رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Legendary

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1346
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط Legendary

  1. درود ادمین مجموعه @Ghafas، اگه طراحی مورد نظر تون می‌گفتین خوب تر بود از سلیقه خودم استفاده کردم و یک چیز خوبی برای شما ساختم؛ اگه از کار بنده راضی بودین من رو با استفاده از (@) تگ کنید و کلمه بسته شود را تایپ کنید.
  2. درود بازیکن @STEINEL، دروخاست شما حاضر شد با رنگ شما و سلیقه خودم به خواسته خودتان در صورت راضی بودن از کار من با استفاده از (@) بنده را تگ کنید و کلمه بسته شود را تایپ کنید.
  3. درود بازیکن @Vaiolet، دروخاست شما رو ساختم اگه از من راضی بودین با (@) من رو تگ کنید و کلمه بسته شود را تایپ کنید. https://uploadkon.ir/uploads/6d8c06_26file-00000000f7d0720aa80a82fca6ea3675-1-.png
  4. Legendary

    لگو اما ارساکیایی!

    خوشگل شده؟
  5. درود بازیکن @Vaiolet، درخواست گرافیکی شما حاضر شد! در صورت اینکه راضی بودین از بنده من را با (@) تگ کنید و کلمه بسته شود را تایپ کنید.
  6. درود بازیکن @MohammadAmir، پروفایل درخواستی شما حاضر شد: (اگه از کار من راضی بودین من رو با استفاده از (@) تگ کنید و کلمه بسته شود را تایپ کنید.
  7. درود @HoLyZeRoX، بنده یک عکس به سلیقه خودم ساختم اگه راضی بودین با @ من رو تگ کنید و اگر ام نه بگویید تا تصویر دیگری برای شما با سلیقه خودتان بسازم. تصویر بنده:
  8. درود @LaMoeR، تصاویری که خواستید از اقلیت ها متوسط ساخته شد! حالت امضا بودن: و حالت پروفایل یا آواتار: و اگه راضی بودین از بنده منو تگ کنید با @ و بگویید بسته شود.
  9. d240-ChatGPT-Image-%DB%B1%DB%B6-%D8%AE%D

    By Mamad293 @mamad293

    😂🥰

    1. NalenGi

      NalenGi

      عاو چقدم زیبا مرسی

      فقط اون پینت جاب خود ماشینم می‌بود خیلی خوشگل تر میشد 

      کاش یه F7 هم می‌زدی چتا پاک شه محمد جان 

    2. LosPollos

      LosPollos

      عجله ای بود ببخشید 

      @NalenGi

    3. NalenGi

      NalenGi

      ایول هنوز ۱ روز نگذشته لینکش خراب شد

  10. Legendary

    پیدا کردن زید برا رفیقم 😊🫴

    جالبه 😂
  11. Legendary

    ELN-MEME

    خیلی باحاله ایول ادامه بده به کارت
  12. Legendary

    عادی ترین هکر راب

    پس مشتی اسم من کو؟؟؟😂
  13. @Masdud اینه
  14. Legendary

    انتخاب سخت

    رفیق ها ولی نه رفیقی که ماسک زده باشه
  15. تازه وارد بازی شده بودم شبش تا صبح بازی می‌کردم که یاد بگیرم یاد گرفتم
  16. Legendary

    ذات خروس

    پرتاب شدم😂
  17. Legendary

    مشکل

    مشکل از اینترنت هستش عزیزم واسه من کاملا خوبه
  18. مشکل از انجمن نیست مشکل از اینترنت و ایمیل شما است اگه با ایمیل ایرانی تست کنید می‌بینید همه چیز اوکیه پس نتیجه اینه مشکل از نت و ایمیله
  19. Legendary

    کیفیت ✨

    سری سری خوبه
  20. Legendary

    کدوم دوستت تو FIFA اینجوریه؟

    ندارم سید
  21. Legendary

    هر کسی رو بزرگ نکن

    حق بود که😂 و جالب
  22. Legendary

    انجام وظیفه...

    دلم خواست 😂
  23. Legendary

    یک سوال عجیب

    ما رفیق هات هستیم؟
  24. Legendary

    کار گرافیکی بلدید؟

    5 تا کار گرافیست ها انجام بده بعدش پشتیبانی
  25. Legendary

    Mehyas | Meme

    خنده داره خوبه
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...