رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Rezio

عضو
  • تعداد ارسال ها

    98
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Rezio

  1. اگه هرکس درست کرد آموزش به PMیاد بده من مشکلی در عکس نمیبنم عزیزم
  2. اون عکس گربه میکین
  3. عزیزم من نمی‌دونم کی درخواست گرافیکی / HUD Android درست میکنه @RealPouria @OghYanooS @NalenGi @Anime @ELN @Wandy @Oldmemory @AshrafTek @Haadi @Afy @Mehyas @GamBroN
  4. Rezio

    درخواست گرافیکی / HUD Android

    آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): بله به سلیقه گرافیست - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): یه مدل رعد برق و زنجیر شکل - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به رنگ قرمز بن نداشته باشد - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : بله به سلیقه خودتان گرافیست - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): بله به سلیقه گرافیست - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید)بله اگه میشه به سلیقه خودتان گرافیست ها
  5. سلام عرض ادب خدمت: @0SOHEIL0 بسته شود. بدرود
  6. Rezio

    درخواست گرافیکی/پروفایل

    موضوع: پروفویل - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - نوشته روی عکس: هیچی - توضیحات بیشتر: همه چیز بردارید و طوفان باران باشد
  7. Rezio

    بدترین راننده در آرساکیا

    @CADE
  8. Rezio

    دوست داری کجا سفر کنی؟

    هیچ جا
  9. Rezio

    بهترین لیدر و بد ترین

    نمیشناسم
  10. Rezio

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    جانم
  11. Rezio

    چای ؟

    فک نکنم
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...