رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SCARX

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    773
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط SCARX

  1. به دلیل عدم پاسخگویی توسط تیم گرافیستان تاپیک بسته میشود. موفق باشید و آرزوی سلامتی برای شما
  2. درود. @Ahuora به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  3. پپ گواردیولا را بهترین مربی بارسلونا می‌دانند چون: در ۴ سال، ۱۴ جام برای بارسا برد. دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. تیمش یکی از زیباترین و موفق‌ترین سبک‌های بازی تاریخ فوتبال (تیکی‌تاکا) را ارائه داد. باعث شد بازیکنانی مثل Lionel Messi، Xavi Hernández و Andrés Iniesta به اوج برسند. تیم بارسلونای او یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. البته بعضی‌ها Johan Cruyff را به خاطر ساختن فلسفه مدرن باشگاه، بهترین مربی بارسا می‌دانند. اومید وارم خوشتون بیاد.
  4. عاشق فوتبال ام و پستم دروازه بانی یه😄
  5. SCARX

    درخواست گرافیکی | HUD PC

    درود. @TheLonG به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  6. SCARX

    درخواست گرافیکی-hud pc

    درود. @AmirQuake به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  7. تاپیک به درخواست خودتان بشته شد
  8. درود. @Azhdeha به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود. به درخواست خودتان تاپیک بسته شد
  9. SCARX

    درخواست گرافیکی | HUD PC

    در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد نظر روند پیگیری را سریع تر کنید
  10. درود. @Emilian به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  11. درود. @Jozi به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  12. @RaGneR همکار گرامی اگر از گرافیست ها پاسخ دریافت نکند ۵ روز بعد باید تاپیک بسته شود و از طرف سازنده پاشخ دریافت نشود ۴۸ ساعت بعد تاپیک بسته میشود
  13. در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد روند پیگیری را سریع تر کنید
  14. به درخواست خودتان تاپیک بسته شد.
  15. در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود می‌توانید روند پیگیری را سریع تر کنید.
  16. درود. @TopDog به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  17. SCARX

    درخواست گرافیکی - Hud Pc

    درود. @TopDog به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  18. با عرض درود خدمت شما دوست عزیز @TopDog درخواست شما پی گیری و سپس آماده شد 1. 2. در صورت داشتن رضایت بنده رو تگ کنید و کلمه‌ی بسته شود رو ارسال کنید. گرافیست مجموعه:𝑴𝒐𝒉𝒂𝒎𝒂𝒅𝑨𝒔𝒆𝒇
  19. با عرض درود خدمت شما دوست عزیز @EnDOne درخواست شما پی گیری و سپس آماده شد در صورت داشتن رضایت بنده رو تگ کنید و کلمه‌ی بسته شود رو ارسال کنید گرافیست مجموعه:𝑴𝒐𝒉𝒂𝒎𝒂𝒅𝑨𝒔𝒆𝒇
  20. در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود می‌توانید روند پیگیری را سریع تر کنید گرافیست مجموعه:𝑴𝒐𝒉𝒂𝒎𝒂𝒅𝑨𝒔𝒆𝒇
  21. SCARX

    درخواست استعفاء

    درخواست استعفاء پس گرفته میشود
  22. SCARX

    درخواست گرافیکی - Hud PC

    در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان روند پیگیری را سریع تر کنید
  23. SCARX

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ متاسفانه بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ تصمیم به رفتن به اقلیت دیگر - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید:رو درست امین جان نیست در این حد بسیار عالی و بی نظیره.
  24. درود بر شما @Afy بنده در HUD سازی مهارتی ندارم عذر مرا بپذیرید باشید.
  25. SCARX

    درخواست گرافیکی | HUD PC

    درود. به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...