رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AliExpert

ناظم
  • تعداد ارسال ها

    1924
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    10
  • حمایت مالی

    50,000 تومان 

گروه های دیگر

آزماینده بتا شخص بسیار مهم (VIP)

AliExpert آخرین بار در روز February 13 برنده شده

AliExpert یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره AliExpert

  • تاریخ تولد 01/27/1998

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Expert

آخرین بازدید کنندگان نمایه

40822 بازدید کننده نمایه

دستاورد های AliExpert

مرشد

مرشد (12/14)

  • متعهد
  • خیلی محبوب نادر
  • واکنش دهنده مشتی
  • شروع کننده مکالمه
  • اولین هفته تمومه

نشان‌های اخیر

486

اعتبار در سایت

1

پاسخ های انجمن

  1. AliExpert

    Favorite color forum

    با سلام. نظرم این است که رنگ هایی که در پست های فروم استفاده می کنیم قابل Save کردن باشد و هر دفعه دنبال اون رنگ توی رنگ ها نباشیم. به عنوان رنگ های مورد علاقه.
  2. AliExpert

    دستور MyFw و MyFav

    درود نظر من این است که Faction Warn Time به بازی بیاید. به طوری که شما با استفاده از دستور /MyFw مانند کامند هایی که برای مجازات های ادمینی وجود دارد وجود داشته باشد. و بعد از 14 روز به صورت خود به خود پاک شود. همچنین اضافه شدن /MyFAV. که بعد از 7 روز خود به خود پاک شود. و بتوانیم ببینیم چه کسی و با چه دلیلی به ما FW یا AV داده.
  3. بله منظور من همچین قابلیتی می باشد.
  4. AliExpert

    Grenade [ 2 Ammo ] for Cops

    با سلام و درود در دنیای واقعی هم پلیس ها برای موارد بسیار خاص از داشتن نارنجک محروم نیستند هر چند منطقی نیست که توی جی تی ای هم مقدار زیادی داشته باشیم. اما در بعضی موارد که افراد مسلح که پلیس ها را میکشند زیاد هست نیازمند 1 الی 2 عدد نارنجک برای جلوگیری و مهار کردن مجرمین هستیم. حداکثر 2 عدد قابل گرفتن مجدد تا زمان مرگ نباشد.
  5. درود و احترام. در موارد معمولی که مرخصی گذاشتن به دلایل منطقی هست که مانند عدم دسترسی به سیستم ... اینترنت و غیره می باشد. اما در مواردی دیگر مرخصی گذاشتن به دلیل این است که بازیکن اشتباهات زیادی مرتکب شده و حداقل یک Faction Warn فعال دارد و با مرخصی گرفتن در واقع از شکایت مجدد و گرفتن Faction Warn یا AV بعدی جلوگیری میکند و بعد از پایان مرخصی با پاک شدن اخطار فکشن خود بر می گردد. نظر من این است که یا در صورت داشتن مجازات فکشن ( FW / AV ) مجاز به مرخصی گرفتن نباشیم یا در صورت مرخصی تعداد روز های باقی مانده برای پاک شدن ( FW / AV ) به تعداد روز هایی که مرخصی میذاریم افزایش باید.
  6. AliExpert

    Iridikron Galakrond Fall Dungeon

    خیلی عالی و حرفه ایی ساخته شده بازم از محیط بازی و باس فایت ها فیلم میذارم اگه وقت بشه.
  7. با تشکر از نظرات دوستان @NtXorG این مشکل تا حدودی با آمدن سیستم Auto Accept Queue مدیک حل شده و مشکلی راجب تاحالا برخوردی نکردیم.
  8. درود قبلا راجب مشکلات سرعت مجاز برای دسته ویژه تاییک هایی ارسال کردم که با مخالفت مدیریت محترم مواجه شده. نظرم ( + ) است.
  9. با سلام همانطور که در اقلیت معلم برای دادن مجوز به رنک 2 نیاز است پیشنهاد من این است که برای پزشک هم همچین محدودیتی در قالب چت /D وجود داشته باشد. که رنک 1 قابلیت چت دادن در چت دپارتمان /D را نداشته باشد. زیرا که مشکلاتی به وجود میاورند افرادی که تازه وارد فکشن ها میشوند و اشتباها در چت دپارتمان چت می کنند که باعث بروز مشکلاتی شده.
  10. AliExpert

    Iridikron Galakrond Fall Dungeon

    https://imgurl.ir/uploads/t3416_Chormy.mp4 باس ManiFest timeways از باس هایی که نیازمند همکاری کردن با هم تیمی می باشید. یک نفر مورد هدف قرار میگیرد که باید به کنار Shield که Chromy درست می کنه بروند تا خسارت یا دمیج زیادی نخورند و تاکتیک خاص خودش رو داره که توی ویدوی میتونید ببینید Map: World Of Warcraft Dragon Flight Dungeon: Galakrond's Fall Dungeon Level : 18 Mode : Mythic+ Plus
  11. AliExpert

    WhoKill Full Information

    با سلام. برخی مواقع هست که فردی که شما رو کیل می کند با تفنگ های غیر معمول ( Sawn of Shotgun - Uzi - Combatshotgun ) و ( Armour ) کیل می کند. نظر من این است که زمانی که اون شخص ما رو بکشه بنویسه که چطوری این وسیله رو به دست اورده مثال : Expert has been killed you with sawn of shot gun ( Bought from /Rep ) Expert has been killed you with Uzi ( Gave By Hoster Ali ) Expert has been killed you with Combatshotgun ( Created from Creategun ) اینطوری دیگر سو استفاده از دستورات هاستر های محترم کم کمتر خواهد شد.
  12. AliExpert

    Mid Level Buff - invisibility

    با سلام. این Buff به صورت باف Mid باشد Mid Level - invisibility Time : 2 Minutes به طوری باشد که شما تا دو دقیقه در مپ غیب باشید و کسی شما را نتواند ببیند ولی شما بقیه رو ببینید. در صورت دمیج دادن به شخصی از Invis در خواهید آمد.
  13. AliExpert

    Negative Buff - Damage Return

    با سلام اضافه شدن یک باف Negative که خیلی به وار ها کمک خواهد کرد Negative Buff - Damage Return Time : 1:30 Minute به طوری که اگر این باف بر روی شما بخوره هر چقدر که به شخصی دمیج بدید همونقدر هم از خودتون دمیج کم میکند.
  14. AliExpert

    Negative Buff - Pestilence

    با سلام و درود در استفاده و کاربرد Buff ها یک آنبالانس وجود دارد که بهتر است این مورد حل گردد. BSMat مورد نیاز برای باف Negative Pestilence = 1000 BSMat مورد نیاز برای باف High Holy Ninja : 10000 با این حال زمانی که از Pestilence استفاده می کنیم هر چقدر که HP شخصی که Holy Ninja زده یا هر کسی زیاد باشد این Buff مقداری از حالت Balance در امده و تا زمانی که نمیرید این باف از روی شما نمیره. بهترین نظر این است که این باف بر روی کسانی که Holy Ninja زده باشند قابل استفاده نباشد.
  15. AliExpert

    فروش Nickname بازی

    توجه: قبل از انجام معاملاتی که از دستورات بازی نمی شود استفاده کرد حتما از یک ادمین برای معاملات کمک بگیرید.
×
×
  • اضافه کردن...