راستش از دید من همه خوش قلب هستن حتا افرادی که زیر کشی میکنن شاید بگید چرا ولی اون به فکر توعه که باعث میشه تجربه کنی دیگه اون اشتباه رو نکنی همه پلیر های آرساکیا خوش قلب و مهربون هستن موفق باشید رفقا عشق منید
نظر شما چیه و از دید شما کی خوش قلب تره ممنون میشم تگ کنید بیشترین فردی که زیر این پست تگ شه از من ۱ میل جایزه دریافت میکنه.
۳ روز فرصت دارید خوش قلب ترین آدم رو تگ کنید.