رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Henry

عضو
  • تعداد ارسال ها

    305
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Henry

  1. میتونی یکم فونتش رو عوض کنی
  2. - موضوع: نوار امضا - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - نوشته روی عکس: Nether X - توضیحات بیشتر: با این رنگ باشه
  3. با تشکر از @NalenGi بسته شود
  4. چیشد ؟ @Afy @NalenGi @Oldmemory @GamBroN اگه میشه پیگیری کنید
  5. Henry

    *War Video By Radovid*

    عالی gg
  6. این خوبه ولی داش نگاه کرش میشه وقتی میرم تو بازی https://up.20script.ir/do.php?filename=3926-Screenrecorder-2026-06-05-11-23-52-838.mp4
  7. داش کرش میکنه
  8. فیست مربعی باشه
  9. @Afy@NalenGi@GamBroN
  10. Henry

    درخواست گرافیکی - hud android

    - آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله هرچی کوچک بهتر - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها): خیر - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله https://up.20script.ir/file/2bc7-IMG-20260603-212152-795.jpg - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): بله کج و کوله - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله
  11. Henry

    سلطان بخرم با بنز

    نظرتون ارزشمنده
  12. من خودم روزانه ۷ ساعت اینا ولی ی روز از ساعت ۱۹ شب تا ۸ تو بازی بودم ۱۳ ساعت اینا ممنون میشم نظرتون رو بدونم
  13. Henry

    BF400 vs Sanchez

    سلام به همه آمدم یک نظر بین Sanchez و bf داشته باشم خودم میگم bf بهتره همه قیمت کمتر یکم و سرعت بیشتر
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...