درود و عرض ادب خدمت پلیر عزیز:
•شما مدرکی ارائه نکردید که ثابت کنه بنده به ماشین شما خسارتی زده باشم.
•بنده در اون مکان سوار هیچ ماشینی نبودم (همون طور که در مدرک شما قابل مشاهده هست) و هیچ گانی دست بنده نبوده چون اون مکان Safezone قرار داره.
شاد باشید.
عکس بخش "اطلاعات کاربری" در5 UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ تنوع
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدر عالی و بامرام