رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SCARX

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    812
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط SCARX

  1. با عرض درود خدمت شما دوست عزیز @Killer7 داداش انیمه‌ی باشه مشکلی نیست اگر مشکل نداری درست کنم (متحرک باشه یا خیر)
  2. درود بر شما حوضه‌ کاری بنده HUD نیست ولی تا جایکه اطلاع دارم نمیشه چت بازی رو تغییر داد.
  3. SCARX

    درخواست گرافیکی/ HUD PC

    1. در صورتی که تا 5 روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. 2.با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود می‌توانید روند پیگیری را سریع تر کنید. گرافیست مجموعه:SCARX
  4. با عرض درود خدمت شما دوست عزیز @MehrabTM به درخواست شما پی گیری و سپس آماده شد در صورت داشتن رضایت بنده رو تگ کنید و کلمه‌ی بسته شود رو ارسال کنید. گرافیست مجموعه:SCARX
  5. SCARX

    Paintball Video WT Android (MohammadAsef)

    یه جاش یه ریز نکته داره بگید ببینم چیه؟ و ثانیه چنده؟
  6. SCARX

    کدوم ماشین باید حذف بشه؟

    عشقی
  7. SCARX

    Paintball Video WT Android (MohammadAsef)

    https://aparat.com/v/cna132x
  8. SCARX

    Abdullah - Traapist War Video

    ماشاالله پسر عالی بود دست خوش
  9. SCARX

    Paintball Sina (Malice)

    عالی پسر به اونوان Android player خیلی خفنه اهنگ چی میگفت خدا بود XDDDDDD
  10. SCARX

    مجلس ختم

    GG Best gameplay
  11. SCARX

    War Video - ThETrusT

    عالی پسر بنازم
  12. در صورتی که تا 5 روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود می‌توانید روند پیگیری را سریع تر کنید.
  13. SCARX

    Sanchez VS NRG-500

    اخه کی Sanchez رو به NRG-500 ترجیح میده؟ قطعا NRG-500
  14. SCARX

    اگه BMW رو اضافه کنن میخری؟

    BMW رو با کله میخرم از BMW نمیشه گذشت
  15. بنده Infernus بود چون رفیقم بهم معرفی کرده بود Level 5 شدم Infernus داد بهم
  16. SCARX

    کدوم ماشین باید حذف بشه؟

    به نظر بنده Admiral چون زیاد باهاش حال نمی کنم
  17. بنده چون عاشق ماشین های کلاسیک ام بیشتر Savanna, Remington, Infernus, NRG-500 درسته NRG-500 با Infernus کلاسیک نیستن ولی دوستشون دارم
  18. SCARX

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 25-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ شاید به Meeting نیام و در صورت حضور داشتن در Meeting درخواست مرخصی بنده رد شود.
  19. @ArthurMorgan با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود می‌توانید روند پیگیری را سریع تر کنید
  20. در صورتی که تا 5 روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود.
  21. درود. @MehrabTM به درخواست شما پاسخ داده شد. در صورتی که تا 24 ساعت آینده پاسخی از سوی شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی از سوی سازنده بسته می‌شود. ممنون که بنده رو تگ کردی ولی بنده سرم شلوغه اگر منتظر بمانید روزه جمعه تحویل بدم.
  22. SCARX

    *War Video By Radovid*

    GG داداش امیر علی هنوز BLL رو ول نکردی😂😂🤣
  23. SCARX

    War Video By Slayer

    عالی بود بنازم داش طاها
  24. SCARX

    جان ویک یا تامی شلبی

    هیچ کدوم فقط Heisenberg تمام
  25. SCARX

    پرس سینه

    منم دوستدارم ولی شونم میگه ول کن بجاش یکم بدو 🤣🤣😂 چاکریممممم نوکرم فدات شم به نکته‌ی جالبی اشاره کردیااا شیطون😁😁 داداش اگه چربی داشته باشی سینت هرچقدر هم سفت و پرس شده باشه دیده نمیشه داداش لو نده دیگه💔😂😂🤣 عشقی فدایی داری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...