سال ۲۰۱۷ داخل سرور جزیره های شخصی میفروختن
بعد شما جزیره هارو میخریدی و ماهانه هم تمدید میکردی
زمانی که سرور جون گرفت و کم کم داشت مثل الان میشد، فاندر به صاحبان جزیره ها گفت جزیره هاتون به خاطر لگ و کاهش افپیاس که ایجاد میکنه باید پاک بشه و به جاش برای هوس هاشون گِیت و فنس گذاشت ( اینو یه پلیر قدیمی بهم گفته )
اون کاراکتر برای جزیره فکر کنم @Meli بوده که اون کاراکتر برای ورودی جزیره بوده و یادشون رفته پاکش کنن و شما اگر سوار اینفرنوس یا لامبورگینی باشید و سرعت رو تا ته فول کرده باشید و به اون جاده برسید یه بیمه مبارکتونه