بعضی موقعا به سوعه تفاهمی پیش میاد که یک فرد ساده
به اون چیزی که دلش میخواد برسه
خیلی از بازیکنان این سرور میبینند طرف هاستری داره یا ادمینه
کلا کلا جزو یکی از مهم های سروره بازیکنان خودشون رو میچسبونن بهشون
کسایی که هاستری گرفتن زیاد درک میکنن این جمله رو که به فرد هاستر داره میچرخه با وایساده کنار خیابون وووووووو غیره
یهو یه لیدر یا یه بچه خوشگلی میخوره به پستش
اونجاست که زندگی اصلی توی ارساکیا رو به مدت ۱ماه در نظر گرفته و داره و ۱دقیقه بعد از اون ۱ ماه همشون کیک فرند میدن طرفو
ولی یکی هست که وفاداره
Ahmmad@
Gamora که آقای
VoRkL رو کنار نگذاشت و هنوز دست رفاقت دارن و پایدار
این سوال مهمه که توی سرور ارساکیا گیم چرا همو برا پول میخواین
میتونم با جرعت بگم که ۹۰درصد بازیکنان سرور رفیقاشونو برای پول و اموالشان میخوان
خداروشکر ما که توی این سرور دوست رفیق ندارم خیلی هم کم هستن حدودا ۲تا چون تنهایی بیشتر حال میده
اره دوستان شما هم درد و دل هاتونو بگین و بگین رفیقاتون چجور آدم هایی هسن