رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AmirHoxeiN

عضو
  • تعداد ارسال ها

    805
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط AmirHoxeiN

  1. هاستریت مبارک ککام🫡😁😂❤️‍🔥

  2. چه معلم نازی 卐....
  3. ابولی لیدری گرفتی مبارکه عمووووو

    1. Abolfaazl

      Abolfaazl

      قربونت داش، عشقی عمو😘❤️

  4. بالاخره تموم شد😂

    Mission passed

    1. NothingLeft

      NothingLeft

      متاسفانه اره 🥲

  5. AmirHoxeiN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 23-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ تمرین-در صورت عدم حضور در تمرین تایید شود.
  6. AmirHoxeiN

    اشتباه در بررسی شکایت-FaRZaD

    درود، پس میگیرم بسته شود
  7. مبارکه داشم بانک LS میبینمت🤣😂❤️‍🔥

    1. iRaMaN

      iRaMaN

      حله چشم 😂😂🤣🤣❤❤

    2. AmirHoxeiN

      AmirHoxeiN

      ماکه ساسپندیم فعلا🗿😂

  8. AmirHoxeiN

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    تو پاچه مردم کردن افتخار نیست
  9. AmirHoxeiN

    اشتباه در بررسی شکایت-FaRZaD

    داداش، گفتم این شکایت درواقع اصلا شکایت به حساب نمیاد که بحثو اینقدر جدی کنید گفتم فقط میخوام ساعات شکایت قبلی بنده و پاسخ آن چک شود و این تاپیک بسته شود، بدرود.
  10. AmirHoxeiN

    بهترین شغل در ارساگیم

    شمارو که اصلا به CR راب راه نمیدن
  11. چون بازیت خیلی خوب بود گفتن برو استراحت کن😂😂😂
  12. AmirHoxeiN

    معلم زبان های مدرسه😂:

    😂😂😂با اینکه قبلا دیده بودمش ولی بازم عالی بود😂🤦🏻‍♂️
  13. AmirHoxeiN

    200mil برای پلیرا

    چه خوش اشتها😂😂 کلبه پرسیدم اونروز میگفتن 150 میل🤣😂🤦🏻‍♂️💔 @Nigga برادر 200M رو با 200B اشتباه گرفته😂🤣🤦🏻‍♂️
  14. AmirHoxeiN

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    حداکثر تا 24 ساعت وقت دارید مدارک خود را ارسال کنید🤣🤦🏻‍♂️ @AliExpert @Kamyab
  15. AmirHoxeiN

    رل زدی؟

    NO
  16. AmirHoxeiN

    بی حیایی | NothingLeft

    😂🤣🤦🏻‍♂️ @patriotic لیدرتونه هااا😂🤣🤦🏻‍♂️
  17. AmirHoxeiN

    دوست دخترتو تگش کن.

    @Soulja @TAJER بِیبی های خودمن🤍💋😂🤣🤦🏻‍♂️
  18. AmirHoxeiN

    اشتباه در بررسی شکایت-FaRZaD

    پس از بررسی مجدد شکایت قبلی بنده، این شکایت رد شود و بسته شود.
  19. AmirHoxeiN

    اشتباه در بررسی شکایت-FaRZaD

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: --- • توضیحات: جناب آقای فرزاد (مسئول محترم) به ادمین مربوطه 24 ساعت وقت داده نه 26 ساعت که ایشون مدارک رو ارسال کنند(گفتند حداکثر تا 24 ساعت یعنی ساعت 10:10 صبح امروز) اما ادمین ساعت 12 مدارک خود را ارسال کرده و آقای فرزاد مدارک ایشان را پذیرفتند؛ بنده درخواست کوچکترین مجازاتی برای آقای فرزاد(مسئول ادمین ها) ندارم، فقط میخواهم که ساعت شکایت و ساعتی که ادمین مربوطه مدارک را ارسال کرده چک کنند و شکایت را دوباره بررسی کنند،این شکایت صرفا برای برررسی دوباره شکایت قبلی بنده است نه مجازات شدن مسئول محترم، بدرود. • مدارک (فیلم یا عکس):
  20. AmirHoxeiN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 18-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟سر کارم و نمیتونم بیام تمرین-در صورت عدم حضور در تمرین تایید شود.
  21. مبارکه

  22. AmirHoxeiN

    عملکرد اشتباه و Mute بی دلیل-FaceLess

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: آیا نوشتن کلمه Matin.Rz تمسخر حساب میشه؟ اگه گفتن نیک نیم قبلی یک ادمین و نوشتن xd طولانی بعد از اون تمسخر حساب میشه چطور من با بعضی دیگر از ادمین ها هم صحبت میکنم و گاهی نیک نیم قبلی اون ها و xd در چت میفرستم اما مجازات نمیشم؟! اون xd طولانی مجازاتش 15 دقیقه محرومیت از صحبت (میوت) هست به دلیل Spam (اسپم) نه تمسخر ادمین و 120 دقیقه محرومیت از صحبت (میوت) ! • مدارک (فیلم یا عکس):
  23. AmirHoxeiN

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 16-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ تمرین-در صورت عدم حضور در تمرین تایید شود.
  24. AmirHoxeiN

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    اولین فکشن خودمو که خودم پاس کردم به کنار، اولین فکشن خیلیای دیگه رو هم..🤣🤫 شما اگه خودت پاس کرده بودی هرروز یه مدرک جدید ازت در نمیومد
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...