رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Emilian

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    156
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره Emilian

  • تاریخ تولد 09/10/2010

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Emilian

آخرین بازدید کنندگان نمایه

819 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Emilian

همکار

همکار (7/14)

  • یک سال گذشت
  • شروع کننده مکالمه
  • همکار
  • واکنش دهنده مشتی
  • دنبال شده مشتی

نشان‌های اخیر

6

اعتبار در سایت

  1. @100 این اون چیزی که من میخواستم نیست
  2. @Deni
  3. Emilian

    درخواست گرافیکی/ Hud Android

    آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): بله به سلیقه ی خود گرافیست - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله به سلیقه ی خود گرافیست - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به سلیقه ی خود گرافیست - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : بله به سلیقه ی خود گرافیست - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): خیر لطفاً اگر میشه این پک دارایه fps up باشد
  4. Emilian

    فحاشی شدت بالا/Xyra

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -------- • توضیحات: فحاشی آقای Xyra • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=d0e2-screen-20260607-175522-2.mp4
  5. @AliExpert یکی از بهترین سرپرست هلپر ها براچی همیشه بهترین ها میرن ؟
  6. Emilian

    درخواست گرافیکی/Hud Pc

    مرسی از تو @Integer ولی بعضی از چیزاش نا خوانا بود ولی خیلی خوشگل بود
  7. Emilian

    موادب ترین پلیر ارساکیا کیه؟

    مرسی نظر لطف توعه داداشی
  8. Emilian

    درخواست گرافیکی/Hud Pc

    @Integer
  9. عزیز دلم من خودم اینو میدونم ولی لینکش خرابه :
  10. Emilian

    درخواست گرافیکی/Hud Pc

    - آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): بله - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به سلیقه خود گرافست اما خفن و خاص باشه - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): یچیزی واسه گانری باشه اما مجازات نداشته باشه تاکید میکنم مجازات نداشته باشه در صورت بن به خاطر این hud گرافیست رو مقصر میدونم - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : بله به سلیقه خود گرافیست - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله به سلیقه ی خود گرافسیت - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): بله یک چیزی باشه بشه خوند - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): خیر
  11. Emilian

    درخواست گرافیکی/Hud-Pc

    - آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): بله - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله به سلیقه خود گرافست اما خفن و خاص باشه - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): یچیزی واسه گانری باشه اما مجازات نداشته باشه تاکید میکنم مجازات نداشته باشه در صورت بن به خاطر این hud گرافیست رو مقصر میدونم - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : بله به سلیقه خود گرافیست - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله به سلیقه ی خود گرافسیت - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): بله یک چیزی باشه بشه خوند - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): خیر
  12. Emilian

    : Ftp Core

    Nice
  13. Emilian

    Music for gunners

    من بخوام خودم گانری کنم بیشتر س*یاسی گوش میدم
  14. Emilian

    بامرام ترین های سرور❤️

    واقعا برات متاسفم هعیییییییییییییییییی @MeHMeD
  15. فک کنم 3 سالی میشه دارم پلی میدم هیچی نفهمیدم از بازی
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...