سلام امیدوارم حالتون مثل همیشه خوب باشه، این تاپیک در رابطه با 2 سریال هست که واقعا خیلی برام توی این چند سال سوال شده که کدوم از همه بهتره؟
سریال اول: برکینگ بد ( Breaking Bad ) که امتیاز IMDB آن 9/4 از 10 هست و محصول سال 2008-2013 میباشد
سریال دوم: مردگان متحرک ( Walking dead ) که امتیاز IMDB آن 8/1 از 10 هست و محصول سال 2010-2022 میباشد
شاید با خودتون فکر کنید امتیاز IMDB اولین سریال بیشتره پس قطعا سریال محبوب تری هست ولی من خودم به شخصه با Walking dead بیشتر حال میکنم، ولی در هر صورت این نظریه شماست که به محبوب بودن سریال کمک میکنه نه دیدگاه داخلی خود سریال، متشکر میشم نظریه خودتون رو بگید تا لذت ببربم، اوقات به کام.