد. دلیل به سرانجام نرسیدن این طرح عدم اعتماد آقای بیل گیتس به این بود که شرکت Sega توانایی سرشاخ شدن با سونی در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ را دارد بنابراین تصمیم گرفتند تا خودشان این کار را بکنند. تاریخ کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی بسیار متفاوت می‌شد اگرکه نسل‌های بعدی بچه‌ها با این فکر بزرگ می‌شدند که Sonic متعلق به کنسول Xbox است. تا قبل از اینکه Xbox قطعی شود، حدود ۳۵ نام مختلف برای این کنسول انتخاب شده بودند قبلا شنیده بودیم که نام Direct X در آخرین لحظات تولید کنسول کنار گذاشته بود اما تیم توسعه‌دهنده شرکت مایکروسافت چندین و چند اسم مختلف که خلاصه‌ای از اسامی متفاوت بودند را برای این کنسول در نظر داشتند. نکته جالب این است که تیم اصلی از نام Xbox متنفر بودند اما این نام، هر دفعه با بهترین بازخوردها روبه‌رو می‌شد. در زیر می‌توانید یک سری از این اسامی را ببینید: - «دستگاه شبکه‌ای تعاملی مایکروسافت» (MIND=Microsoft Interactive Network Device) - «تجربه برتر» (E2=Extreme Eperience) - «مرکز تمام اکشن» (FACE=Full Action Center) - «واقعیت و تغییر» (R&R=Reality and Revolution) - «گیمینگ کامل مایکروسافت» (MTG= Microsoft Gaming Total) - «یکپارچه» (AIO=All in One) نور سبز مرکزی قرار بود که نشانگری از قدرت هسته‌ای باشد هیچ چیزی به اندازه‌ی یک انفجار اتمی بزرگ نشانگر قدرت نیست. این تفکری است که پشت چراغ سبز رنگ بزرگ در طراحی اولیه Xbox وجود داشت. نشانگری از دستگاهی با قدرت انرژی هسته‌ای که پتانسیل بالایی دارد. حسی که به این مسئله دارید با وجود انیمیشن روشن شدن دستگاه که رنگ سبز هر دفعه به آن زندگی می‌بخشد تشدید خواهد شد. نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه صرف توسعه‌ و طراحی کنترلر‌های کنسول ایکس باکس وان شده است وقتی که درست به آن فکر کنید، تازه می‌بینید که چقدر دیوانه وار است؛ کنترلر‌های کنسول Xbox One چنین هزینه دیوانه‌واری برای تحقیق و توسعه و سر هم کردن داشتند و در عین حال وقتی که آن‌ها در کنار کنترلر‌های کنسول Xbox 360 قرار دهیم تفاوت زیادی بین آن‌ها نمی‌بینیم. از این نکته هم بگذریم که خیلی می‌گویند دسته‌های قبلی حتی بهتر هم بودند! آن ۱۰۰ میلیون دلار خرج بهبود موارد مختلفی برای طراحی مینیمال‌تر شد؛ از طراحی لاستیکی دکمه‌های آنالوگ گرفته تا تغییر کوچک در شکل کلی دسته، حساسیت ماشه‌ها، دقت سنسور ژیروسکوپ و حذف شدن پکیج باتری. کنترلر معروف به The Duke تنها برای بازار ژاپن تعویض شده بود دسته‌های هیولاوار کنسول ابتدایی ایکس باکس را به یاد دارید؟ اگرچه مردم در انتقادات خود به این نکته اشاره کرده بودند که این کنترلر‌ها تنها برای بسکتبالیست‌ها و یا مردمانی با دستانی به بزرگی بیل مناسب است، «کنترلر S» برای امتحان کنسول Xbox در بازار ژاپن عرضه شده بود. از آنجایی که آنالوگ‌های آن مدلی چندان چیز بازارپسند و جذابی نبودند، ایده این بود که کنترلر‌های کوچک‌تری بسازند که راحت‌تر درون دست افراد قرار گیرد، اگرچه اما مایکروسافت که چندان مشتریانی در بازار ژاپن نداشت، برنامه‌ای برای تغییر این دسته‌ها نداشت. نام این کنسول در ابتدا The Direct X-box بود قطعا با تکنولوژی Direct X آشنایی دارید. این نرم‌افزار همان تکنولوژی رندرکردن ۳ بعدی پرچم‌دار مایکروسافت است که یکی از بهترین نمونه‌ها در نوع خود است که به کاربران اجازه می‌دهد با رایانه‌های شخصی متفاوت خود بازی‌های یکسانی را اجرا کنند. البته با این توضیح که تفاوت‌هایی در زمینه نرخ فریم‌ریت تصویر، رندرکردن و موارد این مدلی وجود دارد. مایکروسافت که بسیار از این نرم‌افزار راضی و متفخر بود و علاقه عامه مردم به آن را هم حس می‌کرد، قصد داشت که کنسول را با نام Direct X-Box به بازار عرضه کند تا اینکه بخش بازاریابی شرکت وارد عمل شد و همه‌چیز را کوتاه‌تر کرد. کنسول ابتدایی Xbox بیش از چهار میلیارد دلار ضرر در چهار سال ابتدایی به مایکروسافت وارد کرد با توجه به فروش خیلی ضعیف‌تر نسبت به کنسول PS2 (مخصوصا در ژاپن) و این نکته که سخت‌افزار داخلی مورد نیاز برای ساخت این کنسول، خیلی گران‌قیمت بود، هر واحد فروخته شده ضرری ۱۲۵ دلاری برای این شرکت به همراه داشت. هزینه ساخت هر دستگاه ایکس باکس اصلی ۴۲۵ دلار بود و قیمت آن ۲۹۹ دلار بود. در طی زمان و بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ این مسئله باعث ضرر چهار میلیارد دلاری به شرکت مایکروسافت شد. ۵۴ درصد از تمامی Xbox 360 ها با حلقه‌های قرمز مرگ مواجه شدند حلقه‌های قرمز رنگ مرگ را به خاطر دارید؟ اگرچه کنسول ایکس باکس 360 در کل مجموعه‌ قدرتمندی بود اما ۵۴ درصد از تمامی کنسول‌های عرضه شده از این سری به بازار در نهایت با «حلقه‌ی قرمز مرگ» دچار خودنابودی شدند. دلیل این مسئله آتش گرفتن یک سری قطعات داخلی بود آن هم به خاطر استفاده عادی کاربر و نه چیز دیگری. مردم به روش‌های مختلفی سعی کردند که کنسول را درست کنند؛ از حرارت دادن دوباره کنسول با سشوار گرفته تا بستن آن با حوله و خاموش و روشن کردن آن و ... اما در نهایت مایکروسافت مجبور شد که تمامی کنسول‌های تحت تاثیر قرار گرفته را دوباره تعمیر کند. حدود سه میلیون بار فشاردادن لازم است تا یک کنترلر Xbox را خراب کنید طبق گفته‌های افراد آزمایش‌کننده شرکت مایکروسافت، کاری که آن‌ها کردند این بود که هر دکمه را به صورت مجزا چهار تا پنج بار در ثانیه و در شرایط آزمایشگاهی فشار دهند که در مجموع به حدود دو میلیون عدد می‌رسد. از زمان عرضه این کنسول‌ها، مایکروسافت مرتبا تست‌های مختلفی را انجام داده است و در جمع‌بندی‌ها احتمال داده که دسته‌های جدیدشان تا سه میلیون فشار و حتی بیشتر را طاقت می‌آورند، اگرچه دقیق‌تر هم اعلام کرده است که نزدیک به یک دهه باید طاقت بیاورند. بازی Resident Evil 4 تا آستانه انحصاری ایکس باکس بودن پیش رفت فکر کرده‌اید بحث «آیا بازی‌های ویدئویی هنر هستند» چیزی است که در دهه اخیر به آن پرداخته شده؟ خب اشتباه فکر کرده‌اید چرا که دقیقا همین سوال در جلسه‌ای بین نمایندگان خالق بازی Resident Evil یعنی آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami) و نمایندگان یکی از خالقان Xbox یعنی کوین باچس (Kevin Bachus) مطرح شد. داستان این‌گونه است که تیم مایکروسافت قصد داشتند که بازی Resident Evil 4 را برای کنسول خود خریداری کنند و چون تیم آقای میکامی تنها به زبان ژاپنی صحبت می‌کردند همه‌ی حرف‌ها را باید مترجمین انتقال می‌دادند. وقتی که آقای میکامی نظر تیم مقابل را درباره بازی‌های ویدئویی و اینکه آیا از نظر آن‌ها این سبک نوعی از بیان‌ هنری محسوب می‌شود یا خیر پرسید، آن‌ها نتوانستند به درستی منظور خود را انتقال دهند اگرچه که خود آقای باچس خیلی به این مسئله باور داشت که بازی‌های ویدئویی چیزی بسیار بیشتر از صرف سرگرمی هستند. به همین دلیل آقای میکامی که از ملاقات با سونی و مایکرسافت گیج شده بود بعدها سراغ نینتندو رفت و با آن‌ها توافق کرد. ویرایش شد.?
  2. این پست از سر تا سر وب جمع اوری شده... به افتخار کانتر ۱.۶ رمزهای بازی کانتر 1.6 کدهای تقلب کانتر ۱.۶ براي خشاب عوض کردن خودکار کد: reload+ برای از کار انداختنش : کد: -reload ..................................................................... برای حرکت سریع به طرفین : حرکت سریع به جلو : کد: cl_forwardspeed (عدد بین 0 تا 999) ...................................................................... حرکت سریع به عقب : کد: cl_backwardspeed (عدد بین 0 تا 999) ..................................................................... حرکت سریع به چپ و راست : کد: cl_sidespeed (عدد بین 0 تا 999) ....................................................................... برای تغیر Map : این دستور برای تغیر Map بدون قطع کردن بازی کنونی و ... کار برد داره : changeleve l ....................................................................... تیر دنبال طرف میره و با هر شلیک با احتمال فراوان به فرد مورد نظر اثابت میکنه ! این تویه خونه که مشکل نداره ولی برای بیرون باید سرور استفاده کنه ! کد: sv_clienttrace 999999999 ....................................................................... فعال کردن Cheat : برای بعضی Cheat ها : کد: sv_cheats 1 ........................................................................ برای اینکه Bot ها فقط اسلحه مورد نظرتون رو بردارند : کد: bot_اسم اسلحه_only 1 مثلا : bot_snipe_only 1 bot_knives_only 1 ........................................................................ صحنه ها و مراحل حذف شده برمیگردند ! کد: cl_levellocks 16382 ...................................................................... دشمن شما رو نمیبینه : کد: notarget ..................................................................... رد شدن از دیوار ها : کد: noclip ................................................................... قدرت (جان ) بینهایت و بی اثر یا کم اثر شدن تیر ها : کد: god .................................................................. کشتن همه bot ها : کد: bot_kill ...................................................................... *رمزهای كانتر* براي فعال كردن رمزها اين كد را بايد بزنيد sv_cheats 1 بعد هم بنویسید RESTART mat_fillrate 1 : ميتونيد پشت ديوارهارو با اون ببينيد. mat_leafurs 1 : يه خط قرمز دور يارها ميکشه که نشون ميده کجا هستن mat_monitorgamma 999 : با اين يکي هم ميتونيد رنگ مانيتور رو براي بازي کانتر تنظيم کنيد. خطر نداره من امتحان کردم با افزايش يا کاهش عدد (عدد پيشنهادي من 999 است) mat_measurefillrate 1 : البته با يه کد ميشه تنظيمش کرد تا اون طرف ديوار رو هم زد. عدد 0 هم اونو باطل ميکنه. cl_righthand -2 : دست راست تفنگ دست چپ چاقو INTERP : آتشين شدن جلوي اسلحه mp_startmoney 800 : عوض كردن پول بدون كريت كردن دوباره (عدد رو ميتونيد تغيير بدين) sv_airaccelerate -100 : محو شدن (عدد پيشفرض 10هستش ) cl_gaitestimation 0/1 : خون بيشتر ميپاشه +reload : پر کردن خود کار اسلحه ( + بايد سمت چپ باشه و منها برا بي اثر کردن کد ) cl_forwardspeed 999 : حرکت سريع به جلو (عدد رو ميتونيد تغيير بدين) cl_backwardspeed 999 : حرکت به عقب (عدد رو ميتونيد تغيير بدين) cl_sidespeed 999 : حرکت به چپ و راست (عدد رو ميتونيد تغيير بدين) noclip : رد شدن از ديوار sv_aim : نشانه گيري اتوماتيک MP_MIRRORDAMAGE : زياد کردن جون hud_fastswitch 1 : عوض کردن سريع تفنگ cl_righthand 1 : گرفتن اصلحه در درست راست bot_add : يار براي دو طرف bot_add_ct : يار فقط براي پليس bot_add_t : يار فقط براي تروريست mp_autobalance 0-----mp_litime 9 : بازي نا برابر ،1 به 10 impulse 101 : رمز پول کامل impulse 102 : ديدن جمجمه net_graph 1 : ستگاه مجزا 1 net_graph 2 : دستگاه مجزا 2 r_lightmap 1 : سياه کردن محيط با گلوله اين آموزش براي اينه که بتونين تو بازي کانتر سرور بشين اول از همه بايد يک جوري برين روي کامپيوتر سرور کانتر بعد اين رو تايپ کنيد. Rcon_Password 111 به جاي 111 ميتونين هرچي بخواين بزارين. بعد روي سيستم خودتون هم همون رو بزنيد. بعد از اين کار شما مي تونيد تمام کارهاي سرور رو بکنيد. براي نوشتن کد اينجوري بايد بزنيد > مثلا : Rcon Sv_Restart خیلی کد هارو جا انداختم بقیه اش رو شما بگید?
×
×
  • اضافه کردن...