رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

TelePaTi

عضو
  • تعداد ارسال ها

    78
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره TelePaTi

  • تاریخ تولد 05/07/2008

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    TeLePaTi

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های TelePaTi

مشتاق

مشتاق (6/14)

  • دنبال شده مشتی
  • شروع کننده مکالمه
  • همکار
  • واکنش دهنده مشتی
  • یک ماه بعد

نشان‌های اخیر

5

اعتبار در سایت

  1. TelePaTi

    گزارش اعضا

    عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: https://agsa.arsacia.ir/players/general/TelePaTi عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: https://agsa.arsacia.ir/players/general/AghaAmin توضيحات: فحاشی شدت پایین بدون دلیل. شاهد ها: - مدرک/عکس یا فیلم:
  2. TelePaTi

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ رفتن به اقلیت دیگر. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: فکشن خوبیه اعضا و لیدر بسیار خوبی داره آرزوی موفقیت برای همگی دوستان.
  3. TelePaTi

    درخواست مرخصی

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 2026/6/14 تا 2026/6/20 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ نداشتن وقت.
  4. TelePaTi

    درخواست مرخصی

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 2025/6/14تا 2025/6/20 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ نداشتن وقت.
  5. TelePaTi

    درخواست استعفاء

    درود پس میگیرم رد شود.
  6. TelePaTi

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله. - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ وقت ندارم متاسفانه. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: فکشن خوبیه اعضا و لیدر بسیار خوبی داره آرزوی موفقیت برای همگی.
  7. TelePaTi

    بهترین cmd در ارساکیا چیست

    N/
  8. TelePaTi

    Cnn جدید یا قدیم؟

    جدید
  9. TelePaTi

    Need دختر

    😂😂😂
  10. اولی تا جایی که یادمه یه فونیکس سبز رنگ زیبا بود😂
  11. Red Dead 2
  12. TelePaTi

    قد خودت بگو

    قد چی؟
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...