رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AimLooK

عضو
  • تعداد ارسال ها

    634
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط AimLooK

  1. AimLooK

    (انجمن) باگ بخش جستجو

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: وقتی میخای مثلا یه چیزی جستجو کنی همه چی اوکیه اما وقتی می‌زنی صفحه بعد میگه ۶۰ ثانیه بعد دوباره تلاش کنید و اگه بعد این مدت دوباره جستجو کنی دوباره همون صفحه اول و دوباره روز از نو روزی از نو تنها راهش اینه که بعد هر باری که میزنی صفحه بعدی ۲ دقیقه صبر کنی که واقعا خیلی زیاده - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): https://uploadkon.ir/uploads/544925_26ویدیو-باگ.zip - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- وارد بخش جستجو بشید 2- مثلا پینت‌بال جستجو کنید 3- و دکمه بعدی بزنید
  2. لینک جایگزین نمونه اولی نمونه درخواستی
  3. دلالی
  4. AimLooK

    بهترین کلن چیه از نظر تو

    یادش بخیر [TF] 🔥 اون موقع که مال گنگستر بود واقعاً بهترین کلنی بود که توش بودم
  5. عشق منی واقعا نمیشه گفت کی بهتره چون همه دارین زحمت میکشید و کارتون واقعااا قابل تحسین هست❤️🔥
  6. بگم @Masdud تا خوشحال بشی؟😁❤️
  7. AimLooK

    اولین بن

    فکر کن یارو با کلی ذوق اولین باره پرمیوم کرده بعد میخاد تو ماشین آهنگ بزاره اشتباهی تو چت میفرسته لینکو و ۱۴ روز بن تبلیغات میشه🤷😁
  8. درود بر شما جناب با تگ کردن بنده بهم این امکان را بدین که به درخواست شما رسیدگی کنم با تشکر❤️
  9. درود مجدد @imHana درخواست شما آماده شد. نمونه اول نمونه دوم با اسکین خودتان نمونه سوم پیشرفته تر جزییات: معلم به سمت تخته اشاره کرده و در راجع به آموزش گرفتن تک تک مجوز های ارساکیا گیم هست و کتاب های مربوطه رو میز گذاشته شده آمد وارم راضی باشید. از اون جایی که شما معلم هستید در صورت رضایت با فرستادن کلمه (بسته شود) به گرافیست ها مجوز بستن این تاپیک را اهدا کنید😁
  10. AimLooK

    اولین بن

    شوخیه خوبی بود یادم داد حتا واسه شوخی هم تبلیغ نکنم😂
  11. دقت داشته باشید.
  12. درود بر شما @imHana یک نمونه ساختم اما زیاد دلچسب نیست تصویر نهایی در حال ساخت هست لطفاً نهایت تا شب منتظر باشید. نمونه اولی هم با نتیجه نهایی ارسال خواهد شد. موفق باشید
  13. AimLooK

    اولین بن

    یه بن شدم فقط اونم مدیون آقای @Varagh هستیم اسم یه سایتی که حالا بماند بخاطر شوخی به رفیقم فرستادم 14 روز کردن تو پاچه‌م🤷
  14. AimLooK

    شهر مورد علاقت چیه ؟

    شهر مورد علاقت چیه؟ حقیقتا کلا هستش میزارم رو سرم
  15. فقط نمونه اولی😁😁😁😁
  16. درود بر شما @Ahuora نمونه اول در حال تایید حرف دانش آموز نمونه دوم در حال تأکید یا انتقاد نمونه سوم در حال توضیح دادن خودم اممممم هر سه را خیلی دوست دارم😁😁 خوشتان امد بگین (بسته شد). تا گرافیست های عزیز تاپیک را ببندند. گوربان شما خدا فیس
  17. درود خدمت شما @S1TAKO Link اگه خوشتان آمد با فرستادن کلمه (بسته شد) تمامش کنید این بازیه....رو. (صرفاً جهت طنز) 😁
  18. درود سپاس از شما که بنده را لایق دانستید و تگ کردید. بنده قادر به پیگیری درخواست شما نیستم.
  19. به راحتی؟ زیر کشی؟
  20. AimLooK

    ادمین کارجکر

    پیش میاد
  21. وقتی می‌رسی به قدرت و اون بالا ها میشینی مواظب رفتارت با آدم ها با یه روزی میای پاین و همون آدم هارو میبینی.
  22. کامیاب جان ماشاالله چقدر شاکی داری🙄

    شکایات پر شده از 

    شکایت دارم | کامیاب

    😐😐

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 3
    2. Integer

      Integer

      @Kamyab مشتی سخت نگیر نصف اینایی که داری به شکایتشون رسیدگی میکنی لست لاگینشون واسه 2-5 سال پیشه 😃

    3. Kamyab

      Kamyab

      @Integer امیدوارم یه روزی برگردن اگه اینطوریه

    4. Integer

      Integer

      @Kamyab چه گلب پاکی =)))

  23. چشاتو تر نبینم غیرتی‌یم من رو اونا 🚬

    1. Amirmahdii

      Amirmahdii

      چشامو تر هم ببینی زخمی زخمی ام منو ببینی بازم عین کوه پشتتم داداشی 🙂❤️‍🩹

      بزرگترین نعمت خدا تو زندگیم تویی داداشی زندگیم و زنده بودنم دلیل بودنته ❤️‍🩹🚬❤️🫂

    2. Amirmahdii

      Amirmahdii

      یه چیز دیگه رو یادم رفت بگم 

      امیرمهدی حتی اگه وسط قلبش چاقو بزنن و تو بدترین حال ممکن باشه 

      بازم به فکر بودن تو حالشو بهتر میکنه ❤️‍🩹🖤

      رفیق یکی باشه داداش یکی باشه ولی همون یکی می ارزه به میلیون ها نفر 🙂❤️🫂

    3. AimLooK

      AimLooK

      عشق منی داداش ❤️ 

      خلاصه که انشالله روز های آینده را داریم

  24. AimLooK

    کمی با اقای imabbas آشنا شویم..

    خنده هاش🙄😁
  25. اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

     

    ما سعدی نیستیم که بگیم:

    «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

     

    دیگه برنگرد.

     

    نون بمونه بیات میشه،

    چایی بمونه از دهن میوفته،

    آبِ مونده گند میزنه...

     

    گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

    1. LosPollos

      LosPollos

      به به

    2. AimLooK

      AimLooK

      عشق منی ممد توپول @mamad293

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...