رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Daryam

عضو
  • تعداد ارسال ها

    96
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Daryam

  1. Gedaei To Ke Bekhay mitooni Darvaghe Man bahat ghahram Timar To bezar boro Jang setiz Yin yang همشم از تتل✨️🤙🏻
  2. Daryam

    رپ بهتر یا پاپ ؟

    Just Rap
  3. Daryam

    Shayan yo

    فوق‌العاده اس موزیک های جذاب و دل نشینی داره و هستمش 🤙🏻
  4. Daryam

    Hiphopologist

    از زمانی که دورچی دیس داده به اسم MOFT سیب زمینی 😂 میبینمش خندم میگیره
  5. Daryam

    بهترین آهنگ از نظر شما چی ؟

    ((MAN BAHAT GHAHRAM))
  6. Daryam

    رپر مورد علاقتون کیه ؟❤️‍🩹🤩

    رپر که نه اسم ثابت نمیشه گذاشت براش چون هر سبک و مدلی میخونه Amir Tataloo به امید ازادیش❤️‍🩹✨️
  7. Daryam

    روزگار از کی خراب شد؟

    از زمانی که عشق پولی شد رفاقت کم رنگ و قلب جوونا پیر🥀🖤
  8. اسکین خوده بازی و هستم سی جِی داداشم که در هر شرایطی حرف اولو میزنهه🤙🏻
  9. Daryam

    کدوم رفیقت ادعای گانری میکنه

    داداش گلمم @BeLaD
  10. Daryam

    Cnn جدید یا قدیم؟

    از نظر راحتی جدید خیلی راحت تر دنبال چیزی‌که هستی میگردی.
  11. تاکسی از نظر پول و راحتی حرف اولو میزنهه🤙🏻
  12. Daryam

    بهترین ادمین؟

    تیم کارکنان تک‌تکشون بی نظیر و‌فوق‌العاده هستن.
  13. Daryam

    این روزا

    سطح توقعش زیااد بالا نیست که 😂
  14. عالیه باز نت قطع میشه و سرور فول عالیه🤣
  15. Daryam

    مدارس دولتی ۷ صبح😂:

    عالییی موفق باشیی😆😂
  16. Daryam

    صندلی داغ / BelAD

    با سلام داداش گلم @BeLaD اسمت چیه ؟ چند سالته؟ بهترین ادمین به نظرت کیه باید هم یکیو بگی؟ بهترین لیدر؟ نظرت راجبه رنگ صورتی چیه ؟ نظرت راجب zafarali چیه ؟ چرا نمیری ادمینی ؟ یکی رو باید بگی @Sajjad یا @Kamyab ? من یا @Ali پیتزا یا کله پاچه؟ با کدوم ادمین حال نمیکنی و نکردی ؟ چرا گانری ادمینا ضعیفه ؟ نظرت راجبه کسایی که خودشونو میگیرن چیه ؟ من یا دختر ؟ تایپ ظاهریت چیه ؟ دوست داشتم باهات آشنا بشم 😁
  17. Daryam

    عکس ماشیناتون

    نظرتونه رنگش؟
  18. Daryam

    درخواست گرافیکی /پروفایل

    - موضوع: پروفایل - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - نوشته روی عکس: OLoGuN - توضیحات بیشتر: اسکین خوده game رو میخوام OLOGUN رو بالای اسکین بنویسید و بالای nickname Helpers supervisor نوشته شود و اسکین بین دو موتور Nrg-500 باشد و بالای سر اسکین دو عدد هلیکوپتر پلیس باشد و nickname OLoGuN با رنگ بنفش نوشته شود @MohamadAsef @Ebad
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...