رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AMIRALIPopo

عضو
  • تعداد ارسال ها

    37
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره AMIRALIPopo

  • تاریخ تولد 01/29/2010

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Gulit

آخرین بازدید کنندگان نمایه

434 بازدید کننده نمایه

دستاورد های AMIRALIPopo

مشتاق

مشتاق (6/14)

  • یک سال گذشت
  • دنبال شده مشتی
  • واکنش دهنده مشتی
  • شروع کننده مکالمه
  • همکار

نشان‌های اخیر

0

اعتبار در سایت

  1. Resident evil 2
  2. AMIRALIPopo

    آیا رفیقت تورو برا پولت میخواد؟

    بعضی موقعا به سوعه تفاهمی پیش میاد که یک فرد ساده به اون چیزی که دلش میخواد برسه خیلی از بازیکنان این سرور می‌بینند طرف هاستری داره یا ادمین‌ه کلا کلا جزو یکی از مهم های سروره بازیکنان خودشون رو میچسبونن بهشون کسایی که هاستری گرفتن زیاد درک میکنن این جمله رو که به فرد هاستر داره میچرخه با وایساده کنار خیابون وووووووو غیره یهو یه لیدر یا یه بچه خوشگلی میخوره به پستش اونجاست که زندگی اصلی توی ارساکیا رو به مدت ۱ماه در نظر گرفته و داره و ۱دقیقه بعد از اون ۱ ماه همشون کیک فرند میدن طرفو ولی یکی هست که وفاداره Ahmmad@ Gamora که آقای VoRkL رو کنار نگذاشت و هنوز دست رفاقت دارن و پایدار این سوال مهمه که توی سرور ارساکیا گیم چرا همو برا پول می‌خواین میتونم با جرعت بگم که ۹۰درصد بازیکنان سرور رفیقاشونو برای پول و اموالشان می‌خوان خداروشکر ما که توی این سرور دوست رفیق ندارم خیلی هم کم هستن حدودا ۲تا چون تنهایی بیشتر حال میده اره دوستان شما هم درد و دل هاتونو بگین و بگین رفیقاتون چجور آدم هایی هسن
  3. خدایی راستش بگین و اینم بگین اولین باری که وارد سرور شدین چه سالی بود .
  4. AMIRALIPopo

    گزارش اعضا

    گوام زدم گفتن پس بگیر به پست فرستادم گفتم پس بگیر پس نمی‌گیرم شکایت اعمال شه حتما
  5. AMIRALIPopo

    گزارش اعضا

    پس میگیرم
  6. AMIRALIPopo

    گزارش اعضا

    عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: من در هوس بودم اصا سوار ماشین نبودم حتا ماشینم در هوس خودم پارک بود منو بی علت ساسمنت کرد • شاهد ها: • مدرک/عکس یا فیلم:
  7. بابا باریکلاح تو خیلی خفنی گاد‌فادر
  8. خدایی سوال جالبی بود و باحال خیلی دوست داشتم بدونم چیه جریانش
  9. دمت گرم مارو دور ننداز ما اونقدر بدرد نخور نیستیم
  10. سلام بر دوستان و بازیکنان ارساکیا گیم 😊 آقا ما یه سوال برای بیشتر بازیکنان گیم و بنده پیش اومده. چرا یکی که ادمینه یا پلیسه یا یا لیدره یا هلپره خودشون رو میگیرن ؟ چرا همیشه برای ما این سوال پیش اومده که شمایی که در یه دسته مهم یا بالا هستید موقعی که باهاتون چت میکنیم با مایک میدیدم خودتون رو میگیرین ؟ انگاری بهتون داریم فوش میدم اینجوری فکر کنم حس میکنین یا اینکه توی گیم شاید ابوهتی دارین و میشناسنتون ولی در واقعیت چی ؟ اینجاش مهمه این واسه ما شده سوال که چرا اینجوری رفتار می‌کنید ناراحت نشین بلکه این یه سوال خاصه اصلا ناراحت نشید و ما عین برادر می‌مونیم ولی جواب مارو بدین ببینم جریان چیه 😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...