رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Yasharu

عضو
  • تعداد ارسال ها

    67
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Yasharu

  1. Yasharu

    فحاشی/Taha329

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: . • توضیحات: بنده در جیل بودم که ایشون فحاشی می کرد. • مدارک (فیلم یا عکس):
  2. Yasharu

    چرا پلیرها کم شدن

    از نظر من برای امتحاناس
  3. اکانتت هنوز هست 😁
  4. Yasharu

    فحاشی با شدت بالا/Diana.farahi

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: . • توضیحات: . • مدارک (فیلم یا عکس):
  5. Yasharu

    اولینreport/که دادی برای چی بود

    برادران یه قرصی چیزی بخورید حس میکنم دارید اسمتونو هم از یاد میبرید
  6. Yasharu

    روز آخر

    الان میخوای بای بدی بیز رو میخوای چیکار
  7. Yasharu

    روز آخر

    بیایم منطقی باشیم. سرور به زودی بسته خواهدشد. تصور کن خبر دادن تا فردا سرور بسته میشه. چیکار می کنی؟ میای طلب بخشش میکنی،یا برای عذر خواهی دیگران صبر می کنی. ناراحت میشی،یا خلاص. می‌بخشی،یا میگیری. سرگرمی‌ای،تفریحی‌ای داری بعدش. به زندگیت ادامه میدی،یا زندگیت بهم می خوره برای کسانی که خرج کردن: الان نمیگید خرج‌هام کجاست،یا اهمیتی نداره پشیمون میشید؟ کسانی که تازه اومدن باید زود خداحافظی کنن. کسایی که قدیمین باید کوله‌باری جمع کنن. کسایی معتادن باید ترک کنند. خوش به حال آنها که معتاد نیستن. امیدوارم انقد درک داشته باشید که بفهمید اینجا تموم شدنی ست. امیدوارم انقد درک داشته باشید که بفهمید هر پایان شروعی تازه‌ست. امیدوارم انقد درک داشته باشید که بفهمید این بازی (pay and win)هست. ________________________________ خوشحالم که غمگین نشدید(اگه بشید قهرم)فقط خواستم بگم این چیزا محدوده و دل کسیو تو اینجا نشکونیم(مثل حلال خوران کلاهبردار). حوصله نداشتم تگ کنم خودتون ببنید
  8. Yasharu

    اولینreport/که دادی برای چی بود

    سلام🖐️ امروز(البته شبه)بیایم بگیم که اولیreportکه دادیم چی بود اینو تو این تاپیک گذاشتم چون می‌دونم هممون حسابی ادمین‌ها رو فشاری کردیم(قصد توهین ندارم) و یک نکته که تو سرور از درباره سیاست بحث نکنیم،این سرور برای این هست که ما کنار هم خوشحال باشیم(فککککنکنم)پس هر وقت خواستید با بقیه بحث یا دعوا کنید یادتون باشه که هممون یه روزی از سرور برای می‌دیم😢
  9. Yasharu

    Zick/Spam

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: سلام بنده در cnnبودم که ایشون با اسپم کردن برای بازیکنان مزاحمت ایجاد می کرد • مدارک (فیلم یا عکس):http://mahale-hr.ir/UploadME_TEST/uploaded_images//storage/emulated/0/Pictures/AGSA/agsa-mp-2026-05-12 20.16.58-45049302.jpg
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...