رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

DoZy

عضو
  • تعداد ارسال ها

    214
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره DoZy

  • تاریخ تولد 01/02/2011

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Piltan

آخرین بازدید کنندگان نمایه

8582 بازدید کننده نمایه

دستاورد های DoZy

مسلط

مسلط (10/14)

  • دنبال شده مشتی
  • همکار
  • یک ماه بعد
  • اولین هفته تمومه
  • متعهد

نشان‌های اخیر

41

اعتبار در سایت

  1. DoZy

    لاتی ترین فرد سرور؟

    لات واقعی کسی نیست که موهاشو برای جلب توجه دخترها فر کنه یا سرِ چهارراه وایسه تا دیده بشه. لات واقعی کسیه که تنهایی رو به ولگردی ترجیح می‌ده، دنبال خودنمایی نیست، با احترام رفتار می‌کنه، روی حرفش می‌ایسته، مرام داره و برای ترسوندن یا تحت‌تأثیر قرار دادن کسی زندگی نمی‌کنه. شخصیتش با رفتارش شناخته می‌شه، نه با ظاهرش.
  2. اگر روزی موفق نشدم پزشک شم بدانید که این ناکامی بیش از هر چیز به خاطر ریاضی بوده است.

  3. چرا بی صدا شده لب غصه های خوب...؟

  4. خسته وابیدوم ز دنیا و زمونه 

    خسته از هرکژ که با مو همزبونه 

    خسته از فامیل و طافه و رفیقون

    خسته از چرخیدن ای چرخ گردون

    دل ندارم... نه ندارم نه ندارم

    بی قراروم، بی قراروم، بی قراروم 

    نا نداروم سی دام زنده‌ایی خوم...

    ای به قربون صفای بچگیخوم...

    وا خومو وا مردوم حال غریبوم

    سی خومو سی حال داغون ایگریوم...

  5. خداوندا میگم

    آرامشی عطا فرما که بپذیرم 

    آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم 

    شهامتی که تغییر دهم آنچه را که میتوانم 

    و دانشی که تفاوت آن دو را بدانم

     

  6. DoZy

    Abdullah - Traapist War Video

    داداش عبدالله ♥️👌
  7. به زندییم ندیدوم مو رنگ خوشینه...

  8. چقدر دل خوش به این باشم بگم بگم باز هرچه باد آباد

    اژ این شبهای تکراری 

    از این لبخند های سرد 

    دل خونه پریشونم تورو جون چشات برگرد 

    شبا بالشت من خیسه روزا بی تاب و بی طاقت 

    برام کابوسه خوابیدن 

    محاله ترک این عادت ...

    1. DoZy

      DoZy

      دلم خونه پریشونم تورو جون چشات برگرد*

  9. داداش من نه تو رو می شناسم نه @BalaaCh رو، ولی پولش رو پس دیگه

  10. خسته شو پسر

    خسته شو دو دیقه فاز داستایوفسکی برندار

     

    (الان میگه هعی من خیلی وقته خستم 💔🚬)

    1. DoZy

      DoZy

      @Chanoda مشتی ای کاش فاز بود ...

      هیچکس نمیداند در این چهره‌ی آرام در دلم چه میگذرد... هیچ کس نمی داند 

      این آرامش ظاهر و این دل نا آرام چقدر خسته ام میکند...

    2. Chanoda

      Chanoda

      آه ای فئودور جان 

      حله

  11. بی تو دنیا بر سرم آوار شد ...

  12. بعضی وقتا واقعا مشکل دلِ سادست...

     

  13. جهان سر به سر حکمت و عبرت است 

    چرا 

       بهر‌ه‌ی ما همه غفلت است؟

     

  14. DoZy

    مردم غم پرست را همیشه کن تو دل شاد 

    بگر تو دست بی کس تا بکنن ز تو یاد🤌

     

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 3
    2. DoZy

      DoZy

      @Wine مربوط به گذشتست

      @11780 من عاشق جزیره هام

    3. 11780

      11780

      @DoZy توی جزیره یهو به هوش بیای میبینی چند تا آدم سیاه پوست بالا سران (با چوب)

    4. DoZy

      DoZy

      @11780 تخیل و خیال بافی بسه 

  15. DoZy

    امیدوارم همیشه بخندی♥️ حتی به حال بدِ ما...

    1. Wine

      Wine

      من خیلی وقته که نمی‌خندم 

    2. sHaFaQ

      sHaFaQ

      @Wine پس چرا اون روز خندیدی؟ 

    3. Wine

      Wine

      @sHaFaQ داداش تو اگه باشی میخندم🤣

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...