رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

TheStrong

عضو
  • تعداد ارسال ها

    141
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط TheStrong

  1. TheStrong

    چند سالته؟؟!

    بلده،اما هنوز اونقدر درکت پایینه که داره مسخرت میکنه نمیفهمی همینی که برات نوشته دو برابر تو سن کرده
  2. TheStrong

    Fps pc

    سلام سلام سلام. دوستان بنده یه پیسی دارم با رم ۴ گیگابایت و گرافیک ۵۰۰ مگابایت😁 بنده بازی رو با ویندوز ۷ اجرا میکنم اما باز هم بهینه نیست و اف پی اس به شدت پایینی دارم... تموم ستینگ ها آفه f11 همه آفه ولی باز هم تهش اف پی اس ۳۰ بگیرم تو جاهای خلوت... گفتم ببینم شما ها راه حلی دارید که انجام بدم اف پی اس اوکی بشه یا مود یا پک گیم دارید که تکستچر های گیم رو Low quality کنه و اف پی اس افزایش پیدا کنه؟ اگه کسی داشته باشه ممنونش میشم که لطف کنه من و از این وضعیت نجات بده... به امید روز های بهتر❤️
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...