رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

sshayan

عضو
  • تعداد ارسال ها

    54
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط sshayan

  1. sshayan

    کسانی که مانستر دارن...

    خب به من چه
  2. sshayan

    مایک بن بی دلیل/Andiya

    پیگیری نشد؟
  3. sshayan

    مایک بن بی دلیل/Andiya

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: نیازی نیست توضیحات: سلام بنده داشتم میرفتم جیل که ادمین اومد دنبالم چون کاپ بود بدش منو برد گفتم افرین که ادمینی میوت شدم گفت سی ام دی میزنم هااا. مدارک: از ادمین بگیرید.
  4. sshayan

    اولین کلنی که رفتین چی بود؟

    کلن MN بود. شاعر میگه./ بخور تا خورده نشی. ما نخوردیم خورده شدیم/
  5. sshayan

    اولین شغلی که رفتین چی بود؟

    باس دلیور
  6. sshayan

    با این گلد ها چیکارکنم؟

    پول ددی نیست داداش کار کردم پولشو در اوردم
  7. عای اساسین بدن میرم
  8. sshayan

    دنبال کن دنبال شی

    کسانی که دنبال فالوور هستند من رو دنبال کنید دنبال شوید.
  9. sshayan

    با این گلد ها چیکارکنم؟

    سلام و درود من میخوام از سایت گلد بخرم ۱۹۰کا گلد ۲ عدد ۹۰کا گلد ۱ عدد با این گلد ها چیکار کنم و ردیم بخرم یا گیفت کارت لول اکانتم هم ۱ هستش بخاطر چنتا دلایل
  10. sshayan

    کسانی که مانستر دارن...

    سلام و درود بهترین آدم ها کسانی هستن که دارن یا با مانستر هاشون لامبر می‌ترسانند یا... اقا من با فونیکس اسپرت شده ۷تا مانستر دیدم که افتادن دنبالم به خدا ۲ بار کله جی تی ای رو دور زدم آخرش واستادم گفتم چته گفت داداش مانستر میخری گفتم این همه افتادی دنبالم میگی مانستر میخری گفت میخری یا نه گفتم نه دیدم ماشینم نیست نگو اون ترکونده... آخه ک...
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...