رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Legendary

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1343
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط Legendary

  1. Legendary

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    خودم خخ
  2. Legendary

    رویداد امروز - چاپ دوم

    واو خیلی جذابه بساز بازم مشتی
  3. Legendary

    وام ارساکیا گیم

    درود موافقم با پیشنهاد ات (+) جالبه
  4. Legendary

    نیک نیم

    معنیش چیه
  5. Legendary

    تورکا اعلام حضور کنن

    بح تورک ها
  6. اون خنده نیست گریست
  7. Legendary

    تاحالا شده عاشق پسر بشید؟

    اره مخصوصا بچه کوچیک ها نازن
  8. Legendary

    رمز اکانت🗿

    نه نمیدم
  9. Legendary

    چرا پلیرها کم شدن

    زیادن که دا 800 نفر
  10. Legendary

    نصب ارساکیا

    نمیشه روی iphone
  11. Legendary

    توصیف اسکین ها!

    اگه میشه آپلود کنش آپارات نیاورد
  12. Legendary

    بهترین رفیقت رو تگ کن

    @MeMoiR @Terible @RoDaKi @KenBlock @Agera @Andy @Empratur اینان دا
  13. Legendary

    تکه ای از این مسیر

    جالب بود
  14. Legendary

    لیگ فوتبال آرساکیا

    ثبت نام کنید @RoDaKi @mamad293 @KenBlock @Agera
  15. Legendary

    بهترین صحنه 🥷

    سیسوووو
  16. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 17 • اسم واقعی: محمد امیر • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما: 5 ساعت • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه) دسته ملایم • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ میخاهم تیم کارکنان را تجربه کنم و مقام های بالاتری را کسب کنم تا حالا وارد تیم نشده ام و علاقه زیادی به مدیریت یک جا دارم که بهتر آن لیدری دسته ملایم باشد که هر بازیکن جدیدی می‌آید با خوشحالی می‌آید به سمت این دسته ها و من با این کار ها حس خوبی میگیریم. • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ (بله یا خیر) بله
  17. Legendary

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    راست میگه
  18. خیلی حال کردم @Hazal جان، تو بازی بیبینمت بهت دروخاست دوستی میدم دنبالت ام کردم
  19. چقدر خفن بود حاجی 😂 فقط اسمارو
  20. Legendary

    ماشین برای ادمینا

    اره نیاز دارن و استفاده غیر از مواقعه آماده فعالیت سواستفاده میشه
  21. کار مهم اره مثل Myactivity اینا
  22. لاگ به اون خوشگلی 🙂

  23. Legendary

    پرتاب هایپر بنز در ارساکیا

    https://uploadkon.ir/uploads/ad8831_26InShot-20260531-151406578.mp4 😂 ری اکشن یادتون نره!
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...