سلام به تو @Nigga
آماده یی ؟
بریم سراغ سؤال و جواب ها
اسمت چیه ؟
چند سالته؟
بهترین ادمین به نظرت کیه باید هم یکیو بگی؟
بهترین لیدر؟
نظرت راجبه رنگ صورتی چیه ؟
نظرت راجب zafarali چیه ؟
چرا نمیری ادمینی ؟
یکی رو باید بگی @Sajjad یا @Kamyab ?
من یا @Ali
پیتزا یا کله پاچه؟
با کدوم ادمین حال نمیکنی و نکردی ؟
چرا گانری ادمینا ضعیفه ؟
نظرت راجبه کسایی که خودشونو میگیرن چیه ؟
من یا دختر ؟
تایپ ظاهریت چیه ؟