رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Tanbaco

عضو
  • تعداد ارسال ها

    209
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Tanbaco

  1. کاملاً مخالفم شما اگه میخوای مود بزن
  2. Tanbaco

    اولین اقلیتی که رفتی چی بود

    Taxi
  3. @Haadi ممنون لطفاً اموزششم بگی @ArthurMorgan بسته شود
  4. Tanbaco

    بهترین ورزش دنیا

    نمیشه گفت یک ورزش بهترین ورزش دنیاست هرکس به سلیقه خودش و علاقش اونو بهترین ورزش میدونه
  5. @Integer @BiliT
  6. Tanbaco

    درخواست گرافیکی - Hud Pc

    - آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): khir - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): bale barik va zanjir tor bashe - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): khir - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : bale yek chiz khob bashe ke fahmid chi hast - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ bale sorati va animei bashe - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): khir - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): khir
  7. Tanbaco

    کدوم یکی؟

    Dexter
  8. Tanbaco

    مشخصات پژو 206

    Awli
  9. Tanbaco

    Redeam Gold خرید

    (+)
  10. Tanbaco

    دختر باید اینجوری باشه خدایی

    😂😂💔
  11. Tanbaco

    اولین کلنی که رفتین چی بود؟

    RC
  12. Just BMW
  13. Tanbaco

    Music for gunners

    راست میگه
  14. Tanbaco

    بیشترین روزی که بن شدی

    من واسه ۱۴ روز بن شدم ولی بعد انبن کردم
  15. Tanbaco

    بهترین کیه؟

    داداشم @Fey
  16. RC بود دیگ نیستن
  17. عااااا یادم نی
  18. Tanbaco

    رپر مورد علاقتون کیه ؟❤️‍🩹🤩

    Just Fadaei
  19. Tanbaco

    کتاب مورد علاقه شما چیه؟؟

    کتاب نمیخونم
  20. Tanbaco

    کیا هنوز وصل نشدن؟

    بیا پیشم وصلت کنم😂😂
  21. Tanbaco

    اولین ماشینتون چی بود؟

    Voodoo
  22. Tanbaco

    دوست پولدارت رو تگ کن❤️👍

    @Fey
  23. Tanbaco

    بهترین رفیقت رو تگ کن

    @Fey
  24. Tanbaco

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    😂😂😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...