از نظر خودم بهترین وسیله bike هست هر سه نوعش.
چون نه میترکه که بیمه بندازه برات که خیلی خوبه سرعتش خیلی خوبه نسبت به قیمتش و پرش داره میتونی از جایی که میخوای بپری و بری اون طرف.
بنده از اولش دوچرخم باهامه بهش رسیدم رنگ گلدی و...
خودم به شخصه bike رو دوست دارم
نظر شما چیه؟...