عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟
متاسفانه، بله.
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟
برای رفتن به اقلیت های دسته بالاتر.
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید:
اول از همه تشکر میکنم از لیدر و ساب لیدر های محترم که زحمت کشیدند.
این چند روز که کنار هم بودیم خیلی خوش گذشت و ممنونم از همتون.
بهترینها رو براتون آرزو میکنم در زندگیتون امیدوارم به هر چی میخواین برسید.
با تشکر.
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید:
• توضیحات:
بنده در حالت AFK بودم که ایشون به من MS/ دادن و سپس به من وانتد Running دادن، ولی ایشون باید از دستور KillOnAfk/ استفاده میکردند.
• شاهد ها:
نیازی نیست.
• مدرک/عکس یا فیلم:
Click