رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Kamiy

عضو
  • تعداد ارسال ها

    64
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Kamiy

  1. Kamiy

    اگه BMW رو اضافه کنن میخری؟

    معلومه که دا چرا که نه ولی اگه بیاد !
  2. حاجی ما که ۲ تا اسکین پسر داریم ولی خب یدونه هم اسکین دختر داریم که دوست دُختر Cj بود که فقط برای گانری ازش استفاده میکنم✋️
  3. من خودم از ۷ استفاده میکنم شنیدم که میگن ۱۱ یه مشکلاتی که داره ولی خب چیزی نیست به نظر منم ۱۰ خیلی خوبه ولی از نظر سبک بودن ویندوز ۷ سبک تر از این ۲ تاس حاجی جدی میگی؟🗿😂
  4. جَ..... چیز تلاش تلاش تلاش
  5. Kamiy

    این شخص کیه؟

    والا ما هم نمیدونیم فقط دمش گرم باهاش عکس گرفتیم
  6. Kamiy

    نیک نیم خودتو تگ کن!

    Redeyes ام معروف به شاپورک😂
  7. Kamiy

    بهترین VEH بازی از نظر شما:

    دنیا یالان دی
  8. Kamiy

    بهترین VEH بازی از نظر شما:

    Bullet حاجی علاقه ای که به ماشین دارمو به ماشین دیگه ندارم
  9. Kamiy

    فقط چای

    والا😂
  10. Kamiy

    فقط چای

    من که میدونم بیشتر برای پز دادن پیسی فرستادید ولی نمیتونم ثابت کنم ( خودمم پیسی دارم ولی حال ندارم برم بغلش چایی بگیرم دستم عکس بگیرم)
  11. Kamiy

    متولد چه ماهی هستی!؟

    😝😝
  12. Kamiy

    متولد چه ماهی هستی!؟

    مهر دا
  13. Kamiy

    بهترین ماشین تو گیم چیه؟

    خفن🗣
  14. میگفتم نظرت چیه یکم بازی رو بهینه تر بکنی برای اندروید پلیرا 🌚؟
  15. تونستم ماشینی که خوشم میومد ازش و بگیرم یعنی Bullet فکر کنم یه سال شد دارمش ادو ۶ کی بود گرفتمش الان 15k ادوش
  16. Kamiy

    غذای مورد علاقت چیه؟

    معلومه که قرمه سبزی دا صبح تا شب هم اگه بدن میخورم 🗿
  17. Kamiy

    تاریخ عضویتتون داخل سرور؟

    راسیتش من از 2023 پلی میدادم ولی هیچی بلد نبودم رفتم یه سال بعد یعنی 2024 دوباره برگشتم با یه اکانت دیگه تا الان 😂
  18. Kamiy

    فکشن مورد علاقه شما چیه

    Medic va FBI
  19. Kamiy

    بهترین ماشین تو گیم چیه؟

    بنازم حاجی 😂 😂😂 ماشین خوبیه شتاب بالا تنها مشکلش به نظرم اینه که سرعتش براش خوب نیست و باید بیشتر میبود
  20. Stallion حاجی 😂 یکی از بهترین ماشین هایی که داشتم این بود 😂 کلی گشتم دنبال همونی که خودم داشتم ولی متاسفانه هیچوقت پیداش نکردم حاضرم پیداش کنم ففط یه میلیون بگیریمش😂
  21. Kamiy

    چگونه دیکتاتور شویم

    به به بنازم داداش ❤️ حتما شد میرم کتاب و پیدا کنم خودمم بخونم ❤️
  22. Kamiy

    بهترین ماشین ایرانی چیه؟

    سلام دوستان حالتون چطوره به نظرتون بهترین ماشین ایرانی چیه؟ هممون میدونیم همه ماشینای ایرانی بدن ولی اونی که از بقیشون خوب تره به نظرتون چیه؟ اگه یکی از من بپرسه ماشین مورد علاقت چیه تو ایرانیا میگم ۲۰۶ شما چی میگید؟ حتما بنویسید ❤️
  23. Kamiy

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ دیگه خسته شدیم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدر خوب و فکشن خیلی خوب و ممبر های خیلی خوبی داره
  24. اگه اشتباه نکنم لول ۱۹ بودم برا تاکسی
  25. Kamiy

    فکشن مورد علاقه شما چیه

    Medic FBI
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...