رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Legendary

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1346
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط Legendary

  1. Legendary

    ترکیدن Dayie

    🤣 وایی گناه داره مشتی
  2. Legendary

    روش مخ زنی

    بد گفت حاجی شاید میشد رفیق باهاش
  3. Legendary

    شوخی پسرا Vs دختر

    🤣🤣 تریلی مشتی
  4. @Masdud این
  5. Legendary

    بهترین job از نظر شما چیه؟

    Just Materials
  6. باع مبارکه اسم رنگی رنگی

  7. سرعت و قدرت که Lamborghini است فقط HP زود کم میشه
  8. Legendary

    عادی ترین دروغ های فروشنده ها!

    آخرش چی شد😂😮
  9. Legendary

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: درود، این افسر بهم وانتد بی دلیل داد و پیگیری های لازمه ام نکرد برای بردن به زندان یا غیره • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم:
  10. Legendary

    نظر بدید درباره عکاسی بنده ++

    زیباست
  11. Legendary

    ماد پک ماشین ایرانی

    اره بزار عکس ام ازشون بزار بیبینم چطوره
  12. Legendary

    ورود آقایون ممنوع<جاست دخترا>

    😂😂😂 چقدر باحال
  13. اصلا بالا نمیاد وقتی که باز میشه
  14. Legendary

    با 4 ملیون چی بخریم ؟؟

    یک عدد NRG-500
  15. Legendary

    Gold

    سلام داداش پشتیبانی کن از داخل فروم
  16. آقا عباس در حال تست گیری هستند:

    bed206_26file-00000000c1747246883ce48aed

     

     

    1. RoDaKi

      RoDaKi

      عجب

  17. یه پروفایل زیبا برای آقا میلاد 

    4b1f06_26file-000000009d1c720a9513e290f8

    1. Masdud

      Masdud

      @Legendaryدمت گرم داش ولی من رنک ابی دوست دارم :)

  18. کامیاب بیشتر شما جواب میدی نمایه رو اگه میشه وسیله نقلیه BMW اضافه کنید به بازی یا فراری این طوری بهتره اضافه که نه جایگزین با یک ماشینی که خوش فروش نباشه 

    لامبورگینی=فراری

    بنز=بی ام و

    رقیب های اصلی 🔥 خوش فروش ام میشن.

    1. OghYanooS

      OghYanooS

      لامبورگینی و بنر خودشون با یه ماشین دیگه جایگزین شدن 😐

    2. Kamyab

      Kamyab

      دادا فکر کنم چیزی که میگی تا اومدن AGSAMP باید واسش صبر کنی.

  19. Legendary

    بعد تعلیق...

    بازی هنوز ادامه داره تموم نشده داش بلاخره یه روزی
  20. کسرا ساب لیدر 🔥 /invite me

  21. درود بازیکن @Taha1369، درخواست گرافیکی شما حاضر شد؛ اگه از من راضی بودین با استفاده از (@) من را تگ کنید و سپس بگویید بسته شود.
  22. درود بازیکن(علیرضا) @Empratur، چیزی را که میخواستید حاضر شد؛ و اگه از کار ام راضی بودی من رو با استفاده از (@) تگ کن و تایپ کن بسته شود.
  23. درود بازیکن @Vaiolet، چیزی که میخواستید را ساختم: و اگه از کارم راضی بودی من رو با استفاده از (@) تگ کن و تایپ کن بسته شود.
  24. Legendary

    زندگانی می‌گذرد ولی بده صیش

    نمیشه که این طوری یک مطلب طنز بزار
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...